Informacje Ogólne
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa gra akcji z elementami RPG
Przewidywany czas gry: 2h
Postęp projektu: 100%
Termin ukończenia: 29.08.2012
Realia:
W grze opowiedziane zostaną wydarzenia sprzed tych z ZRS.
Akcja rozegra się w tajemniczym księstwie Lothwarrd położonym na jednej z
wsyp podlegających pod Vermilion (kraina w której rozgrywa się akcja ZRS).
Poszukiwacze odnajdują tutaj mnóstwo wysoko cenionych, pradawnych
artefaktów i relikwii, nierzadko przynoszących różnego rodzaju nieszczęścia.
Poszukiwaczami tymi często bywają właśnie Kruki - ludzie szkoleni od
najmłodszych lat w magii, boju i wielu innych tajemnych sztukach do walki z
demonami.
Fabuła:
Ciężko w tych czasach jest się utrzymać i chyba nikt już nie pamięta czy kiedyś było lepiej…
Nie ma z czego żyć, dlatego właśnie bohater wyruszył w podróż – za pieniądzem.
Mimo, że szkolony był do walki z demonami, zmuszony sytuacją
finansową, postanowił brać każde nadarzające się zlecenie. Pewnego razu
dostaje od losu szansę. Na poszukiwanie nieznanego do końca artefaktu
wyrusza ekspedycja, którą zlecił książę. Bohater chwycił więc okazję i dołączył
do poszukiwaczy, nie zważając na czyhające po drodze niebezpieczeństwa oraz
przestrogi o fatum krążącym nad tymi, którzy taki artefakt odnajdą…
Bohater:
Imię: Enialis
Wiek: ok. 20 lat
Klasa: Kruk
Charakter: Neutralny
Opis:
Pyskaty, cwany, pewny siebie i perfidny do bólu mężczyzna, wyszkolony na
Kruka. Jeden z najbardziej utalentowanych uczniów swojego Kruczego Gniazda.
Jest zręczny, świetnie włada mieczem i szybko poznaje nowe czary. Wyrusza
na najbardziej niebezpieczną misję swojego życia będąc przekonanym, że i
tak nie ma niczego do stracenia.
Rozgrywka:
W grze (jak zdążyliście zapewne zauważyć po ilości opisanych bohaterów)
sterujemy tylko jedną postacią. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym i
wydaje mi się, że zastosowałem dość ciekawy i dynamiczny system walki.
Nasz bohater będzie potrafił skakać, a później także używać hak do zaczepiania
się o drewno w niedostępnych miejscach oraz do przyciągania przeciwników.
Zaimplementowane są też minigry np. do otwierania zamków, czy trafienia do
celu. Natkniecie się też na jakieś zagadki - raczej proste ale będą.
Ważne jest też to, że w grze nie będzie zmiany ekwipunku, ale za to
będzie ulepszanie broni i pancerza oraz rozwijanie postaci o punkty.
Skrypty
PR ABS 2 by Coders
PlayerPlus by SojaBird
Ultimate shadow remover - http://rmvx.gameclover.com
Requiem Upgrade by Requiem
Recover HP/MP/States when Level Up by Woratana
Credits by MiDas Mike - poprawka by Zazombik
Wybór Wielkości Ekranu
Animacja ikony złota w Menu by Ayene
SHOW THE MAP NAME - REVOLUTION MODE – by Ramiro (Holy_wyvern, ramiazul)
Onidsouza Jump System by Onidsouza
Menu Jednoosobowe by Matheus2
NMS - Neo Message System 3.0 Beta by Woratana
Hookshot by OriginalWij
Digioso Weapon Upgrades by Digioso
Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej by TagTeam
Minigame Input Match by Shanghai
Minigame Button Mash by Shanghai
Minigame Bull's Eye by Shanghai
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Fog by Moghunter
Dynamic Lighting v1.5 by Marc
Player Vignette v1.0 by Marc
Muzyka i Dźwięki
Baldur’s Gate
Baldur’s Gate: Dark Alliance
Baldur’s Gate II – Shadows Of Amn
Arcanum
The Elder Scrolls III: Morrowind
Gothic II
Shadow Man
Dungeon Hunter
Wiedźmin
Dungeon Siege
World of Goo
Fable: The Lost Chapters
Dragon Ball Z: Legacy of Goku 2
Golden Sun
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Chrono Cross
-możliwość pominięcia intra
-save przed i po wykonaniu zadania
-możliwość zakupu mikstur przed walką na arenie (turniej)
-wyłączony skok (CTRL) podczas rozmów
-mapka z ostatnim bossem wygląda inaczej i inaczej też się nazywa
-kilka dodatkowych mikstur w grobowcu
-niektórzy przeciwnicy będą trochę słabsi
-nowe czary otrzymamy o poziom wcześniej (wciąż tylko 3 czary)
-poprawiono kilka literówek
-tekst widocznie nad postacią która mówi (tam gdzie było to drastycznie, że nie wiadomo kto mówił)
-jeśli ktoś przypadkowo "zużyje" łuk w grobowcu, nie zatnie nam to już rozgrywki
-kilka pomniejszych zmian na mapkach (wątpię czy ktoś dostrzeże, ale mnie denerwowały )
-zmieniony wygląd bohatera pod koniec gry
I wiele innych...
Proszę o zgłaszanie problemów w temacie lub przez prywatne wiadomości.
Proszę także o usunięcie linków z pierwszego postu i dodanie nowych.
Fabuła...nie wiem tutaj wydaje mi się taka zwyczajna, ale zapewne w grze się rozkręci.
Co do skrinów podobają mi się.
Za samą zapowiedź 10/10!
Czekam na najbliższe demko!
Ja chętnie pomogę w beta testach. Sam jako twórca gry wiem, że bez tego ciężko jest wyłapać ewentualne błędy. Osobie z zewnątrz przychodzi to łatwiej, więc...
W razie czego jestem chętny :)
Weź dwóch testerów. Gra będzie lepiej przetestowana. Dwóm testerom będzie raźniej, będą sobie mogli gawędzić o testowaniu, a poza tym jak Ci się tester wykruszy z braku czasu to zostanie Ci jeszcze jeden.
________________________ ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
Podczas dalszego tworzenia doszedłem do wniosku, że dema jednak nie będzie.
Mam już zrobione ok. 70% gry i jeżeli nie wystąpią żadne komplikacje to FULL może ukazać się nawet pod koniec wakacji, jednak tego obiecać nie mogę.
Czas grania uległ niestety skróceniu przez to, że musiałem wyciąć jeden fragment gry. Nie jestem w stanie dokładnie określić czasu przejścia, bo to będzie zależało od nastawienia gracza. Kto będzie chciał, może przelecieć przez całą grę wykonując tylko wątek główny, wtedy zajmie to coś ponad godzinę. Dla tych co będą chcieli wycisnąć z gry więcej, będzie kilka zadań pobocznych, sekrety itp. Wtedy może zająć ponad 2 godziny nawet do 3.
Określałem pod siebie, wam jednak może zająć to dłuższy czas, bo nie będziecie wiedzieli wszystkiego z góry.
Co do testerów będą ostatecznie ci sami co testują mój drugi projekt.
-Finwe
-Zazombik
-Nexis
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum