Zamknięty przez: SaE Sob 15 Wrz, 2012 19:26 |
Mr mo abs przełączniki i zmienne. |
Autor |
Wiadomość |
Martret
Dołączył: 03 Sie 2012 Posty: 4
|
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 11:41
|
|
Mr mo abs przełączniki i zmienne.
|
Witam. Zamątowałem w moim projekcie system walki Mr mo abs, ale mam z nim problem.
Chodzi o to że nie wiem jak zrobić aby po zabiću jakiegoś potworka przełącznik zmieniał się na ON. Zwykłe wstawienie przełącznika nie działa.Proszę o pomoc, gdyż bez tego nie mogę kontynuować pracy nad moją grą. |
|
|
|
anemone
Preferowany:
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 55 Skąd: Z brzuszka mamusi.
|
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 21:14
|
|
|
Hmmm to proste ;) wystarczy czytać instrukcje w skrypcie.
Aby postawić moba trzeba wpisać określone komentarze ( to chyba jasne ).
Ostatni komentarz - trigger - odpowiada za zmienne i przełączniki
Kolejność komentarza to np : Trigger 2 1 0
Pierwsza liczba oznacza zmienną / przełącznik do poruszenia
0 - nic
1 - przełącznik
2 - zmienna
3 -główny przełącznik
Teraz dalsze znaki
w przypadku zmiennych
przykład : układ 2 5 9 oznacza, że zmienna 5 wzrośnie o 9
w przypadku przełącznika
przykład : 1 2 oznacza, że przełącznik 2 będzie ON
W przypadku głównego przełącznika
przykład : 3 1 oznacza, że gł. przełącznik A będzie ON
A - 1
B - 2
C - 3
D - 4
Mam nadzieje, że pomogłem.
Pzdr.
PS. Zamątowałem, zabiću ? :P |
|
|
|
|