Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sob 15 Wrz, 2012 19:35
Tytuł gry, title, i pomysły ;) !!!
Autor Wiadomość
Duplikat 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 32
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 09:02
Tytuł gry, title, i pomysły ;) !!!
Potrzebny mi jest pomysł na tytuł gry. Gra ma fabułę wymyślaną na poczekaniu, czyli gdy robię nowe miasto, to jeszcze nie wiem co się tam będzie działo. Ogólnie na początku budzisz się w gildii asasynów, i robisz 2/3 misje w tym miasteczku. Później wędrujesz przez pustynię, by dotrzeć do nowego miasta, gdzie masz 3 zlecenia zabójstw. Na razie mam tyle, ale czego można się spodziewać po grze robionej 5 dni :-D . Nie wiem czy da się z tego wymyślić title, ale proszę o pomysły ;-D

Jak już tytuł zostanie wymyślony to miałbym prośbę do jakiegoś mniej lub bardziej uzdolnionego grafika, by zrobił mi title do gry. Więcej inf. podam na gg lub pw.

I na koniec byłbym rad gdybyście wstawili tu swoje pomysły na misje i misje poboczne, bo "cierpię" na brakpomyślozę złośliwą ;-)

Z góry wielkie dzięki, a osoby które mi pomogły znajdą się w creditsach :lol: !
 
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 09:13
Czyli ta fabuła to coś w stylu fable (mniej więcej) :-D

Tytuły polskie:

- Uczeń asasyna

- Gildia asasynów

- Urodzony by zabijać

- Ostatni ze śmiercionośnych

Tytuły angielskie:

- Born, to be assassin

- Adventure, of assassin guild

- Guild of the dead

- Mystic guild
 
 
Duplikat 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 32
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 09:17
Podobają mi się "Urodzony by zabijać", ale ciebie znaleźli nieprzytomnego jak miałeś 18/22 lata, więc się ze sobą trochę gryzie ale tytuł super.
Ostatni ze śmiercionośnych też jest fajny, tylko że w gildii jest jeszcze paru asasynów, ale tytuł jak ten wyżej, super ;)
 
 
 
lolek 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 34
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 09:21
Duplikat napisał/a:
Podobają mi się "Urodzony by zabijać", ale ciebie znaleźli nieprzytomnego jak miałeś 18/22 lata, więc się ze sobą trochę gryzie ale tytuł super.


- "Znaleziony by zabijać" XD
________________________
ignorowani: master miller; Han Solo; Justin Biber
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 09:30
To z tym tytułem ,,urodzony by zabijać'' możesz tak zrobić, że główny bohater dostał amnezji, i w wieku 18-25 lat asasyni uczyli go zabijać itd. wtedy ten tytuł ma sens :-D

A co do misji to wymyśliłem kilka:

1. (jak korzystasz z walki na mapie) przejdź trening z **** (i tu nazwa nauczyciela asasynów)

2. Nad rzeką (lub gdzie indziej) cyklop/wilkołak/golem (albo inny potwór) zabija tubylców.
Twoim zadaniem będzie zabicie bestii.

3. Od mistrza asasynów dostajesz zlecenie żeby dostać się do pałacu króla (tu nazwa króla), zabić jego i jego strażników i uwolnić uwięzionych asasynów.

4. Zabij właściciela sklepu z broniami i przejmij nieruchomość, żeby asasyni mieli pod dostatkiem miecze, karabiny, maczugi, siekiery itd.

5. Pomóż asasynom zabić wielkiego bosa w jakimś mrocznym miejscu (i dodaj jakiego potwora trzeba zabić).

I na tej stronie są też misje:
http://www.rpgmaker.pl/?co=krypta&typ=questy

A swoją drogą dobry pomysł na fabułe z tą gildią asasynów itd. :->

Cytat:
- "Znaleziony by zabijać" XD


Haha, rozwaliło mnie to xDD
 
 
Duplikat 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 32
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 09:32
Dzięki ;-D
*Solo Lee*, twojego tytułu nie wykorzystam, ale jest zajefajny xD

edit.
igor, z tej strony co mi podałeś tylko 1,2 questy mi się przydadzą :-/ , więc nadal proszę o podsyłanie nowych pomysłów na questy ;-)

No najwyraźniej nie zrozumiałeś. Edytuj posty. Nhadala
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Pią 03 Sie, 2012 11:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 10:07
6. W nocy (np. o godz. 24:00) przez miasto przejeżdża powóz z bogactwami z sąsiedniego miasta. Twoje zadanie to zabić strażników powozu i odebrać bogactwa.

7. Przed gildią schowani (gdzieś) znajdują się słudzy króla/władcy. Znajdź ich i zabij zanim zdążą uciec i zdradzić kryjówkę asasynów.

8. Dostajesz kase/złoto od mistrza asasynów, twoje zadanie to udać się do miasta i kupić sobie zbroję lub miecz.

9. W mieście chodzą szpiedzy z sąsiedniego miasta przebrani za asasynów by zdobyć sekrety gildii. Znajdź ich i potajemnie zabij (nie można zabijać przy ludziach bo wezwą strażników i koniec misji, trzeba będzie w ciemnych zaułkach).

10. Znajdź kryształ many w (tu miejsce) i oddaj go mistrzowi.

Potem wymyśle jeszcze...
 
 
Duplikat 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 32
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 10:13
Fajne misje ;)
Ja na razie wymyśliłem o wielkim wężu mieszkającym w piwnicy jakiegoś szlachcica, zabicie niewiernego męża, zabicie oszusta, nielojalnych strażników, i zabiciu jaszczurów na polu starego farmera.
 
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 10:43
Tylko pamiętaj, żeby nie było za dużo tych misji o zabijaniu, bo gra stanie sie liniowa i nudna :-)
 
 
Duplikat 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 32
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 11:09
Jak zrobić warunek, że gracz może odebrać nagrodę po zebraniu 10 ziół a nie 1 :-/ ?
 
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 11:30
Nie wiem czy to ci pomoże, ale umiem tylko ustawić że jeśli bohater ma 10 albo więcej/mniej złota to wtedy dopiero odbierze nagrode. Bo z ziołami to więcej roboty by było (w moim sposobie). Jak chcesz z pieniędzmi to:

1.Robisz nowe zdarzenie
2. 1 zakładka, ustaw warunek
3. Czwarta zakładka warunku
4. Wybierasz ,,pieniądze są''
5. Więcej niż równe i ustawiasz ile ma być
 
 
Duplikat 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 32
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 11:36
A ja wpadłem na inny pomysł xd
Z tych 10 ziół, będzie się robiło paczkę ziół ;D
 
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 12:03
A nie mozna ustawic zeby ilosc przedmiotow === wartosc zmiennej?

Wtedy warunkiem bylaby ilosc okreslonej zmiennej.
________________________
<----- Kliknij
 
 
Duplikat 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2012
Posty: 32
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 12:38
Thx za pomysł, ale załatwiłem to inaczej ;-)
 
 
 
SmoKe 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Cze 2012
Posty: 18
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 12:58
Ja zapodam jeszcze parę tytułów
    "Droga Śmierci"
    "Zakon Skrytobójców"

I tak na marginesie to wątpię, że coś z tego wyjdzie, skoro musisz szukać tak prostych rzeczy jak tytuł i questy na forum :-P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene