Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: SaE
Sro 08 Sie, 2012 10:10
Pomoc Hot/Dot
Autor Wiadomość
roxas242424 



Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: Wto 07 Sie, 2012 17:09
Pomoc Hot/Dot
Ummm- napotkałem na tym forum owy skrypt, wkleiłem go, wszystko ładnie tylko... jak go naprawdę używać?Oczywiście w skrypcie są zawarte... wskazówki, lecz są one napisane językiem... no cóż w każdym razie nie zrozumiałym dla mnie ;-)
Prosiłbym o wytłumaczenie mi jak zastosować ten skrypt np: przy robieniu umiejętności która miałaby mnie regenerować.

A oto skrypt oraz link do tematu w którym go znalazłem

http://www.ultimateam.pl/...3afea01eca92176

Spoiler:


#====================================================
# HoT DoT
# Autor: Shdwlink1993
# Wersja: 1.01b
# Typ: Kontrola/Modyfikacja Trucizn
# Tłumaczenie : Inverse
#:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=
# HT Date 1.0b: 1/11/2009
# HT Date 1.01b: 1/12/2009
#:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=
# Licencja
#
# # This work is protected by the following license:
# #----------------------------------------------------------------------------
# #
# # Creative Commons - Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported
# # ( http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ )
# #
# # You are free:
# #
# # to Share - to copy, distribute and transmit the work
# # to Remix - to adapt the work
# #
# # Under the following conditions:
# #
# # Attribution. You must attribute the work in the manner specified by the
# # author or licensor (but not in any way that suggests that they endorse you
# # or your use of the work).
# #
# # Noncommercial. You may not use this work for commercial purposes.
# #
# # Share alike. If you alter, transform, or build upon this work, you may
# # distribute the resulting work only under the same or similar license to
# # this one.
# #
# # - For any reuse or distribution, you must make clear to others the license
# # terms of this work. The best way to do this is with a link to this web
# # page.
# #
# # - Any of the above conditions can be waived if you get permission from the
# # copyright holder.
# #
# # - Nothing in this license impairs or restricts the author's moral rights.
# #
# #----------------------------------------------------------------------------
# #
# # Przy modyfikacji czy rozpowrzechnianiu skryptu wspomnieć należy
# # o autorze : shdwlink1993.
#
#:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=
#
# ~=Funkcja=~
#
# Ten skrypt został stworzony by pozwolić na modyfikację i rozszerzenie
# funkcji trucizn.
# Trucizna jest teraz w stanie oddziaływać na HP bądź SP, może pobierać
# procent albo ustaloną liczbę (10% lub 10 pkt.) zmiennej.
#
#:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=
#
# ~= Historia =~
#
# Wersja 1.0b ---------------------------------------------------- [1/11/2009]
# Wersja 1.01b --------------------------------------------------- [1/12/2009]
# - Poprawiony został drobny matematyczny błąd (+ zamiast -)
#
#:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=
#
# ~= Modyfikacja =~
#
# Możliwość modyfikacji i wprowadzania trucizn znajduje się tuż pod bazą danych trucizn.
#
#:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=
#
# ~=Kompatybilność =~
#
# - Małe prawdopodobieństwo działania z SDK.
# - Nie będzie działać z innymi skryptami modyfikującymi trucizny.
# - Powinno być umieszczone nad resztą dodatkowych skryptów.
#
#:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=:=

module SL93

def self.hotdot(id)
case id
#------------------------------------------------------------------------
# Początek bazy trucizn
#------------------------------------------------------------------------
# when ID_STANU then return [TYP, OBRAŻENIA, WACHANIA, LIMIT]
# * ID_STANU to nr id danej trucizny.
# * TYP odwołuje się do zmiennej która otrzymuje obrażenia.
# 1 = HP, 2 = SP. Gdy typ jest dodatni to wartość zostaje zmieniona o dokładną
# ilość (np. Tracisz 50 HP). Jeśli ujemny to wtedy wartość zmieniona jest
# o procent wartości z max. (np. Tracisz 50%
# swojego HP).
# * OBRAŻENIA odwołują się do tego o ile zwiększasz/zmniejszasz daną wartość.
# Dodatnia wartość rani/zmniejsza/zabiera ujemna wartość leczy/odnawia.
# * Wachania odnosi się do różnicy w obrażeniach/leczeniu. Tylko dodatnie !
# Tu wszystko zależy od typu : Jeśli dodatni typ (5 HP różnicy)
# jeśli ujemny (5% HP różnicy)
# * LIMIT odnosi się do tego czy trucizna może Cię zabić/zniszczyć całe sp.
# Jeśli true, to wtedy trucizna zostawi nas przy 1 HP/SP. If false, może nas zabić
# /zabrać całe SP
#------------------------------------------------------------------------
when 3 then return [-1, 10, 15, false] # Standard Poison
# Ta trucizna oddziałuje na hp procentowo, pobiera 10% a odchylenie wynosi 15 pkt hp
#------------------------------------------------------------------------
# Tu kończy się baza trucizn.
#------------------------------------------------------------------------
end
return false
end

end

class Game_Battler

def slip_damage?
return @states.any? {|i| SL93.hotdot(i) != false }
end

def slip_damage_effect
ids = []
for i in @states
ids.push(i) if SL93.hotdot(i) != false
end
for i in ids
self.damage = SL93.hotdot(i)[1] if SL93.hotdot(i)[0] > 0
self.damage = self.maxhp / SL93.hotdot(i)[1] if SL93.hotdot(i)[0] == -1
self.damage = self.maxsp / SL93.hotdot(i)[1] if SL93.hotdot(i)[0] == -2
if self.damage.abs > 0 && SL93.hotdot(i)[2] > 0
amp = [self.damage.abs - SL93.hotdot(i)[2], 1].max if SL93.hotdot(i)[0] > 0
amp = [self.damage.abs * SL93.hotdot(i)[2] / 100, 1].max if SL93.hotdot(i)[0] < 0
self.damage += rand(amp+1) + rand(amp+1) - amp
end
self.damage = self.damage * -1 if SL93.hotdot(i)[0] < 0
if SL93.hotdot(i)[0] == 1 || SL93.hotdot(i)[0] == -1
self.damage = self.hp - 1 if !SL93.hotdot(i)[3] && (0 > self.hp += self.damage)
self.hp += self.damage
elsif SL93.hotdot(i)[0] == 2 || SL93.hotdot(i)[0] == -2
self.damage = self.sp - 1 if !SL93.hotdot(i)[3] && (0 > self.sp += self.damage)
self.sp += self.damage
end
end
return true
end

end

class Game_Party

def check_map_slip_damage
@actors.each {|actor|
if actor.hp > 0 && actor.slip_damage?
actor.slip_damage_effect
$game_screen.start_flash(Color.new(255, 0, 0, 128), 4)
$game_temp.gameover = $game_party.all_dead?
end
}
end

end





Z góry dziękuję
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Wto 07 Sie, 2012 17:41
Ale on jest do XP, a to pomoc VX... A może znowu nie dostrzegłem kompatybilności? :roll:
________________________

 
 
roxas242424 



Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 6
Wysłany: Wto 07 Sie, 2012 18:21
O..... ojoj
Moje niedopatrzenie :-)
W każdym razie, przepraszam.
Temat do zamknięcia.
Hmmm- nie ma innego sposobu by zrobić efekt healing over time na vx?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene