Zamknięty przez: SaE Pią 10 Sie, 2012 23:29 |
Ipmort grafiki |
Autor |
Wiadomość |
noorbert
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 71
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 10:40
|
|
Ipmort grafiki
|
Siema. Mam pytanie a jaki sposób w Rpg Maker Xp mam zaimportować grafiki z formacie GIF.
Umiem importować grafiki. Ale w formacie GIG. Chyba się nie da. Jest jakiś sposób aby się dało? |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 10:45
|
|
|
Do XP jest skrypt na odtwarzanie gifów, ale sam program nie obsługuje tego formatu, żadna z wersji. |
________________________
|
|
|
|
noorbert
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 71
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 12:18
|
|
|
A mógłbyś mi podrzucić ten skrypt? (Ale w tym temacie). |
________________________
|
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 12:41
|
|
|
Zawsze możesz rozłożyć gifa na części pierwsze (klatki, gify nie mają ich zazwyczaj wiele) i za pomocą zmieniających się obrazków stworzyć w programie gifa :P |
________________________ <----- Kliknij |
|
|
|
noorbert
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 71
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 12:46
|
|
|
No wiem. Ale to jest pracochłonne. To mógłbyś mi podrzucić ten skrypt. Wystarczy link.
Będę wdzięczny. |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
|
|
|
noorbert
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 71
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 14:48
|
|
|
Dzięki bardzo, przyda mi się na pewno.
Ale, zauważyłem że ten skrypt nie animuje postaci (Tej co ja chodzę, mojego bohatera).
A czy jest jakiś skrypt co animuje bohatera (Tego co ja nim chodzę)? |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 17:07
|
|
|
Niestety nie, musiałbyś zrobić więcej klatek postaci i ustawić w którymś tam skrypcie coś tam :D
Ale jak dla mnie 4 kratki to i tak dobrze. |
________________________
|
|
|
|
noorbert
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 71
|
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 09:47
|
|
|
Chodzi mi oto że jak stoje. Bo mam postać w formacie GIF. I nie chcę
zmieniać. Chciałbym żeby muj bohater był animowany jak stoję. |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 11:16
|
|
|
Ten skrypt nie animuje postaci. Zatem jeśli chcesz tak zrobić to zrób osobny charset i kiedy stoi to niech się zmienia na ten z poruszaniem w miejscu i ustaw w nim animation i stop animation. (nie dało się bardziej chaotycznie ) |
________________________
|
|
|
|
noorbert
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 71
|
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 14:15
|
|
|
Ale jak, osobny? Nowe zdarzenie. I tam ten sam wygląd jaki mam muj bohater w wormacie GIF? I tam wprowadzić skrytp na animowanie Gifa? To troche dziwne. |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012 16:28
|
|
|
...Nie.
Chodziło mi o osobną grafikę bohatera, ale zapewne nie znasz się na zdarzeniach tak, abyś potrafił ową animację wykonać, zatem nie zabieraj się do tego, nie zrobisz animacji postaci. |
________________________
|
|
|
|
noorbert
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 71
|
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 15:39
|
|
|
Znam się na zdarzeniach. A mógłbyś mi to opisać kroczek po kroczku? |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Wto 31 Lip, 2012 19:31
|
|
|
Za dużo zabawy z tym, a ja ani nerwów, ani chęci nie mam. Może ktoś inny ci to wykona, ja tylko dam parę wskazówek, abyś wykorzystał common events i parallel process, a to czy wpadniesz na jakiś pomysł zależy od Ciebie. Pozdrawiam |
________________________
|
|
|
|
noorbert
Preferowany:
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 71
|
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 11:13
|
|
|
Tak, a powiedz mi co to jest: :Common Events" i "Parallel process"/ |
________________________
|
|
|
|
|