Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Zamknięty przez: Nhadala Sob 14 Lip, 2012 20:14 |
Windowskiny i kolor czcionki. |
Autor |
Wiadomość |
Shadi
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 51
|
|
|
|
Shadi
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 51
|
Wysłany: Pon 09 Lip, 2012 16:23
|
|
|
Przepraszam za double post, ale chcę przypomnieć o moim temacie gdyz jestem pewien iż zmiana windowskina w oknach czy koloru czcionki nie należy do mega trudnych zadań. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 13 Lip, 2012 23:18
|
|
|
Najpierw zajmijmy się walką. Trochę za dużo na raz wymagasz, więc nie dziw się, że mało kto podejmie się takiego zadania.
Sprawdź, czy o to Tobie chodzi. Wklej nad Main:
Kod: | class Window_Base < Window
def black_color
return Color.new(0, 0, 0, 255)
end
end
class Window_BattleStatus < Window_Base
def draw_actor_name(actor, x, y)
self.contents.font.color = black_color
self.contents.draw_text(x, y, 120, 32, actor.name)
end
end
class Window_Help_New < Window_Help
def set_text(text, align = 0)
if text != @text or align != @align
self.contents.clear
self.contents.font.color = black_color
self.contents.draw_text(4, 0, self.width - 40, 32, text, align)
@text = text
@align = align
@actor = nil
end
self.visible = true
end
end
|
Wejdź w skrypt 'Scene_Battle 1' i znajdź:
Kod: | @actor_command_window = Window_Command.new(160, [s1, s2, s3, s4]) |
po tym dodaj:
Kod: | @actor_command_window.change_color(0) |
następnie znajdź:
Kod: | @help_window = Window_Help.new |
i zamień na:
Kod: | @help_window = Window_Help_New.new |
|
________________________
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|