Krótki opis:
Siema dziś zaprezentuje wam skrypt znaleziony w Internecie.
Autor: Marc of Fall From Eden
Tłumaczenie: isDaViT
Wrzucenie tutaj: DavShero
Skrypt przetłumaczony z Angielskiego
Skrypt pozwala na umieszczenie dynamicznego światła,które emituje od wydarzeń na mapie.Główną różnicą między tym skryptem a skryptem takim jak Thomas Edison VX jest fakt ,że światło może być włączone lub wyłączone podczas gry ta scena jest uruchamiana bez konieczności połączenia skryptu "$ 'scena znaku' = Scene_Map.new"(co powoduje,że ekran można na chwile zatrzymać).Poziom krycia(,odległości) świateł może być również zmieniany, podczas 'sceny' jest uruchomiony, umożliwiając w ten sposób systemy zdarzeń które pozwalają światła ,że światła mogą płynnie migać.
Sposób rodzaju światła są zdefiniowane by zmieniały się "dramatycznie",jak rówież, co pozwala na zdefiniowanie własnych świateł i ich właściwości(świecenia, zasięgu światła itp.)W ten sposób można mieć światłą o rożnych wartościach X i Y zoom(w istocie, tworząc światła o różnych kształtach np. okrągłym(wydzielanym przez lampę w pokoju), prostokątnym(wydzielanym przez np. kwadratowe okno w jakimś kościele) oraz typy światła mogą również korzystać z różnych obrazów(np. latarnie mogą mieć inny obraz wyświetlany niż światło pochodni).
Skrypt umożliwia również lekki efekt dynamicznego światła utworzonego przez postać graczaw grze o takich samych cechach dynamicznych jak każdy inny "event" posiadający efekty świetlne.
Demo skryptu zawiera również moduł,który próbuje odtworzyć efekty świetlne jakie można zaobserwować w skrypcie Thomas Edison VX.
INSTRUKCJA
(nie wszystkie)
-Umożliwia tworzenie światła,które emituje od wydarzeń na mapie.
-Stan widoczności(Mgła[FOG]) i nie przejrzystość światła może być zmieniana z połączenia
np. 2 skryptów.
-Różne rodzaje świetlne, mogą być wykorzystywane z rożnych zdjęć i ich efektów świetlnych.
Spoiler:
Jest [b]wysoce zalecane, aby pobrać demo skryptu tak aby dowiedzieć się jak go używać.
W każdym razie sam skrypt może być używany jako zamiennik z Thomas'em Edison'em VX.W ten sposób można jednak przegapić niektóre z ciekawszych cech tego skryptu.
Możesz stworzyć światło w ten sam sposób co w TE VX(Thomas Edison VX) czyli tworząc komentarzu.Aby ukryć lekki efekt po załadowaniu mapy, po prostu dopisać słowo "INVISIBLE" do nazwy "napisaną zwykłą czcionką".(np. można napisać komentarz "FIRE Invisible" bez cudzysłowi)
Aby podczas gry zmienić stan widoczności światła na mapie, należy nawiązać połączenie skryptów.Aby ustawić stan widoczności "set_light_visibility".
WIECEJ W DEMO!!!] Bardzo dużo jest tu czego tłumaczyć, ponieważ skrypt jest Ogromny
Demo mi nie działa, a szkoda, bo skrypt ciekawy. Nie ważne, czy uruchamiam projekt, czy plik exe, i tak nie działa, przy otwieraniu projektu pojawia się komunikat
Cytat:
Nie można odnaleźć RGSS202E.dll
przy otwieraniu pliku projektu
Cytat:
Projekt był robiony w starszej wersji makera i może zostać nie odtworzony
Zainstalowanego mam RPG Makera VX z twierdzy jak dobrze pamiętam, już dawno pobierałem, więc średnio pamiętam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum