Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sro 21 Lis, 2012 10:27
Wygląd Pojazdów
Autor Wiadomość
macle 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 33
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Sro 03 Paź, 2012 17:11
Wygląd Pojazdów
Witam chciałbym zmienić wygląd pojazdów i chciałbym podmienić na to ale nie wiem jak

 
 
kolkav5 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 76
Wysłany: Sro 03 Paź, 2012 19:15
skopiuj to do Rpg maker\RGSS\Graphics\charactars.
Wejdz w baza danych\system\tam sa grafiki kliknij na np. łudke wyszukaj i zmień.

Dostanę pomógł? :mrgreen:
________________________
Jeśli pomogłem daj "Pomógł"

Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314

Znowu Powracam!
 
 
Poster27 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 136
Skąd: że znowu
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012 13:23
macle chodzi ci chyba o takie coś :
kopiujesz to do tego folderu ( przed nazwą pliku wstaw $ )
folderzgrą\graphics\characters... a potem zmieniasz grafikę łódki na ten samochód i używasz tego skryptu (uwaga, nie będziesz miał wtedy łódki w grze, ale zawsze możesz pływać statkiem ;D (możesz też w nim zmieniać szybkość pojazdu ;p ):
Spoiler:

Kod:
################################################################################
################################################################################
#                                                                              #
#  Vehicle MakeOver                                                            #
#                                                                              #
#  Autor:    SojaBird                                                          #
#  Data:     29-01-'09                                                         #
#  Version:  1.1                                                               #
#                                                                              #
################################################################################
################################################################################

module Vehicle_MakeOver
  Boat_to_Land = true #Change the boat to a landvehicle. [true/false]
  module Boat #Settings for the boat (or landvehicle if Boat_to_Land = true).
    Speed = 4 #Use any number, including decimal numbers! [positve number]
    GraphicName = "Vehicle" #Save the file in the Character folder. ["name"]
    GraphicIndex = 0 #The index goes 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
  end
  module Ship #Settings for the ship.
    Speed = 5 #Use any number, including decimal numbers! [positve number]
    GraphicName = "Vehicle" #Save the file in the Character folder. ["name"]
    GraphicIndex = 1 #The index goes 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
  end
  module Airship #Settings for the airship.
    Speed = 6 #Use any number, including decimal numbers! [positve number]
    GraphicName = "Vehicle" #Save the file in the Character folder. ["name"]
    GraphicIndex = 3 #The index goes 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
  end
end

################################################################################
################################################################################
#                                 WARNING!!                                    #
#          Don�t touch below if you don�t know what you are doing!!            #
################################################################################
################################################################################

class Game_Vehicle < Game_Character
  alias refreshing refresh
  alias get_on_with_it get_on
  alias get_off_with_it get_off
 
  def refresh
    refreshing
    case @type
    when 0; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Boat::Speed
    when 1; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Ship::Speed
    when 2; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Airship::Speed
    end
  end
 
  def get_on
    get_on_with_it
    case @type
    when 0
      @character_name = Vehicle_MakeOver::Boat::GraphicName
      @character_index = Vehicle_MakeOver::Boat::GraphicIndex
    when 1
      @character_name = Vehicle_MakeOver::Ship::GraphicName
      @character_index = Vehicle_MakeOver::Ship::GraphicIndex
    when 2
      @character_name = Vehicle_MakeOver::Airship::GraphicName
      @character_index = Vehicle_MakeOver::Airship::GraphicIndex
    end
  end
 
  def get_off
    get_off_with_it
    case @type
    when 0
      @character_name = $data_system.boat.character_name
      @character_index = $data_system.boat.character_index
    when 1
      @character_name = $data_system.ship.character_name
      @character_index = $data_system.ship.character_index
    when 2
      @character_name = $data_system.airship.character_name
      @character_index = $data_system.airship.character_index
    end
  end
end

################################################################################
if Vehicle_MakeOver::Boat_to_Land
  class Game_Map
    def boat_passable?(x, y)
      return passable?(x, y, 0x01) if !$game_map.airship.pos_nt?(x, y)
    end
    def airship_land_ok?(x, y)
      return passable?(x, y, 0x08) if !$game_map.boat.pos_nt?(x, y)
    end
  end
end
################################################################################

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene