Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sob 15 Wrz, 2012 19:34
Miksturka niewidzialności
Autor Wiadomość
michallat 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 12:26
Miksturka niewidzialności
Witam.
Mam problem z taką miksturą. Wszystko idzie dobrze, tylko kiedy chce, aby po np. 10 sekundach ona przestawała działać to wtedy nic się nie dzieje. No, więc mam pytanie.
Czy taka operacja jest możliwa?
A jeżeli tak - to możecie mi wstawić ss, albo opis jak to zrobić.

Z góry dziękuję! :D
 
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 12:36
Ta metoda na niewidzialność jest do rpg makera xp ale do vx'a też bedzie pasować:
http://www.rpgmaker.pl/?c...&id=poradyxp-52
 
 
michallat 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 19
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: Sro 01 Sie, 2012 13:59
Kurde, mi coś nie wychodzi. robię tak jak jest napisane tylko, że ze stoperem, ale się nie zmienia po tych 10 sekundach na widzialnego.
 
 
 
sawik99 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 27 Wrz 2011
Posty: 30
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 14:11
Ustal stoperem ile chcesz być czasu niewidzialny, a później ustaw warunek gdy stoper ma mniej niż 00 min i przez ten warunek zrób się widzialny
 
 
Loki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Kwi 2012
Posty: 162
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 15:26
Też tak robiłem i mi np. niedziała...a szkoda bo też by mi się to przydało :roll:
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012 17:16
Przecież da się to zrobić -.- W Bazie Danych w opcjach naszej miksturki niewidzialności ustawiamy "Common Event"/"Typowe zdarzenie" (<- o ile nie pomyliłam się w nazwie polskiej wersji :-P ) zdarzenie o nazwie powiedzmy "Mikstura niewidzialności". Takie zdarzenie robimy w bazie danych w odpowiedniej przegródce. "Trigger" (to obok nazwy) ustawiamy na "None".
W tym zdarzeniu ustawiamy niewidzialność bohatera:
opcja "Set Move Route"/"Porusz zdarzeniem" (albo coś takiego - 2. zakładka) i ustawiamy "player", "Change opacity"/"Zmień przezroczystość"(czy jakoś tak :-P ) -> np. 100.
Dodatkowo w tym zdarzeniu ustawiamy wybrany przez nas przełącznik na "ON".

Tworzymy kolejny "Common Event" np. "Mikstura niewidzialności 2", "Trigger" = "Parallel"/"Równoległe zdarzenie" zależne od wybranego przez nas wcześniej przełącznika.
W tym zdarzeniu ustawiamy wybraną zmienną +1. Pod spodem ustawiamy warunek jeśli zmienna jest równa x (x musi być równe liczbie sekund * 60, czyli przy 10 sekundach to 600), to "Set Move Route" -> "player": "Change opacity" -> 255. W tym samym warunku ustawiamy zmienna = 0 i przełącznik = "OFF".

Powinno śmigać :aww:


Edit 18:28 :
Albo prościej...
Wszystkie fragmenty nt. zmiennej zignorujcie. W pierwszym zdarzeniu dajemy "Control Timer"/"Stoper"(???) na 10 sekund, a warunek w drugim zdarzeniu musi być "Timer" = 00:00 "or Less"/"lub mniej".
Cała reszta bez zmian.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene