Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Pokemon Uvopia Version
Autor Wiadomość
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Wto 03 Lip, 2012 11:14
Pokemon Uvopia Version
Witajcie. Nie mam pojęcia jakim sposobem ostatni temat znalazł się w dziale Pełne Wersje - to co wtedy wydałem to było zaledwie demko do 3 odznaki. Sama gra jest od świąt bożego narodzenia zeszłorocznych znów tworzona i mam nadzieję, że w tym roku uda mnie się ją ukończyć.
Skopiuję tutaj główny post z pokemonpl.net . Znajdziecie w nim aktualne mapy lokacji, a także link do najnowszego demka z kwietnia 2012:



Pokemon Uvopia Version to gra tworzona w programie rpg maker xp. Opowiada o losach młodego trenera pokemonów, który rusza w swoją podróż z nadzieją, że uda mu się odnaleźć zaginionego ojca. Jak się później okazuje, to zadanie wcale nie jest takie proste. Oprawa graficzna gry oparta jest na stylu gier czwartej generacji(DPP/HGSS). Część grafik takich jak charsety postaci zostały utworzone samodzielnie. Wszystkie systemy w Pokemon Uvopia Version są imitacją tych, które występują w oryginalnych produkcjach - zostały stworzone samodzielnie za pomocą zdarzeń,lub na podstawie skryptów znalezionych w internecie


Podczas swojej wyprawy badawczej ojciec bohatera/ki zostaje zaatakowany przez Mitycznego Pokemona. Policja poinformowała o tym żonę mężczyzny. Bohater/ka postanawia wyruszyć we własną podróż pokemon i go odnaleźć. Na jego/jej drodze staje coraz więcej przeszkód. Samounicestwienie Arceusa przyczyniło się do furii legendarnych pokemonów. Gdy do akcji wkracza Team Skyar wszystko komplikuje się jeszcze bardziej. Zagłębiając się coraz bardziej w sprawę bohater/ka sam już nie wie co ma robić. Po której stronie ma stanąć, żeby osiągnąć swój cel? Czy zwycięży zło? Tego wszystkiego dowiecie się grając w Pokemon Uvopia Version!



[left]
+
Walcz ze złem lub przyłącz się do Teamu Skyar!
Poprawiona Mechanika gry!
Łapanie Pokemonów!
Całkiem dużo systemów!
Chodzące za graczem pokemony!
Box i Pokedex!
Możliwość wyboru płci!
Nowe postacie!
Możliwośc ewolucji Pokemonów!
Wyjaśnienie niewyjaśnionych wątków gry pokemon elements!!!
Urozmaicenia w walce (paski HP , animacja backspirta trenera,specjalny windowskin)
Chociaż niedopracowane to zawsze jakieś Contesty
Wyścigi na Manectricach w Volter City.
PokeDev czyli coś na podobieństwo PokeNava/PokeGeara.
[/left]
[right]
-
Mechanika walki z RPG Makera (Wszyscy walczą ze wszystkimi, ilość ataków nieograniczona, SP zamiast PP)
Schematyczność
Brak pokemonów z piątej generacji.
Brak pokemonowych menusów.
[/right]

[left]Mapy
Trago Town
Droga 1
Pirsel Town
Droga 2
Fourte Town
Droga 3
Grania Town
Droga 4
Las Relips
Droga 5
HountCity
Droga 6
Iris Town
Sounto Town
Strefa Safari
Droga 7
Volter City
[/left]
[right]Inne Screeny
Z gry 1(screeny stare więc mapki na nich też)
Z gry 2
Z gry 3
Z gry 4
Ekran Tytułowy
[/right]



Główni bohaterowie gry. Nie ważne kogo wybierzesz, i tak przyjdzie ci się kilka razy spotkać z bohaterem płci przeciwnej. Każde z tych spotkań zaowocowane będzie otrzymaniem cennych wskazówek i oczywiście - walką pokemon! Nie raz otrzymamy też od niej/go cenną pomoc w poszukiwaniu zaginionego ojca.

Drahe to wredny bufon, który ciągle nam dokucza i przeszkadza. Chęć odgrywania się na nim jest jednak dla nas jak doładowanie do wielu nowych treningów! Pokażemy mu nie raz, że fakt iż pochodzi z regionu Hoenn i to jego druga podróż w niczym nam nie przeszkadza, żeby go pokonać!

Team Skyar to tajemnicza organizacja przestępcza pracująca w regionie Venan. Nie jeden raz przyjdzie nam stoczyć pojedynek z tymi przestępcami. Drużyna składa się z niedobitków pozostałych złych teamów zjednoczonych przez Uramusa.

Uramus to tajemniczy człowiek. Autounicestwienie Arceusa pozbawiło go rodziny. Został przeniesiony na bezludną wyspę, gdzie nauczył się używać pokemonów w walce. Wydostał się z niej przy pomocy swojego bliskiego przyjaciela - obecnego admina Teamu Skyar. W pewnym momencie gry składa nam propozycję dołączenia do jego drużyny. Czy ją przyjmiemy...?

[right]Mapa Regionu i Venandex
[/right]

Demo do 5-tej odznaki:




Hek-el-grande
Ayene
07harris/Paranoid
Atomika
Bakura155
Blue Beedrill
Boomxbig
chimcharsfireworkd
Chio
Flood
Fused
G-olden
help14
Jesse TBPro
lordindy
Kizemaru_Kurunosuke
klnothincomin
Kuroda-Taiki
Novus
Reck
The english Kiwi
Don Lawride
Peeky Chew
RubiiGameZ
renekokkie
Red-Gyrados
REMY35
RHN
Saurav
Scarexshivaking
Seiyouh
SL249
spaceemotion
spypoke megafc
ThePokemonChronicles
19dante91
27alexmad27
874521
Alistair
RosmanPK
Dewitty
Alucus
Kyledove
874521
Newtiteuf
C.N.C
zetavares852
WesleyFG
Pokemon-Diamond
spriters-resource
Veget@
Neo-Spriteman
Selwyn
Joker
Thieffer
Dante
Myzrael
Dan
Moghunter
fukuyama
GlossyGem
venom12
SailorWilma
Dave.
MaTe
Ginzuishou
SeproithSpawn
Reno-s--Joker
Samo, The thief
BoOmXBiG
Codec
Poketadek
Blizzard
Psypokes
Spriters-Resource
serebii.net

TEAM

Shadi - Główny Mapper, Eventer, częściowo grafik,stwórca projektu
Pedobear - Dialogista, Doradca
 
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012 12:02
Pierwszy post w temacie, oraz informacja o tym że projekt żyje nie spotkały się z komentarzami, to jakoś zapomniałem o tym temacie.. No ale cóż..
W skrócie, nowinki z przeciągu ponad miesiąca:
Raz:
Nowe mapki lokacji :

Droga 9: https://dl.dropbox.com/u/10678415/Dorga9.png
Droga 10: https://dl.dropbox.com/u/10678415/Droga%2010.png
Gallo Town: https://dl.dropbox.com/u/10678415/GalloTown.png
Dwa - Inne postępy:
- Zakończyłem dodawanie pokemonów do gry. Teraz w bazie danych jest 85 pokemonów w podstawowej formie.
- Przyspieszyłem animację trenera w walce.
- Zmieniłem nieco grafikę boxu. Raz że okienka teraz są białe, a nie żółte, a dwa, że posegregowałem pokemony według typów. Teraz tak to wygłąda:
Screen z gry:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/ScreenGra.png
W makerze:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/box0xxs.png
- Lekko zedytowałem tileset wnętrz:
-Część obiektów takich jak schody( powstałych przez wycięcie z screena z gry i rozciągnięcie), zostało narysowanych od nowa wykorzystując oryginalne kolory.
- Szkła w oknach zostały ujednolicone
- Część stołów dostała nowe kontury, nie jednolite na całym obszarze pod względem jasności.
- Część obiektów, która była już zepsuta rozciąganiem i nie nadawała się do "naprawy" została wymieniona.
Przykłady zmian macie tutaj: https://dl.dropbox.com/u/10678415/przyk%C5%82ad.png
- Voomy lekko poprawił sprite 6-stej liderki: https://dl.dropbox.com/u/10678415/liderka6NEW.png
Trzy - zapowiedzi:
- Do gry zostaną wprowadzone polskie nazwy itemów i ataków z tłumaczenia Dark Archona. Dostałem od niego zgodę.
- W niedalekiej przyszłości zostaną dodane do pokemonów i ich ataków namiastki typów - rpg makerowskie atrybuty.
Cztery - rozwój historii.
Po wykonaniu zadania zleconego nam przez Uramusa/Cuira dojdzie do pewnego spięcia między bohaterem a Uramusem jeżeli jesteśmy źli i będzie to miało pewien skutek, oprócz tego w najbliższym czasie nic się szczególnego nie wydarzy. Zaś po pokonaniu 6 liderki - Namidii zostaniemy przeniesieni w czasie w przyszłość. Znajdziemy się w świecie, w którym plan Teamu Skyar doczekał się realizacji.. Poznamy jego realia i to, że nie jest tak wspaniale jak miało być. Po powrocie do naszych czasów wyruszymy do miasta Helko, w którym mieści się 7 gym, typu smoczego. Kiedy jednak zdobędziemy 7 odznakę wyruszymy na ostateczne starcie z Skyarowcami.
To by było na tyle.
 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012 12:10
Fajne mapki i w ogóle, całość wygląda pokemoniasto ^^
Jednakże zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego nie użyłeś http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2463 tego.
________________________



 
 
 
PaC 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 61
Skąd: z pod wodospadu
Wysłany: Pią 17 Sie, 2012 13:46
Demka nie pacze, ale czekam na pełną wersje, jestem wielkim fanem pokemonów :D
________________________
Obecny tajny projekt:
 
 
noorbert 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 71
Wysłany: Wto 21 Sie, 2012 15:26
Ja powiem tak:
Zarąbiście ci to wyszło. Grałem we wszystkie (Oryginalne) wersje pokemon. Przeszedłem całe. Stworzyłem własne (Ale nigdy aż takiej fajnej) Mam jeszce jedno pytanie.
Czy mógłbym zkopiować od ciebie kilka grafik (Battkers)?
Bo są mi potrzebne do mojego projektu. :shock:
________________________

 
 
Unnamed 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: from Hell
Wysłany: Sro 22 Sie, 2012 16:53
nigdy nie lubilem pokemonow i innego ustronstwa jadnak widzac ile wkladasz serca w ten projekt (a ja lubie serca) to na pewno zagram i zlego slowa z mojej strony nie przeczytasz.
________________________
Time to Play :!:

 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012 21:27
Dzięki za pozytywne słowa. Naprawdę dodają mi wsparcia i cieszą.
Przykro nawet mi to mówić, ale nie zaglądałem od jakiegoś czasu do tematu na tym forum. Teraz czas to nadrobić.
Aktualka z 27 Sierpnia:
Wreszcie ukończyłem eventy w Gallo Town. Najwięcej czasu zajął mi GYM, z nietypową zagadką. :-( Na czym ona polega? Otóż na parterze znajdziemy 19 elektrokrzeseł, z którymi- jak się zetkniemy, to wracamy na początek gymu. B-) Z kolei na drugim piętrze są lasery blokujące przejście, a przyciski do ich deaktywacji są rozrzucone po całym gymie. Oprócz tego normalnie występują trenerzy( na drugim piętrze).
Jeszcze co do miasta dodam, że w nim właściwie nic się nie dzieję. :glare: Nie ma tu występków Teamu Skyar, czy Eato, ani spotkania z jakąś ważniejszą postacią. Aby trochę urozmaicić zwiedzanie miasta, znajdziecie kilka ciekawych notek odnośnie jego historii u starszego pana na moście i w laboratorium.:) Poza tym, po odpowiedzeniu na kilka prostych pytań macie możliwość ożywienia skamieliny otrzymanej od MaTe. :-)
Tutaj znajdziecie 6 screenów z gry.
https://dl.dropbox.com/u/10678415/ScrenyNowe.png
Jak coś to lasery w grze są słabo widoczne i to ja zrobiłem te czerwone obwódki w paincie by pokazać gdzie są.
Tutaj zaś budynek gymu i sprite odznaki autorstwa Voomiego:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/gym%20i%20odznaka.png
Poza tym, Voomy zrobił mi sprite dość ważnej postaci jaką jest Prezes Cuir, który dotychczas wyglądał jak prezes poketcha/telewizji z dp. Nie możemy z nim walczyć więc to jest sprite-overek. Oto on:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/prezesnew.jpg
Aktualka dzisiejsza:
Przede wszystkim IronMan zakończyła (za co jestem jej bardzo wdzięczny) swoje prace i dzięki temu w bazie danych pokemony nasze i wrogie zyskały atrybuty. Oprócz tego, w skrypcie pojawiły się brakujące opisy pokemonów do pokedexu.
Tutaj taki mały informacyjny screen:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/OpisyD.png
Oprócz tego, ja zmieniłem nazwy ataków na polskie z tłumaczenia Dark Archona. Możliwe że w tekstach npc pojawią się jeszcze angielskie nazwy, ale generalnie kierunek jest taki, żeby to ujednolicić jężykowo. Tutaj mały screen z "ataków":
https://dl.dropbox.com/u/10678415/AtakiDDS.png
Co jeszcze? A! System Contestów został zupełnie zmieniony. Początkowo był zamysł, aby spróbować odwzorować contesty z R/S/E, ale napotkało się to z trudnościami więc stworzyłem coś dużo prostszego i może nie zaskakującego, ale dobrze działającego. :-)
Zrobiłem na eventach coś przypominającego dwie pierwsze części contestów z D/P czyli przebieranie i tańce, ale w trybie Single. Możemy za czas wykonania i ilość poprawnych ruchów/ punktowane ciuchy uzyskać trochę punktów, za które w przyszłości, będziemy mogli sobie jakieś itemki kupić w hali. ;-)
Oto kilka Screenów:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/ContstHlIn.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/ContestDan.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/screenubieranie.png
I ostatnia rzecz, która nie była w istocie wielka, :-) ale zajęła bardzo dużo czasu. ;-) Przebudowa systemu surfa. Zajęła mnóstwo czasu ze względu na konieczność dokonania kilku poprawek w skrypcie pływania, za co dziękuję Ayene. Warto dodać, że nie była to rzecz łatwa. ;-)
Nowy system nie wymaga od mnie ustawiania zablokowanych eventów na linii brzegu, a opiera się na skryptach. Jeden skrypt to zwykły system pływania, a drugi to skrypt dzięki któremu mogę ustawić po jakim terrain tagu może poruszać się event poruszający się randomowo. I dzięki temu, mogę zablokować możliwość łażenia po wodzie eventom na brzegu i na odwrót. ;-)
No cóż, a co w najbliższej przyszłości? Trzeba będzie naprawić łażące za nami poki(gąsienicę) gdyż ostatnio przestała poprawnie się wyłączać po uruchomieniu przełącznika. A tak, to generalnie ponieważ nadszedł rok szkolny wrócę do map i eventów. Przypominam że gracz wyruszy w "przyszłość" :-) .
 
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012 06:21
Witajcie. Czas na małą aktualkę.:) Materiału bardzo mało, ale prawie 3 tygodnie minęły odkąd coś ostatnio dałem więc lepszy rydz niż nic..
Po dłuuugim czasie udało mnie się ukończyć mapkę miasta w przyszłości. Nazwałem je Dicart City. Postanowiłem, że nie znajdą się tu jakieś wynalazki super wysokiej techniki, a raczej zrobie miasto podobne do współczesnego, ale dużo smutniejsze - szare. I tak budynki są szare, chodniki są ciemne, a trawę i drzewa też kolorystycznie zmieniłem. Oto mapka:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/miasto%20w%20przyslosc.png
Chciałem skończyć te mapę w weekend tydzień temu, ale niestety czasu brakło. Na szczęście teraz się udało.
Oprócz tego naprawiłem dzięki pomocy Ayene wspomnianą gąsienicę - teraz prawidłowo włącza się/wyłącza.
Natomiast co w najbliższej przyszłości?
Zrobię mapki wnętrz i eventy w wspomnianym mieście w przyszłości, które należy do Uramusowskiego idealnego świata i gdzieś pod koniec października myślę lub w listopadzie powinienem nakręcić dla was film z fragmentu eventów w przyszłości.
Chcę również, ponieważ nie należy to do rzeczy trudnych, dzięki tutejszej pomocy znaleźć skrypt i zrobić wymianę punktów zdobytych w Contestach/Wyścigach Pokemonów, na jakieś małe nagrody, po czym nakręcić również filmik z obu tych dodatków z ich porównaniem.
Tymczasem na dziś to by było na tyle.
 
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Pon 22 Paź, 2012 17:36
Witajcie, czas na "większą" aktualkę. :-)
Po pierwsze, ukończyłem mapki wnętrz w mieście w przyszłości. Widać tutaj wszechobecne w budynkach publicznych kamery Uramusa, zniszczone meble i zlew bez kranu w domku biedoty, czy ciemność w więzieniu Uramusa.
Pokażę kilka mapek w tym fragment więzienia( całego nie chcę aby potem nie ułatwić gry) :-)
https://dl.dropbox.com/u/10678415/DomekBiedot.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/SklepUU.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Wiezaradiowa.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/WiezienieDDS.png
Po drugie, w weekend ponad tydzień temu nie miałem ochoty na bawienie się mapkami wnętrz i wprowadziłem kilka zmian w mojej grze i ponaprawiałem kilka bugów, w tym:
- Jak zapowiadałem dodałem wymienianie punktów z Pokazów/Konkursów i Wyścigów na nagrody
- Zmieniłem nazwy miast na polskie - "Miasteczko Altoir" zamiast Altoir Town na przykład: https://dl.dropbox.com/u/10678415/LokacjaPOL.png
Zaznaczam, że nie ma mieszańca, bo tylko one nie były po Polsku, a tak to funkcjonowały takie polskie nazwy jak "Skalista Jaskinia", "Droga 9".
- Nieco poprawiłem mapkę Trago. Z plaży zniknęły drzewka "liściaste", domki znalazły się na wzgórzach, zwęziłem plażę, dzięki temu nie jest ona granicą mapy. Moim zdaniem wygląda lepiej. Oto mapka:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/nowawersja.png
- Poprawiłem częstotliwość pojawiania się dzikich pokemonów w wodzie.
- W początkowych dialogach w domku bohatera i laboratorium były źle ułożone warunki i dialogi gracza w ogóle się nie pokazywały, naprawiłem to.
Po trzecie, co do samych Konkursów/Pokazów i Wyścigów, to ponieważ nic nowego się nie pojawiło filmowego od Lutego ;-) , to macie dwa filmiki. Pierwszy - ze wspomnianych mini-atrakcji, a drugi z systemu Pokedeva, który jest wam znany z ostatniego demka, ale nie zaszkodzi jeden więcej filmik dać.
Zastrzeżenie jest takie, że coś jest nie tak z programem, którego użyłem do nagrywania i zdarzają się w tym filmiku "Crashe" ;-) - fragment ekranu zanika/zmienia kolor/pojawia się fala koloru zielonego, ale to wina programu do nagrywania. Wybrałem go jednak dlatego, bo dawał mi możliwość nagrywania dźwięku "z systemu" i nie musiałem doklejać go ręcznie.
http://www.youtube.com/watch?v=64OlJfW0sRs
http://www.youtube.com/watch?v=ycFmgsCfvSg
Jak wcześniej zapowiedziałem planuję w najbliższym czasie filmik z eventów w "Przyszłości", więc nie wszystkie filmiki to będą tylko systemy.
Po czwarte i ostatnie, IronMan zgodziła się wziąć na siebie kolejne- ale mniej już istotne zadanie i poprawi istniejące opisy i dopisze brakujące do itemów i ataków.
Po zrobieniu tego, przeglądając przedmioty czy ataki nie powinniśmy już uświadczyć pustego miejsca na opis. :-) Niby szczegół, ale dzięki temu menusy będą "pełniejsze".
Ja natomiast, o ile pójdzie wszystko zgodnie z planem zamierzam się skupić na eventach w "Przyszłości".
Tymczasem to by było właściwie na tyle. :-)
 
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Nie 11 Lis, 2012 21:20
Witajcie.
Od ostatniej aktualki upłynęły aż 3 tygodnie więc najwyższy czas coś skrobnąć, choć materiału nie za wiele ( czasu mi bardzo brakuję ;-) ).
Po pierwsze, ukończyłem i przetestowałem eventy w Przyszłości i oto do was leci filmik z tego to Uramusowskiego idealnego świata:
http://www.youtube.com/watch?v=ax4YaOQ6kOk
Filmik zawiera również walkę z 6 liderką i nie wycięte walki w więzieniu.
Po drugie, naprawiłem małą rzecz, która wcześniej mi jakoś uciekła :glare:.
Otóż do drzewek cutowych/kamieni rock smashowych/pól rock climbowych gdzie był warunek posiadania pokemona typu roślinnego/walczącego/ziemnego dodałem wszystkie możliwe do posiadania poki tych typów.
Po trzecie, IronMan powoli kończy pisanie nowych opisów do itemków i ataków. Opisy do ataków są już gotowe, natomiast itemki są częściowo zrobione. :-)
Po czwarte, jak możecie zauważyć w filmiku Liderka zmienia poki w trakcie walki. Dzięki Dragon Kamillo udało mnie się to ogarnąć i wiem jak porządnie robić walki z 4-6 przeciwnikami. Jak znajdę jakiś dłuższy wolny czas, to postaram się poprawić już istniejące walki, gdzie miało być więcej jak 2 pokemony wroga.
No cóż, po prawie dwóch miesiącach siedzenia nad jedną lokacją- tym miastem w przyszłości, czas iść naprzód. :-) Mam już gotowy plan na kartce i tileset do Drogi 11, którą postaram się zrobić za tydzień. Zatem do następnego razu!
 
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Sro 21 Lis, 2012 10:21
Jest OK. Trochę niepotrzebnie wszystko opisujesz szczegółowo w aktualkach. Za dużo tego. Ciekawe czy ktoś w ogóle przebrnął kiedyś przez wszystkie zbitki tekstów.

Walka wygląda spoko. Animacje na początku dodają smaczka. Pozdro.
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Wto 27 Lis, 2012 07:03
Dzięki za komentarz. Co do zbitki tekstu to, opisuję wszystko szczegółowo, albo po to, żeby wydłużyć właśnie tekst, bo nie chcę by był trzy-czterolinijkowy, albo po to, żeby uprzedzić pytania pt: "Czemu jest tak a nie inaczej?" "Czy masz zamiar to zmienić?" itp..
Dziś czas na następną aktualkę, a w niej 3 mapki w tym jedna nie do końca zrobiona - nie dodałem jakichś wypełniaczy do pomieszczeń.
Pierwsza mapka to Droga 11 na której umieściłem coś w rodzaju minipustyni/półpustyni. Podszedłem do tego swobodnie ;-) i umieściłem tutaj na górkach sporo palm, co niektórych np: YoYo raziło, ale mam wrażenie, że zostawiając ten obszar pusty, po prostu wyglądałoby gorzej.
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Droga%2011.png
Po drugie, z takich mniejszych mapek to macie lekko poprawioną mapkę Grania i większość wspomnianych wnętrz
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Mapy/Mias...ko%20Grania.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Pwieza.png
W Grania zmieniło się głównie to, że górka z gymem jest bardziej zaokrąglona i to, że zmniejszyłem ilość drzew na środku miasta, dodając w zamian ścieżkę na nowy fragment górki.
Po trzecie, w ten weekend udało mnie się( trochę też kosztem tej wieży robionej nieco w pośpiechu) naprawić dotychczasowe walki z 3-4 pokemonami, aby przeciwnik zamieniał poki metodą DragonWingsa i teraz mam już to za sobą. :-)
No i cóż, to by było w zasadzie na tyle. Planuję jeszcze pogrzebać w mapkach wieży, a tak generalnie to poza tym, postaram się zacząć eventy na Drodze 11. ;-)

[ Dodano: Sob 15 Gru, 2012 22:13 ]
Witajcie. Czas najwyższy żeby dać jakieś oznaki życia.
Jeżeli chodzi o nowinki w grze, to tak:
Ukończyłem eventy na drodze 11. Generalnie mało się tam dzieje. Oprócz złapania Rayquazy, mamy okazję spotkać ponownie czwartego lidera - Honka, a także Mewtwo, który próbuję przekonać Rayquazę do ucieczki z wieży.
Tutaj znajdziecie kilka screenów z Drogi 11 i wieży.
https://dl.dropbox.com/u/10678415/screenzR11.png
Widać na nich dokończone mapki wieży. Na parterze znalazły się posągi Rayquazy, z kolei wszystkie piętra zostały urozmaicone kamyczkami.
Poza tym, IronMan skończyła pisać nowe opisy itemów i ataków do gry.
Są małe problemy z przesłaniem pliku z opisami ataków, ale niebawem się powinno to poprawić.
No cóż, a co w najbliższej przyszłości? Zbliżają się święta, a w związku z tym więcej czasu na grę. Planuję w trakcie świąt zrobić mapę miasta Helko i eventy w nim, a być może i ruszyć z ostatecznym starciem z TS.

[ Dodano: Pon 31 Gru, 2012 19:46 ]
Witajcie.
Czas na kolejną i już ostatnią w tym roku aktualkę. :-)
Niestety, nie udało mnie się w ten okres świąteczny, zrobić wszystkiego co chciałem w grze, ale chyba jakoś znośnie wykorzystałem ten czas.
Po pierwsze, zrobiłem mapkę nowego miasta - Miasta Helko.
https://dl.dropbox.com/u/10678415/MiastoHelko.png
Po drugie, zrobiłem mapki wnętrz w tym mieście.
Oto kilka przykładów:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Port%20Helko.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Podziemia%20Helko.png
https://dl.dropbox.com/u/10678415/DomekX.png
Po trzecie, w Helko jest jak widać Kasyno. Zdecydowałem, że znajdą się w nim uproszczone dwie gry z HGSS - tzn Sloty i Voltorb Flip :-) . Przeliczyłem się, że obie uda mnie się zrobić do końca świąt. Zrobiłem jak narazie Voltorby, przy czym jeszcze nie testowałem czy wszystko działa. ;-) Jako jakiś ogryzek informacji macie screena mapki z rpg makera:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/voltorbuvopia.png
W najbliższym czasie postaram się przetestować Voltorby i być może będzie z nich filmik, natomiast generalnie skupię się na fabule, a Sloty odłożę w nieznaną przyszłość.
Po czwarte, Voomy zrobił dla mnie sprite 7 lidera - Antoisa. Oto on:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Lider7.jpg
Zapisałem w formacie JPG tylko na potrzebę pokazania jak coś. :-)
Po piąte i ostatnie, zacząłem robić eventy w mieście. Jak narazie stanęło na teleportach,przechodniach i wspomnianym voltorb flipie. ;-) Natomiast co się będzie działo w grze? Sala Pokemon Miasta Helko, jest ukryta w podziemiach. By się do niej dostać należy zebrać Karty Dostępu, które dostaniemy za wykonanie pewnych zadań w mieście. O konieczności posiadania takowych dowiemy się w trakcie odwiedzania podziemi. Kiedy pokonamy lidera to zostaniemy powiadomieni o stanie nadzwyczajnym. Ostateczne starcie z Teamem Skyar nadciąga! :-)
To tyle by było jeżeli chodzi o nowinki w grze. Natomiast ja wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego Roku, a w szczególności tutejszym twórcom RPG Makerowym, aby ich projekty szły im coraz lepiej, a w końcu aby udało im się je ukończyć. :-)

[ Dodano: Czw 31 Sty, 2013 16:24 ]
Witajcie :-)
Najpierw, gwoli wyjaśnienia, dlaczego od początku stycznia nie było nowych aktualek?
Otóż na początku stycznia zrobiłem jeszcze gym w mieście, a potem skupiłem się na testowaniu, a następnie poprawianiu eventów w mieście.
Szło to bardzo mozolnie, ponieważ sporo rzeczy, między innymi eventy w gymie, eventy niektórych zadań w mieście i system voltorb flipa, trzeba było przeedytować.
Jednak końcowo dziś poprawiłem system Voltorb Flipa. Dziękuję za wsparcie Jazzwhisky i GameBoyowi. Toteż jakaś aktualka należała się po tym wszystkim:).
Co mam wam do powiedzenia/pokazania jeszcze?
Raz - mam dla was zapowiadany filmik z Voltorbów. Pokazałem tylko jedną grę, ponieważ wygrać nie jest tak łatwo, a raczej nie interesowało by was jakbym ciągle przegrywał. :-P
http://www.youtube.com/wa...t1bKXrA&index=1
Dwa - mam dla was kilka screenów z gry, może nie tyle zawierających coś interesującego, ot zwykłe momenty, ale pokazujące mniej więcej co nas czeka w zadaniach w poszukiwaniu kart dostępu:
https://dl.dropbox.com/u/10678415/ScreensHelko.png
Trzy - mapka siódmego gymu.
https://dl.dropbox.com/u/10678415/Gym7.png
Siódmy gym, przypomina wyścig w Mieście Volter, z tą różnicą, że tutaj jest on w scenerii jaskiniowej i są tu dodatkowe przeszkody w postaci pól z lawą. Uznaliśmy z Pedobearem, że wyścig będzie dobrze pasował do tej sali i tego lidera.
Cztery - rozwój historii. Po pokonaniu siódmego lidera w Venan dowiemy się od postaci płci przeciwnej o zamieszkach w mieście Volter. Okazało się że Team Skyar wrócił do tamtejszej siedziby i będzie próbował za pomocą zgromadzonych mitycznych pokemonów i tajemniczych machin odtworzyć Arceusa. Członkowie EaTo wkroczą już do akcji i my dostaniemy polecenie ich wesprzeć. Ostatecznie staniemy w szranki z Fałszywym Arceusem. Jak to się wszystko zakończy?
No cóż. To by było na tyle. Przebieg eventów ostatecznego starcia jest już od jakiegoś czasu ustalony, a niebawem zacznę je robić.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene