Zamknięty przez: SaE Sro 21 Lis, 2012 11:00 |
[RGSS3] Dodawanie własnych elementów do pliku zapisu |
Autor |
Wiadomość |
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 20:48
|
|
[RGSS3] Dodawanie własnych elementów do pliku zapisu
|
Jak mogę dodać własne rzeczy do pliku zapisu gry? Bo piszę skrypt na zmienne tekstowe i teraz chcę zapisywać $game_textvars razem z grą (niby mogę używać zwykłych zmiennych, ale ja chcę to mieć oddzielnie). |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
SaE
Ranga RM:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 14 Paź 2007 Posty: 189
|
Wysłany: Czw 23 Sie, 2012 21:33
|
|
|
Obczaj trzy definicje w Data_Manager:
Kod: | def self.create_game_objects |
Kod: | def self.make_save_contents |
Kod: | def self.extract_save_contents(contents) |
dopisz nową zmienną według wzoru w tych definicjach. |
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
|
|
|
|
|