Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Avara
Sro 29 Sie, 2012 14:45
Kruk
Autor Wiadomość
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
  Wysłany: Pon 02 Lip, 2012 10:35
Kruk
Kruk


Informacje Ogólne
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa gra akcji z elementami RPG
Przewidywany czas gry: 2h
Postęp projektu: 100%
Termin ukończenia: 29.08.2012

Realia:

W grze opowiedziane zostaną wydarzenia sprzed tych z ZRS.
Akcja rozegra się w tajemniczym księstwie Lothwarrd położonym na jednej z
wsyp podlegających pod Vermilion (kraina w której rozgrywa się akcja ZRS).
Poszukiwacze odnajdują tutaj mnóstwo wysoko cenionych, pradawnych
artefaktów i relikwii, nierzadko przynoszących różnego rodzaju nieszczęścia.
Poszukiwaczami tymi często bywają właśnie Kruki - ludzie szkoleni od
najmłodszych lat w magii, boju i wielu innych tajemnych sztukach do walki z
demonami.

Fabuła:
Ciężko w tych czasach jest się utrzymać i chyba nikt już nie pamięta czy kiedyś było lepiej…
Nie ma z czego żyć, dlatego właśnie bohater wyruszył w podróż – za pieniądzem.
Mimo, że szkolony był do walki z demonami, zmuszony sytuacją
finansową, postanowił brać każde nadarzające się zlecenie. Pewnego razu
dostaje od losu szansę. Na poszukiwanie nieznanego do końca artefaktu
wyrusza ekspedycja, którą zlecił książę. Bohater chwycił więc okazję i dołączył
do poszukiwaczy, nie zważając na czyhające po drodze niebezpieczeństwa oraz
przestrogi o fatum krążącym nad tymi, którzy taki artefakt odnajdą…

Bohater:

Imię: Enialis
Wiek: ok. 20 lat
Klasa: Kruk
Charakter: Neutralny
Opis:
Pyskaty, cwany, pewny siebie i perfidny do bólu mężczyzna, wyszkolony na
Kruka. Jeden z najbardziej utalentowanych uczniów swojego Kruczego Gniazda.
Jest zręczny, świetnie włada mieczem i szybko poznaje nowe czary. Wyrusza
na najbardziej niebezpieczną misję swojego życia będąc przekonanym, że i
tak nie ma niczego do stracenia.

Rozgrywka:
W grze (jak zdążyliście zapewne zauważyć po ilości opisanych bohaterów)
sterujemy tylko jedną postacią. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym i
wydaje mi się, że zastosowałem dość ciekawy i dynamiczny system walki.
Nasz bohater będzie potrafił skakać, a później także używać hak do zaczepiania
się o drewno w niedostępnych miejscach oraz do przyciągania przeciwników.
Zaimplementowane są też minigry np. do otwierania zamków, czy trafienia do
celu. Natkniecie się też na jakieś zagadki - raczej proste ale będą.
Ważne jest też to, że w grze nie będzie zmiany ekwipunku, ale za to
będzie ulepszanie broni i pancerza oraz rozwijanie postaci o punkty.

Skrypty
PR ABS 2 by Coders
PlayerPlus by SojaBird
Ultimate shadow remover - http://rmvx.gameclover.com
Requiem Upgrade by Requiem
Recover HP/MP/States when Level Up by Woratana
Credits by MiDas Mike - poprawka by Zazombik
Wybór Wielkości Ekranu
Animacja ikony złota w Menu by Ayene
SHOW THE MAP NAME - REVOLUTION MODE – by Ramiro (Holy_wyvern, ramiazul)
Onidsouza Jump System by Onidsouza
Menu Jednoosobowe by Matheus2
NMS - Neo Message System 3.0 Beta by Woratana
Hookshot by OriginalWij
Digioso Weapon Upgrades by Digioso
Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej by TagTeam
Minigame Input Match by Shanghai
Minigame Button Mash by Shanghai
Minigame Bull's Eye by Shanghai
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Fog by Moghunter
Dynamic Lighting v1.5 by Marc
Player Vignette v1.0 by Marc

Muzyka i Dźwięki
Baldur’s Gate
Baldur’s Gate: Dark Alliance
Baldur’s Gate II – Shadows Of Amn
Arcanum
The Elder Scrolls III: Morrowind
Gothic II
Shadow Man
Dungeon Hunter
Wiedźmin
Dungeon Siege
World of Goo
Fable: The Lost Chapters
Dragon Ball Z: Legacy of Goku 2
Golden Sun
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Chrono Cross

Grafiki
Enterbrain
Angius
Celianna
Ayene
Inquisitor
Mack
Blizzard
Aindra
Materials Samurai Add-on

Screeny
Spoiler:









Testerzy Beta
Finwe
Zazombik
Itan

--------------------------------------------------
Nowa wersja. Zapraszam do pobrania.

Linki:
Kruk v1.1 +RTP
Kruk v1.1

Co nowego? między innymi:
Spoiler:

-możliwość pominięcia intra
-save przed i po wykonaniu zadania
-możliwość zakupu mikstur przed walką na arenie (turniej)
-wyłączony skok (CTRL) podczas rozmów
-mapka z ostatnim bossem wygląda inaczej i inaczej też się nazywa
-kilka dodatkowych mikstur w grobowcu
-niektórzy przeciwnicy będą trochę słabsi
-nowe czary otrzymamy o poziom wcześniej (wciąż tylko 3 czary)
-poprawiono kilka literówek
-tekst widocznie nad postacią która mówi (tam gdzie było to drastycznie, że nie wiadomo kto mówił)
-jeśli ktoś przypadkowo "zużyje" łuk w grobowcu, nie zatnie nam to już rozgrywki
-kilka pomniejszych zmian na mapkach (wątpię czy ktoś dostrzeże, ale mnie denerwowały :-P )
-zmieniony wygląd bohatera pod koniec gry
I wiele innych...



Proszę o zgłaszanie problemów w temacie lub przez prywatne wiadomości.
Proszę także o usunięcie linków z pierwszego postu i dodanie nowych.

[ Dodano: Czw 28 Mar, 2013 18:32 ]
Solucja:
http://www.goniecrm.cba.pl/kruk_solucja.html
________________________

Ostatnio zmieniony przez Yoroiookami Nie 31 Mar, 2013 10:40, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pon 02 Lip, 2012 10:40
Pomysł z linką - genialne!Fabuła - ja tam nie umiem tego oceniać to zostawię reszcie.
To rób,bo mi się podoba!
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Roki132 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 91
Wysłany: Pon 02 Lip, 2012 11:46
Fabuła...nie wiem tutaj wydaje mi się taka zwyczajna, ale zapewne w grze się rozkręci.
Co do skrinów podobają mi się.
Za samą zapowiedź 10/10!
Czekam na najbliższe demko!
________________________
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Piramida!

 
 
 
kolkav5 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 76
Wysłany: Pon 02 Lip, 2012 16:59
No no.
Czekam na Demo.
Bo wygląda bardzo fajnie. :mrgreen:
________________________
Jeśli pomogłem daj "Pomógł"

Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314

Znowu Powracam!
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Wto 03 Lip, 2012 17:26
Nie wiem właśnie czy robić demo.
Sama gra nie będzie zbyt długa, a demo trwałoby z 20 min.

Aha, ten projekt raczej skończę szybciej niż ZRS.
________________________

 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012 13:17
Szukam beta-testerów.
Jest ktoś chętny?
________________________

 
 
Ardal852 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 3
Skąd: Ełk
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012 14:41
Ja chętnie pomogę w beta testach. Sam jako twórca gry wiem, że bez tego ciężko jest wyłapać ewentualne błędy. Osobie z zewnątrz przychodzi to łatwiej, więc...
W razie czego jestem chętny :)
________________________
 
 
Roki132 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 91
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012 23:52
Ja jestem chętny do brata pójdę :d.
________________________
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Piramida!

 
 
 
RalofTemerczyk 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: Żary
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012 15:24
Też jestem chętny do testów beta.
________________________
Żyjący projekt:
World of Horinhell
PLANY:
XAS ABS
Otwarty świat
Multum zadań pobocznych
Gra ukończona w 5%
 
 
kolkav5 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 76
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012 15:29
Ja TZ Do BT. :-P
________________________
Jeśli pomogłem daj "Pomógł"

Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314

Znowu Powracam!
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012 16:53
Dobra, dzięki za zgłoszenia, bo wiecej tu chętnych do testów niż opini nt. zapowiedzi.
Kogoś z was wybiorę.
________________________

 
 
lolek 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 34
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012 18:23
Weź dwóch testerów. Gra będzie lepiej przetestowana. Dwóm testerom będzie raźniej, będą sobie mogli gawędzić o testowaniu, a poza tym jak Ci się tester wykruszy z braku czasu to zostanie Ci jeszcze jeden.
________________________
ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 12:02
Podczas dalszego tworzenia doszedłem do wniosku, że dema jednak nie będzie.
Mam już zrobione ok. 70% gry i jeżeli nie wystąpią żadne komplikacje to FULL może ukazać się nawet pod koniec wakacji, jednak tego obiecać nie mogę.

Czas grania uległ niestety skróceniu przez to, że musiałem wyciąć jeden fragment gry. Nie jestem w stanie dokładnie określić czasu przejścia, bo to będzie zależało od nastawienia gracza. Kto będzie chciał, może przelecieć przez całą grę wykonując tylko wątek główny, wtedy zajmie to coś ponad godzinę. Dla tych co będą chcieli wycisnąć z gry więcej, będzie kilka zadań pobocznych, sekrety itp. Wtedy może zająć ponad 2 godziny nawet do 3.

Określałem pod siebie, wam jednak może zająć to dłuższy czas, bo nie będziecie wiedzieli wszystkiego z góry.

Co do testerów będą ostatecznie ci sami co testują mój drugi projekt.
-Finwe
-Zazombik
-Nexis
________________________

 
 
lolek 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 34
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 15:52
INRE napisał/a:
Mam już zrobione ok. 70% gry i jeżeli nie wystąpią żadne komplikacje to FULL może ukazać się nawet pod koniec wakacji


Bardzo dobrze Ci idzie. Mam nadzieję, że niedługo skończysz i będziemy grali w fajną grę.
________________________
ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 16:00
A ja licze że będe sie mogl do czegos przywalic :D
________________________
<----- Kliknij
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene