Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Seivoth
Sob 30 Cze, 2012 10:52
Połączenie działów VX i VX Ace
Autor Wiadomość
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 05:06
Połączenie działów VX i VX Ace
Powód takiego połączenia jest prosty: VXA używa praktycznie tego samego systemu materiałów co VX. Parę dodatków (Title2, Battlebacki, filmy) nie psuje kompatybilności wstecznej po stronie VX Ace, tzn. wszystkie materiały z VX są używalne w VXA (sytuacja taka jak z materiałami 2k/2k3).

Myślę też że ogólnie działy VX i VXA warto by połączyć, gdyż z wyjątkiem skryptów, różnice pomiędzy obiema wersjami są na miarę różnic między 2k i 2k3 (a IMO nawet mniejsze, wszak w 2k3 dokonano dość poważnej zmiany jaką była wymiana battlesystemu). Jedyną rzeczą którą by trzeba zostawić oddzielnie to skrypty ze względu na różnice w tym względzie między vx i vxa.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 08:50
No patrząc na tytuł wątku od razu chciałem wymienić, iż skrypty nie są kompatybilne, ale zdążyłeś to wymienić. :)

Nie wiem jeszcze jaka jest różnica pomiędzy interfejsem, oraz różnymi opcjami, jeśli dość wielka, to przydałoby się jeszcze zostawić oddzielne Tutoriale.
________________________
 
 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 08:58
Interfejs jest prawie identyczny, ale Ace posiada kilka dodatkowych
komend :-P
Więc Tut-y można oddzielnie.
 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 12:16
Wiesz, 2k3 też posiada kilka dodatkowych komend w stosunku do 2k. Więc to żadna wymówka. Co najwyżej warto by zaznaczać która część tutka jest specyficzna dla VX Ace i jak uzyskać zbliżony efekt w VX.

//edit: A interfejs jest prawie identyczny we wszystkich makerach, może po za 95 ;-)
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Malian 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 262
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 12:32
No ta, ale są też tam takie wątki, w których użytkownicy dają wskazówki, jak nauczyć się Ruby, a przecież zwykły VX różni się od Ace tym, że są inne struktury.

//post wyszedł mi bez sensu, nie wiedziałem, jak to napisać...
________________________
 
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 15:14
Nie no, Rave, aż tak ci to przeszkadza? Dla mnie, ja wiem, większy porządek jest. Zwłaszcza, że VX'a wykorzystuje trochę inaczej sformatowane tilesety.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 16:25
nie nie nie nie nie! NIE!
prosze nie róbcie mi tego! ;-(
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
LordVitas 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 115
Skąd: Września
Wysłany: Pią 29 Cze, 2012 18:01
Cytat:
nie nie nie nie nie! NIE!
prosze nie róbcie mi tego!


Dokładnie! Błagam! Nie róbcie czegoś takiego!
________________________
...
 
 
Seivoth 





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 79
Skąd: Kohlingen
Wysłany: Sob 30 Cze, 2012 10:52
Inicjatywa Rave'a godna podziwu. Szkoda tylko, że na UF to rozwiązanie nie znajdzie zastosowania. Temat zamykam.
________________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene