Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Fatum 3
Autor Wiadomość
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 17:00
Fatum 3
Witam all!
Dzisiaj zapowiem mój projekt czyli-Fatum 3.

Na początek chciałem coś wyjaśnić. h
Pewnie, niektórzy są zorientowani w tym co zaraz napiszę. Mianowicie codzi mi o grę
Czarnoksiężnik czyli inny mój projekt. Planowałem i zapowiadałem grę na styczeń tego roku ale
ona nie wyszła. Chce powiedzieć że gra dalej jest w produkcji ale zaraz wszystko wyjaśnię.
Otóż gra się tak spóźnia bo na początek miałem problem z komputerem.
Potem gdy było ok. też miałem znowu kłopot z komputerem. A teraz projekt poddaje lekkiej modyfikacj. Tzn. zmieniam konstrukcje miast (bo źle robiłem budynki) dodaje więcej side questów i z lekka zmieniam scenariusz. Dodatkowo mam też jeden mały problem z grą. Wiem jak go zlikwidować ale zajmie to trochę czasu. Ogólnie poddaje projekt zmianą i szukam w nim błędów.
Po co to napisałem? Dlatego, że może niektórzy( osoby które projekt zainteresował)
mogły się dziwić czemu gry niema. Po drugie-Żeby nikt nie miał pretensji że robię dwa
projekty na raz.

Teraz o Fatumie.

Fabuła
Spoiler:

Po zdarzeniach z 2, kiedy to Lester zdobył legendarny miecz Arkeliosa
i zabił demona Pyronusa rebelia zaczyna wygrywać wojnę. Gdy król demonów (1 z 4-wspomniany Pyronus) zginął demony straciły część mocy więc łatwo było je zabić.
Gdy przyszedł czas ostatecznej bitwy, która miała wyswobodzić krainę Siral
wszystko szło dobrze jednak stało się coś złego. Jeden z towarzyszy Lestera zdradził
i przyłączył się do Norisa-sprawcy całego zamieszania z demonami. Zabił Lestera
i jego towarzyszy. Śmierć wybrańca, którym rzekomo miałbyć Lester i strata miecza Arkeliosa, który jako jedyny był wstanie zranić królów podziemia przyniosła rebelii klęske.
Jedynym ocalałym towarzyszem Lestera jest Don. Udało mu się uciec demoną i teraz to na jego barkach spoczywa los Siral i całego świata. Czy uda mu się sprostać temu wyzwaniu?
To zależy od gracza!



Dobra. Jak mam już fabułę za sobą to wymienie same skrypty.

W grze na razie obcne są 3
ATB battle system,
Gąsienica
Rozdawanie statystyk w menus statusu

No i to by było na tyle.

Teraz co jeszcze będzie w grze:

System reputacji ze zmiennych
(chodzi o reputacje u towarzyszy jak w Dragon Age)

Będzie jeszcze kilka innych zdarzeniówek
ale nie wymienie ich na razie gdyż jeszcze nie wiem czy będa pasowac do gry
i czy będą ładnie działać i współgrać z innymi.

Muzyka:

Podkłady z Dragon Age, Soul Calibur oraz Wiedźmina
Pojawia się też masa muzyki z anime Bleach.
Nie chodzi mi tutaj o czołówki anime ale muzykę w tle.
Dzięki temu mam klimatyczną muzykę na każdą okazję

Screeny dodam nieco później bo gra jest na razie we wczesnej fazie produkcji
i mapy są praktycznie ciągle w tych samych klimatach-czyli zamku demonów i mrocznych jego okolic.

Co do bohaterów...Też podam ich nieco później w temacie gdyż
jedna ze zdarzeniówek jaką próbuje skonstruować ma być na zmianę bohaterów.
Jeśli ona nie wypali zredukuje ilość bohaterów. A więc o towarzyszach
Dona dowiecie sie poźniej.

To by było już chyba wszystko.
Wkrótce pododaje screeny itd.

A teraz mam jeszcze pytanko dla was.
Otóż jak mówiłem w grze będzie gąsienica.
Ale tutaj nie mogę się zdecydować co do jednej rzeczy.
A mianowicie:

Na ultimie sa 2 gąsienice. W jednej z nich, gdy bohater zginie znika z gąsienicy
a w drugiej nie. I teraz mam dylemat. Nie wiem, którą wykorzystać.
Z jednej strony jak pokonany zniknie z gąsienicy będzie to wyglądało realniej.
Jednak w grze jest masa dialogów a towarzysze bohatera odgrywają ogromną rolę w całym
projekcie. I jeśli nagle pokonany będzie sie odzywać z nikąd, gdy go nie będzie w gąsienicy będzie to wyglądać dziwnie.

A więc jaką gąsienice mi radzicie wybrać?

Na razie to wszystko
Pozdro
Vitas!
________________________
...
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012 17:10
Strasznie chaotycznie to napisałeś stary :evil:
Fabuła typowa, demony, bohaterowie i te sprawy... Szkoda tylko, że jak napisałem wyżej, napisałeś to tak chaotycznie i niestarannie.
Muzyka z znanych gier, oprócz SC, o ile to gra ^^
No, ale ich klimat powinni ocenić gracze, jeśli jednak uważasz, że będą klimatyczne, to dobrze :P
A co do pytania, ja nie polecam używać gąsienicy w tym wypadku :-D

Pozdrawiam :-P
________________________

 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Pią 10 Sie, 2012 21:47
Z góry zaraz przepraszam. Zapomniałem że zrobiłem zapowiedź Fatuma 3 :D
W konsekwencji jeszcze nie dałem Screenów i opisów bohaterów co obiecałem zrobić wcześniej.
A więc tak. Bohaterowie


Don:
Najlepszy przyjaciel Lestera. Ma duże doświadczenie bojowe, gdyż nim rozpętała się wojna był strażnikiem w wiosce Reivadin. Zajmował się sprawą Sukub i wtedy poznal Lestera. Związał się z nim
więc jego śmierć była dla niego największa stratą. Don jest Lojalny i BYŁ honrowy (standardowy bohater)
Jednak po śmierci prztyjaciela coś w nim pękło (zwłaszcza że wcześniej stracił rodzinę). Mimo że dalej stara się postępować szlachetnie i prawo to nie zawacha się zrobić czegoś okropnego w drodze do ocalenia Siral i świata.
"By wygrać te wojnę, musmy ponieść ofiary"

Lothiel:
Wredny i gburowaty złodziejaszek. (ma zastąpić Lestera w drużynie, jednak strasznie się różni od niego charakterem). Lothiel w przeszłości był przywódcą Krwawego Legionu-Grupy przestępczej, terrorywującej stolicę Siral. Siał postrach i bezltośnie zabijał wrogów. (Ale z jego histori, która jest dość długa' zdradze tylko tyle) Lothiel uważa, że do celu najlepiej iść najłatwiejszą drogą i nie obchodzi go jaka ona jest. Nie lubi też nadstawiać karku za innych "tak za darmo". jednak on także chce przeżyć wojnę. Nie widzi mu się przyszłośc, w której Siral jest pod kontrolą demonów dlatego pomaga za wszelką cenę Donowi...no prawie za wszelką...

Enrika:
Młoda czarodziejka. Dysponuje wyjątkowy darem...Jest guru, czyli magami posiadającymi wyjątkowe zdolności. (zastępuje Reinę, w drużynię ale jak w przypadku Lothiela ma zupełnie inny charakter). Od czasów masakry w Dolinie Kwiatów, która rozegrała się na jej oczach jest zamknięta w sobię i ponura. Jako że podczas tego incydentu miała jakieś 5 lat od dziecka milczała i jąkała się podczas rozmów co zostało jej do dziś. Przez jej drastyczną zmianę (bo przed masakrą była bardzo wesołą dziewczynką) inne dzieciaki źle ją traktowały i obrażały więc nie ufa zbytnie ludzią i stara się zachowywać dystans. Mimo to chce im pomagać, a do tego wykorzystuje swoje niecodzienne zdolności. Jej charakter, strasznie denerwuje Lothiela więc jest to pretekst do wielu sprzeczek w drużynie.

Gobolk:
Gobolk bezpośrednio nie występuje w naszej drużynie i nie pomaga w walce ale jest ważną postacią dla scenariusza. Gobolk jest chochlikiem...Stworkiem mieszkającym w podziemiach. Chochliki od zawsze były sprytne, chciwe i troche wredne. Dysponowały też lekkim poczuciem humoru. Mimo, że nie pomoże bezpośrednio w walce, to jak mówiłem odegra znaczącą rolę w histori. Po za tym Gobolk zbiera różne bzdety, które uda mu się znaleść. A to z zwłok, a to w splądrowanych przez armie podziemia wioskach, a to jeszcze gdzie indziej. Jako chochlik uwielbia pieniądze i sprzedaje znajdźki podróznym, a skoro Siral jest pod inwazją na samym początku to on będzie jedynym źródłem cennych przedmiotów, zaraz po skrzyniach.

Mam w planie jeszcze 2 bohaterów ale póki co nie wkroczyli jeszcze w grę (nie doszedłem tak daleko ze sceneriuzsem) więc nie mam do końca przemyślanych ich historii, charakteru a nawet płci.



Screeny (póki co 3)







Przepraszam że screenów jest tak mało ale jak na razie większość sceneri jest taka sama i nie ma co pokazywać.

No i jeszcze przepraszam za brak spoilerów ale z niewiadomych przyczyn nie chciały mi sie otwierać. Może to mój komputer nawalił albo przeglądarka ale lepiej dmuchać na zimne.
________________________
...
 
 
Zazombik 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 19 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 120
Wysłany: Sob 11 Sie, 2012 10:58
Hmm,o ile opisy bohaterów wybijają się ponad obecne standardy, to screeny są okropne. Na pierwszym widać standardowy title z tylko zmienionym obrazkiem, drugi jest poprostu okropny! Pustka, krawędzie od linijki i absurdalna trawa. Najlepszy jest trzeci, ale głównie przez ciemność, która maskuje pustkę i drzewa od linijki. To nie jest twój pierwszy projekt, więc popraw w końcu mapping !
////
Mimo zjechania grafiki na grę czekam ;-) Wydaje się mieć taki fajny, RTP-owy posmak.
________________________



 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene