Nie wiem jak to nazwać |
Autor |
Wiadomość |
macle
Preferowany:
Dołączył: 20 Wrz 2012 Posty: 33 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 22 Wrz, 2012 14:49
|
|
Nie wiem jak to nazwać
|
Chciałbym zrobić coś w stylu że jest mapka i na niej ktoś przypuśćmy zostaje zabity i później wyświetla się komunikat np.kilka lat później,no i zmodyfikował bym trochę tę mapę i czy można by było zablokować tą poprzednią?Na pewno nie jasno to opisałem jeżeli będą kłopoty ze zrozumieniem tego tekstu spróbuje to łatwiej wytłumaczyć. |
|
|
|
Helseth
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Kwi 2012 Posty: 63
|
Wysłany: Sob 22 Wrz, 2012 16:34
|
|
|
Pierwsza myśl jeżeli chodzi Ci o modyfikacje mapy to można to zrobić na zdarzeniach, i do każdego zdarzenia przypisać jedną "kratkę" tilesetu i z tych "kratek" można lekko przebudować mapę (np dodać jakieś drzewa budynki, krzaki itp) :P Trochę mozolna praca ale efekt będzie taki jak chciałeś i nie musisz mieć 2 różnych map.
Pierw robisz swoją scenę śmierci, następnie wyświetlasz komunikat np : "jakiś czas później"
i po tym dajesz przełącznik, żeby np pojawiły się drzewa krzaki itp i do każdego zdarzenia które miało na celu przebudowę mapy ustawiasz odpowiedni przełącznik i mapa sama się zmieni ^^
Myślę, że opisałem to klarownie :)
jeżeli masz jakieś pytania to napisz do mnie na priv chętnie pomogę |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012 19:16
|
|
|
@Helseth, takie rozwiązanie nie zda testu na słabszych komputerach. Najprostszym rozwiązaniem byłaby po prostu nowa mapa, na którą po wszystkim się przenosimy. |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
|