Krótki opis:
Ten skrypt pozwoli ci zarówno na zapisywanie i wczytywanie w grze
Już nie będziesz musiał wracać do menu tytułowego żeby
zapisać lub wczytać...
Autor:
DP3
Tłumaczenie:
eXway
Kompatybilność:
RPG Maker VX
Skrypt:
Spoiler:
Kod:
#-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----
# Save or Load?
# Autor: DP3
# Aktualizacja: HungrySnake
# Przetłumaczył: eXway
#-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----
# Opis:
#
# Ten skrypt pozwoli ci zarówno na zapisywanie i wczytywanie w grze
# Już nie będziesz musiał wracać do menu tytułowego żeby
# zapisać lub wczytać...
#
# Aktualizacja: Kompatybilny z większością innych systemów #
# oszczędnościowych.
#-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----
# Instrukcja
#
# Wklej skrypt nad "Main" i ciesz sie zapisywaniem i wczytywaniem
# podczas gry ;].
#-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----=====-----
class Scene_SaveLoad < Scene_Base
def start
super
create_menu_background
create_command_window
end
def update
super
update_menu_background
update_command_window
end
def terminate
super
dispose_menu_background
dispose_command_window
end
def create_command_window
s1 = "Zapisz"
s2 = "Wczytaj"
@command_window = Window_Command.new(142, [s1, s2])
@command_window.x = (544 - @command_window.width) * 0.5
@command_window.y = (414 - @command_window.height) * 0.5
end
#============================================
def update_command_window
@command_window.update
if Input.trigger?(Input::B)
Sound.play_cancel
$scene = Scene_Menu.new(4)
elsif Input.trigger?(Input::C)
case @command_window.index
when 0
Sound.play_decision
$scene = Scene_File.new(true,false,false,false)
when 1
Sound.play_decision
$scene = Scene_File.new(false,false,false,false)
end
end
end
def dispose_command_window
@command_window.dispose
end
end
class Scene_File < Scene_Base
alias dp3_saveload_initialize initialize
def initialize(saving, from_title, from_event,pre_saveload=true)
@pre_saveload = pre_saveload
dp3_saveload_initialize(saving, from_title, from_event)
end
#=============================================
alias dp3_saveload_start start
def start
if !@pre_saveload
dp3_saveload_start
else
$scene = Scene_SaveLoad.new
end
end
#============================================
alias dp3_saveload_terminate terminate
def terminate
dp3_saveload_terminate if !@pre_saveload
end
#============================================
alias dp3_saveload_update update
def update
dp3_saveload_update if !@pre_saveload
end
end
Screeny:
Spoiler:
Dodatkowe informacje:
Wklej skrypt nad "main"
________________________ Pomogłem? Daj + ....
Spoiler:
Szkoda słów:
Skrypty (pisane przez was...) 80%
Fabuła 100%
Mapy 50%
Grafika 100%
Testy 10%
Do ukończenia gry 2 miesiące ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum