Toć to sama śmietanka test-fachu: Finwe, Zazombik, Nexis... W żadnym razie nie może być błędów. To będzie HIT... ale bardziej TESCO
Nie no co ty, błąd będzie wywalał co 30 sekund i w ogóle zapowiada się hiper gniot - od razu wezwijcie Angiusa...
Racja. Finwe, Nexis, Zazombik nie powinni się brać za testowanie jak nie umieć. Najprawdopodobniej jak Lartarin nie przetestuje to gra nie pójdzie INRE dopisz Lartarin do testerów bo inaczej gniot będzie...
________________________ ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
Jak dobrze, że ty w tej kwestii nic nie działasz, bo i tak już mamy poziom jaki ów testerzy zaprezentowali na UT3 + (ewentualnie) ty = katastrofa (albo gorączka ) A teraz bierz się za robienie własnej gry i nie bluźnij więcej. Żeby nie robić offa, który zrobiłeś ty napiszę, że gra pod żadnym względem nie przedstawia dla mnie wartości "jako takiej". Niemniej jednak powodzenia w doborze współpracowników, bo sam bo$$ projektu wydaje się być solidny.
Ćuzzzz ^^
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 08:47
W porządku *Solo Lee*, rozumiem rozgoryczenie. Faktycznie niektóre słowa nie powinny tutaj paść, zwłaszcza że wszelkie dyskusje powinny dotyczyć wyłącznie przedmiotowej gry "Kruk". Niepotrzebnie jednak sięgasz do oskarżeń o rzekomą stronniczość Nhadali. Nie każdy musi dostrzegać nawiązania do Twojego "nieoddania pracy na UT3". Aby nie rozgorzała na nowo niepotrzebna dyskusja, sugeruję (powielając słowa Nhadali), aby rozwiązania tej sytuacji szukać poza forum.
Co do gry.
Jestem ciekawa perfidii głównego bohatera. Z pyskatymi i pewnymi siebie postaciami miałam już do czynienia, ale z perfidnymi chyba jeszcze nie. Do tego interesuje mnie sposób wykorzystania skryptów Shanghaia. Poczekam i na pewno zagram.
Pozdrawiam.
Prace zwalniają z powodu braku czasu, a czasami braku chęci.
Jest jednak kilka zmian (screeny w pierwszym poście właściwie nieaktualne).
-Popracowałem nad klimatem, zastosowałem fogi, efekty świetlne, miejscami przyciemnienie i odważniej zmieniona barwa ekranu, nieco muzykę też zmieniłem.
-W menu głównym zmieniłem graficznie napisy NOWA GRA, WCZYTAJ, KONIEC.
Proszę o edycję pierwszego posta i przeniesienie do odpowiedniego działu.
Do edycji:
Spoiler:
Informacje Ogólne
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa gra akcji z elementami RPG
Przewidywany czas gry: 2h
Postęp projektu: 100%
Termin ukończenia: 29.08.2012
Skrypty
PR ABS 2 by Coders
PlayerPlus by SojaBird
Ultimate shadow remover - http://rmvx.gameclover.com
Requiem Upgrade by Requiem
Recover HP/MP/States when Level Up by Woratana
Credits by MiDas Mike - poprawka by Zazombik
Wybór Wielkości Ekranu
Animacja ikony złota w Menu by Ayene
SHOW THE MAP NAME - REVOLUTION MODE – by Ramiro (Holy_wyvern, ramiazul)
Onidsouza Jump System by Onidsouza
Menu Jednoosobowe by Matheus2
NMS - Neo Message System 3.0 Beta by Woratana
Hookshot by OriginalWij
Digioso Weapon Upgrades by Digioso
Chest Item Pop-Up by OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej by TagTeam
Minigame Input Match by Shanghai
Minigame Button Mash by Shanghai
Minigame Bull's Eye by Shanghai
Nowy ekran tytułowy by Parasite
Fog by Moghunter
Dynamic Lighting v1.5 by Marc
Player Vignette v1.0 by Marc
Muzyka i Dźwięki
Baldur’s Gate
Baldur’s Gate: Dark Alliance
Baldur’s Gate II – Shadows Of Amn
Arcanum
The Elder Scrolls III: Morrowind
Gothic II
Shadow Man
Dungeon Hunter
Wiedźmin
Dungeon Siege
World of Goo
Fable: The Lost Chapters
Dragon Ball Z: Legacy of Goku 2
Golden Sun
The Elder Scrolls II: Daggerfall
Chrono Cross
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sro 29 Sie, 2012 15:54
Dziwne, nie mogę przejść misji z wiedźmą. Ruszam do jaskini, wyciągam przedmiot ze skrzynki, ale dalej odpowiada mi, że mam wykonać zadanie. Jest coś ponadto, co przez głupotę przeoczyłam? Mam spore problemy w poruszaniu się po jaskini, na moim lapku prawie nic nie widzę.
Nie zdarzylem jeszcze pograc. Doszedlem do katakumb gdzie ubijam nieumarlych. Ale ocenie co zauwazylem.
Fabula: swietnie zbudowana, a postac wiarygodna! Malo takich gier jest. Wiecej jeszcze nie moge powiedziec.
Klimat: te efekty swietlne + muzyka to naprawde cos. Nauczylem sie tez od cb ze przyda mi sie BGS. Tyle dzwiekow i interakcji!
Mapki: zacne. Jedynie podgrodzie mi ciut nie odpowiada (nie przyzwyczajony do tile z RmVx) a to juz tylko moj gust.
Walki: nie lubie ABS'sow, ale tutaj jest niezly. Przy odrobinie cierpliwosci (i czasu) z kazdej walki mozna wyjsc prawie bez szfanku( jednak trzeba sie na skakac i caly czas ruszac).
Nie pasi mi tylko to ze moge deptac kury chyba ze efekt byl zamierzony. Wtedy zwracam honor.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum