Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 30 Cze, 2012 21:35
Pokemon Essentials
Autor Wiadomość
ahateon 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 24
  Wysłany: Wto 26 Cze, 2012 11:42
Pokemon Essentials
Jak zrobić żeby w zdarzeniu było takie coś że warunek sprawdza czy dany przedmiot jest w posiadaniu?
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 17:12
Conditional Branch :arrow: strona 4 :arrow: Item in inventory :->
________________________


 
 
 
ahateon 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 24
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 20:39
Nie za bardzo, ale już znalazłem rozwiązanie:

Conditional Branch :arrow: Script:$PokemonBag.pbQuantity(PBItems::nazwa itema)==1

Ale dzięki za to, że odpowiedziałaś.
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 20:52
ahateon napisał/a:
Nie za bardzo, ale już znalazłem rozwiązanie:

Conditional Branch :arrow: Script:$PokemonBag.pbQuantity(PBItems::nazwa itema)==1

Ale dzięki za to, że odpowiedziałaś.


Ayene odpowiedziała jak najbardziej popranie, jednakże ona udzieliła Ci pomocy w sprawie RM'a, skąd mogła wiedzieć, że pokemony mają na to własny skrypt?
________________________



 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene