Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Avara
Sro 29 Sie, 2012 15:45
Kruk
Autor Wiadomość
lolek 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 34
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 17:08
Bardzo śmieszne master miller :krowka:

...jednak mało dobrych gier powstaje w RM i ja liczę na dobrą grę. INRE wziął do gry aż 3 testerów więc mam nadzieję, że nie będzie błędów.
________________________
ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 18:22
Cytat:
INRE wziął do gry aż 3 testerów więc mam nadzieję, że nie będzie błędów.

Toć to sama śmietanka test-fachu: Finwe, Zazombik, Nexis... W żadnym razie nie może być błędów. To będzie HIT... ale bardziej TESCO :lartarin:
________________________

 
 
 
lolek 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 34
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 18:33
Lartarin napisał/a:
Toć to sama śmietanka test-fachu: Finwe, Zazombik, Nexis... W żadnym razie nie może być błędów. To będzie HIT... ale bardziej TESCO :lartarin:


Nie no co ty, błąd będzie wywalał co 30 sekund i w ogóle zapowiada się hiper gniot - od razu wezwijcie Angiusa...

Racja. Finwe, Nexis, Zazombik nie powinni się brać za testowanie jak nie umieć. Najprawdopodobniej jak Lartarin nie przetestuje to gra nie pójdzie :diabel: INRE dopisz Lartarin do testerów bo inaczej gniot będzie... :boogie:
________________________
ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 18:54
Jak dobrze, że ty w tej kwestii nic nie działasz, bo i tak już mamy poziom jaki ów testerzy zaprezentowali na UT3 + (ewentualnie) ty = katastrofa (albo gorączka :lol2: ) A teraz bierz się za robienie własnej gry i nie bluźnij więcej. Żeby nie robić offa, który zrobiłeś ty napiszę, że gra pod żadnym względem nie przedstawia dla mnie wartości "jako takiej". Niemniej jednak powodzenia w doborze współpracowników, bo sam bo$$ projektu wydaje się być solidny.
Ćuzzzz ^^
________________________

 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 08:47
W porządku *Solo Lee*, rozumiem rozgoryczenie. Faktycznie niektóre słowa nie powinny tutaj paść, zwłaszcza że wszelkie dyskusje powinny dotyczyć wyłącznie przedmiotowej gry "Kruk". Niepotrzebnie jednak sięgasz do oskarżeń o rzekomą stronniczość Nhadali. Nie każdy musi dostrzegać nawiązania do Twojego "nieoddania pracy na UT3". Aby nie rozgorzała na nowo niepotrzebna dyskusja, sugeruję (powielając słowa Nhadali), aby rozwiązania tej sytuacji szukać poza forum.

Co do gry.
Jestem ciekawa perfidii głównego bohatera. Z pyskatymi i pewnymi siebie postaciami miałam już do czynienia, ale z perfidnymi chyba jeszcze nie. Do tego interesuje mnie sposób wykorzystania skryptów Shanghaia. Poczekam i na pewno zagram.
Pozdrawiam.
________________________


 
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Sob 18 Sie, 2012 12:04
Prace zwalniają z powodu braku czasu, a czasami braku chęci.
Jest jednak kilka zmian (screeny w pierwszym poście właściwie nieaktualne).
-Popracowałem nad klimatem, zastosowałem fogi, efekty świetlne, miejscami przyciemnienie i odważniej zmieniona barwa ekranu, nieco muzykę też zmieniłem.
-W menu głównym zmieniłem graficznie napisy NOWA GRA, WCZYTAJ, KONIEC.

Menu główne:
-wcześniej
Spoiler:


-teraz
Spoiler:



Wioska:
-wcześniej
Spoiler:


-teraz
Spoiler:



I tu jeszcze takie podziemia :-)
Spoiler:


Spoiler:



Na razie tyle.
________________________

 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Sob 18 Sie, 2012 21:10
No wioska dużo lepiej wygląda, to jakaś maska? Imo czcionka w menu wcześniej była lepsza. Dwa ostatnie screeny - super.
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Nie 19 Sie, 2012 21:33
Jeśli chodzi o wioskę to takie tam promienie dodałem.
Jest też fog, którego na screenie nie za bardzo widać, no i przyciemniłem barwę ekranu.

A jeśli chodzi o menu...
Szkoda, bo przy tej drugiej czcionce więcej się narobiłem. Coś jeszcze pokombinuję.

SaE napisał/a:
Dwa ostatnie screeny - super.

Dzięki :-D
________________________

 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 14:45
Udostępniam grę.
Mediafire:
Kruk V1.0 +RTP
Kruk V1.0 bez RTP

Hostuje
Kruk V1.0 +RTP
Kruk V1.0 bez RTP

Proszę o edycję pierwszego posta i przeniesienie do odpowiedniego działu.

Do edycji:
Spoiler:


Informacje Ogólne
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa gra akcji z elementami RPG
Przewidywany czas gry: 2h
Postęp projektu: 100%
Termin ukończenia: 29.08.2012

Skrypty
PR ABS 2 by Coders
PlayerPlus by SojaBird
Ultimate shadow remover - http://rmvx.gameclover.com
Requiem Upgrade by Requiem
Recover HP/MP/States when Level Up by Woratana
Credits by MiDas Mike - poprawka by Zazombik
Wybór Wielkości Ekranu
Animacja ikony złota w Menu by Ayene
SHOW THE MAP NAME - REVOLUTION MODE – by Ramiro (Holy_wyvern, ramiazul)
Onidsouza Jump System by Onidsouza
Menu Jednoosobowe by Matheus2
NMS - Neo Message System 3.0 Beta by Woratana
Hookshot by OriginalWij
Digioso Weapon Upgrades by Digioso
Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej by TagTeam
Minigame Input Match by Shanghai
Minigame Button Mash by Shanghai
Minigame Bull's Eye by Shanghai
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Fog by Moghunter
Dynamic Lighting v1.5 by Marc
Player Vignette v1.0 by Marc

Muzyka i Dźwięki
Baldur’s Gate
Baldur’s Gate: Dark Alliance
Baldur’s Gate II – Shadows Of Amn
Arcanum
The Elder Scrolls III: Morrowind
Gothic II
Shadow Man
Dungeon Hunter
Wiedźmin
Dungeon Siege
World of Goo
Fable: The Lost Chapters
Dragon Ball Z: Legacy of Goku 2
Golden Sun
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Chrono Cross

Grafiki
Enterbrain
Angius
Celianna
Ayene
Inquisitor
Mack
Blizzard
Aindra
Materials Samurai Add-on

Screeny
Spoiler:









Testerzy Beta
Finwe
Zazombik
Itan


Linki
Mediafire:
Kruk V1.0 +RTP
Kruk V1.0 bez RTP

Hostuje
Kruk V1.0 +RTP
Kruk V1.0 bez RTP



Czekam na opinie i uwagi co zmieniać w kolejnych wersjach gry.
________________________

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 14:52
OK pobieram :aww: Zagramy... ocenimy :zla:
________________________


 
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 15:48
Pierwszy post zmieniony. Temat został przeniesiony z "Zapowiedzi VX" :aww:
Przydałoby się zmienić też wstęp ;-) Jakby co daj znać nawet na PW :-)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 15:54
Dziwne, nie mogę przejść misji z wiedźmą. Ruszam do jaskini, wyciągam przedmiot ze skrzynki, ale dalej odpowiada mi, że mam wykonać zadanie. Jest coś ponadto, co przez głupotę przeoczyłam? :-PP Mam spore problemy w poruszaniu się po jaskini, na moim lapku prawie nic nie widzę.
________________________


 
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 16:07
Nie odkryłaś widocznie całej jaskini. Musisz odnaleźć pewien przedmiot aby przeskoczyć przez wodę w jaskini.

Zastanawiam się nad napisaniem solucji, bo nie tylko tobie gra sprawia problemy.

W jaskini za ciemno?
Może masz zbyt przyciemniony obraz w lapku? U mnie na stacjonarce było dobrze, u siostry też, i na laptopie też.
________________________

 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 16:12
Lekka lipa z tą jaskinią, no i ciemno jak w d!@#$
________________________

 
 
 
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
Wysłany: Czw 30 Sie, 2012 23:10
Nie zdarzylem jeszcze pograc. Doszedlem do katakumb gdzie ubijam nieumarlych. Ale ocenie co zauwazylem.
Fabula: swietnie zbudowana, a postac wiarygodna! Malo takich gier jest. Wiecej jeszcze nie moge powiedziec.
Klimat: te efekty swietlne + muzyka to naprawde cos. Nauczylem sie tez od cb ze przyda mi sie BGS. Tyle dzwiekow i interakcji!
Mapki: zacne. Jedynie podgrodzie mi ciut nie odpowiada (nie przyzwyczajony do tile z RmVx) a to juz tylko moj gust.
Walki: nie lubie ABS'sow, ale tutaj jest niezly. Przy odrobinie cierpliwosci (i czasu) z kazdej walki mozna wyjsc prawie bez szfanku( jednak trzeba sie na skakac i caly czas ruszac).
Nie pasi mi tylko to ze moge deptac kury :-D chyba ze efekt byl zamierzony. Wtedy zwracam honor.

Sry za ortografie, ale pisze z telefonu.
________________________



 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene