Zamknięty przez: SaE Sob 15 Wrz, 2012 19:34 |
Miksturka niewidzialności |
Autor |
Wiadomość |
michallat
Preferowany:
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 12:26
|
|
Miksturka niewidzialności
|
Witam.
Mam problem z taką miksturą. Wszystko idzie dobrze, tylko kiedy chce, aby po np. 10 sekundach ona przestawała działać to wtedy nic się nie dzieje. No, więc mam pytanie.
Czy taka operacja jest możliwa?
A jeżeli tak - to możecie mi wstawić ss, albo opis jak to zrobić.
Z góry dziękuję! :D |
|
|
|
Loki
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Kwi 2012 Posty: 162
|
|
|
|
michallat
Preferowany:
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
|
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 13:59
|
|
|
Kurde, mi coś nie wychodzi. robię tak jak jest napisane tylko, że ze stoperem, ale się nie zmienia po tych 10 sekundach na widzialnego. |
|
|
|
sawik99
Preferowany:
Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 30
|
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 14:11
|
|
|
Ustal stoperem ile chcesz być czasu niewidzialny, a później ustaw warunek gdy stoper ma mniej niż 00 min i przez ten warunek zrób się widzialny |
|
|
|
Loki
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Kwi 2012 Posty: 162
|
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 15:26
|
|
|
Też tak robiłem i mi np. niedziała...a szkoda bo też by mi się to przydało |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 17:16
|
|
|
Przecież da się to zrobić -.- W Bazie Danych w opcjach naszej miksturki niewidzialności ustawiamy "Common Event"/"Typowe zdarzenie" (<- o ile nie pomyliłam się w nazwie polskiej wersji ) zdarzenie o nazwie powiedzmy "Mikstura niewidzialności". Takie zdarzenie robimy w bazie danych w odpowiedniej przegródce. "Trigger" (to obok nazwy) ustawiamy na "None".
W tym zdarzeniu ustawiamy niewidzialność bohatera:
opcja "Set Move Route"/"Porusz zdarzeniem" (albo coś takiego - 2. zakładka) i ustawiamy "player", "Change opacity"/"Zmień przezroczystość"(czy jakoś tak ) -> np. 100.
Dodatkowo w tym zdarzeniu ustawiamy wybrany przez nas przełącznik na "ON".
Tworzymy kolejny "Common Event" np. "Mikstura niewidzialności 2", "Trigger" = "Parallel"/"Równoległe zdarzenie" zależne od wybranego przez nas wcześniej przełącznika.
W tym zdarzeniu ustawiamy wybraną zmienną +1. Pod spodem ustawiamy warunek jeśli zmienna jest równa x (x musi być równe liczbie sekund * 60, czyli przy 10 sekundach to 600), to "Set Move Route" -> "player": "Change opacity" -> 255. W tym samym warunku ustawiamy zmienna = 0 i przełącznik = "OFF".
Powinno śmigać
Edit 18:28 :
Albo prościej...
Wszystkie fragmenty nt. zmiennej zignorujcie. W pierwszym zdarzeniu dajemy "Control Timer"/"Stoper"(???) na 10 sekund, a warunek w drugim zdarzeniu musi być "Timer" = 00:00 "or Less"/"lub mniej".
Cała reszta bez zmian. |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
|