Zamknięty przez: SaE Sro 21 Lis, 2012 10:27 |
Skrzynka |
Autor |
Wiadomość |
kolkav5
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 76
|
Wysłany: Sro 03 Paź, 2012 19:40
|
|
Skrzynka
|
Czy da się zrobić warunek który się uruchamia gdy postać ma 10 lvl?
Czyli 'Jeżeli postać ma 10 lvl otrzymujesz 10$'
Nie musi się natychmiastowo uruchomić lecz gdy podejdę np. do kupca 'zdarzenie'.
Z góry dziękuję. |
________________________ Jeśli pomogłem daj "Pomógł"
Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314
Znowu Powracam!
|
|
|
|
aragorn7015
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 186 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Sro 03 Paź, 2012 20:45
|
|
|
Mój jedyny pomysł to zrobienie warunku gdzie trzeba mieć jakąś tam umiejętność chodzi mi o to: http://imageshack.us/a/img254/5152/beztytuumzu.png Czyli np. Asia ma umiejętność na 10 lvl to robisz to ze zdjęcia... Można to jeszcze zrobić tak żeby nie trzeba było dawać zdarzenia na każdą mapę to zrób to w Typowych zdarzeniach. Jeśli czegoś nie rozumiesz to masz: http://www.mediafire.com/?ll124371bemj3zd Mam nadzieję że pomogłem... |
________________________ Jeśli pomogłem, daj
Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem |
|
|
|
kolkav5
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 76
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012 13:48
|
|
|
Też tak myślałem, ale musiał bym dawać umiejętność co 2 levele.
Zamierzam zrobić skrzynkę, którą można otwierać co 2 lvle.
Na początek dostajesz wbijasz 2 lvl i ja otwierasz.
W niej są np. potki kasa i skrzynka na lvl5...
Myślałem nad umiejętnościami ale to nie wypali... |
________________________ Jeśli pomogłem daj "Pomógł"
Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314
Znowu Powracam!
|
|
|
|
aragorn7015
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 186 Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012 17:04
|
|
|
Ew. możesz to zrobić tak: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=8006 Trochę będzie zabawy, ale będzie się dało to zrobić... |
________________________ Jeśli pomogłem, daj
Uwielbiam się bawić na zdarzeniach w VX-ie... Więc jeśli masz jakieś pytanie jak coś zrobić na zdarzeniach to napisz. Jeśli będę wiedział to odpowiem |
|
|
|
kolkav5
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 76
|
Wysłany: Czw 04 Paź, 2012 19:12
|
|
|
To nie to czego mi trzeba.
Jeśli tak jest to gdy wbiję lvl np. 2 to się włączy zdarzenie.
Lecz ja muszę mieć tak, że gdy wbiję lvl to będę mógł otworzyć skrzynkę.
Może by ktoś zrobił skrypt na dodatkowa opcję w warunku czy coś.. |
________________________ Jeśli pomogłem daj "Pomógł"
Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314
Znowu Powracam!
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012 13:50
|
|
|
Zrób zdarzenie w którym ustawisz zmienną na równą poziomowi postaci, daj je na równoległe i umieść na każdej mapie, albo tylko na mapie ze skrzynką. Potem tylko warunek, że jeśli zmienna jest równa 2, 4, 10, czy ile tam chcesz to skrzynka się otwiera. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
kolkav5
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 76
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012 20:45
|
|
|
Nie za bardzo wiem o co ci chodzi.
Ale być może znalazłem sposób.
Może zrobię skilla np. 'otwarcie skrzynki lvl2' i gdy ją otworze usunę ją.
Ale i tak mi wytłumacz. Proszęę |
________________________ Jeśli pomogłem daj "Pomógł"
Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314
Znowu Powracam!
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012 21:10
|
|
|
Robisz zdarzenie w którym wstawiasz zmienną równą poziomowi. Dzięki temu, gdy będziesz miał poziom 14, to zmienna będzie równa 14, etc. Następnie w skrzyni, w warunku sprawdzasz tę zmienną, jeśli nagroda ma być co 2 poziomy, to robisz coś w stylu:
Kod: | Jeśli zmienna 1 ≥2
Dodaj 100 złota
Jeśli zmienna 1 ≥4
Dodaj Epicki Miecz Epickiej Epickości
Jeśli zmienna 1 ≥6
Dodaj Boskie Kalesony Płomieni
Jeśli zmienna 1 ≥8
... |
I tak dalej.
żeby zabezpieczyć się przed tym, żeby ktoś po 20 razy brał ze skrzyni tę samą nagrodę zrób drugą zmienną, przy każdym odbiorze nagrody dodawaj do niej 1, a do każdego przedmiotu po "jeśli zmienna 1..." dodaj "jeśli zmienna 2 <1 (2, 3, 4, 5, etc.)" |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
kolkav5
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 76
|
Wysłany: Pią 12 Paź, 2012 07:46
|
|
|
TA DAAAA!
Zrobiłem.
Dam ci pomógł, ale musiałem jeszcze się z tym 3 min. pomęczyć
Musiałem dać większa lub równa liczbie, czego nie napisałeś tylko jakieś bohomazy - ≥
Ale i tak dzięki wielkie.
I nie muszę tego na dole dawać, bo jak ją otwierasz to po prostu ona znika. |
________________________ Jeśli pomogłem daj "Pomógł"
Bardzo proszę oceniajcie http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9314
Znowu Powracam!
|
|
|
|
|