Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sob 15 Wrz, 2012 19:26
Mr mo abs przełączniki i zmienne.
Autor Wiadomość
Martret 



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 4
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 11:41
Mr mo abs przełączniki i zmienne.
Witam. Zamątowałem w moim projekcie system walki Mr mo abs, ale mam z nim problem.
Chodzi o to że nie wiem jak zrobić aby po zabiću jakiegoś potworka przełącznik zmieniał się na ON. Zwykłe wstawienie przełącznika nie działa.Proszę o pomoc, gdyż bez tego nie mogę kontynuować pracy nad moją grą.
 
 
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012 21:14
Hmmm to proste ;) wystarczy czytać instrukcje w skrypcie.
Aby postawić moba trzeba wpisać określone komentarze ( to chyba jasne ).
Ostatni komentarz - trigger - odpowiada za zmienne i przełączniki
Kolejność komentarza to np : Trigger 2 1 0
Pierwsza liczba oznacza zmienną / przełącznik do poruszenia
0 - nic
1 - przełącznik
2 - zmienna
3 -główny przełącznik

Teraz dalsze znaki
w przypadku zmiennych
przykład : układ 2 5 9 oznacza, że zmienna 5 wzrośnie o 9
w przypadku przełącznika
przykład : 1 2 oznacza, że przełącznik 2 będzie ON
W przypadku głównego przełącznika
przykład : 3 1 oznacza, że gł. przełącznik A będzie ON
A - 1
B - 2
C - 3
D - 4

Mam nadzieje, że pomogłem.
Pzdr.

PS. Zamątowałem, zabiću ? :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene