Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Napisy końcowe [VX]
Autor Wiadomość
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012 23:55
Jakby ktoś chciał, to wrzucam wersję z muzyczką :kiti:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# Autor: MiDas Mike
# Tłumaczenie i poprawki: Ayene
# Dodanie muzyki: Avara
# www.ultimateam.pl
#==============================================================================
# Umieść skrypt nad Main
#==============================================================================
# By wywołać napisy wpisz:
#     $scene = Scene_Credits.new
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla napisy końcowe (tzw. Credits)
#==============================================================================
# KONFIGURACJA

# Czcionka
CREDITS_FONT = "Times New Roman"

# Wielkość czcionki
CREDITS_SIZE = 24

# Kolor konturu
CREDITS_OUTLINE = Color.new(0,0,127, 255)

# Kolor cienia
CREDITS_SHADOW = Color.new(0,0,0, 100)

# Kolor wypełnienia
CREDITS_FILL = Color.new(255,255,255, 255)

# Nazwa obrazka, który ma się wyświetlać w tle
CREDITS_BACK = "title"
#==============================================================================
module Avara
  module Credits
    TUTUL_BMG = "Theme1"  # Nazwa utworu w folderze Audio/BGM/
    GLOSNOSC = 100        # Głośność w %
    WYSOKOSC_TONU = 100   # Wysokość/niskość tonu w %
  end
end

class Scene_Credits
# Początek edycji tekstu
# poniżej wpisz tekst, który ma się wyświetlać

    CREDIT=<<_END_  # <- nie usuwaj tego

Tytuł Gry

~ Reżyser ~
Ayene
---------------

~ Skrypty ~
Ayene
---------------

~ Grafika ~
Ayene
---------------

~ Dźwięk i muzyka ~
Ayene
---------------

~ Mapy ~
Ayene
---------------

~ Fabuła ~
Ayene
---------------

~ Testerzy Beta ~
Ayene
---------------


~ Szczególne podziękowania ~
Dziękuję Twórcy niniejszego skryptu :P
---------------


~ Strona wsparcia ~
http://www.ultimateam.pl
---------------

_END_
# Koniec edycji
#==============================================================================
  include Avara::Credits
  def main   
    Audio.bgm_play("Audio/BGM/" + TUTUL_BMG, GLOSNOSC, WYSOKOSC_TONU)
    @sprite = Sprite.new
    @backgroundList = [CREDITS_BACK]
    @backgroundGameFrameCount = 0
    @backgroundG_BFrameCount = 3.4
    @sprite.bitmap = Cache.system(@backgroundList[0])       
    credit_lines = CREDIT.split(/\n/)
    credit_bitmap = Bitmap.new(640,32 * credit_lines.size)
    credit_lines.each_index do |i|
      line = credit_lines[i]
      credit_bitmap.font.name = CREDITS_FONT
      credit_bitmap.font.size = CREDITS_SIZE
      x = 0
       credit_bitmap.font.color = CREDITS_OUTLINE
       credit_bitmap.draw_text(0 + 1,i * 32 + 1,640,32,line,1)
       credit_bitmap.draw_text(0 - 1,i * 32 + 1,640,32,line,1)
       credit_bitmap.draw_text(0 + 1,i * 32 - 1,640,32,line,1)
       credit_bitmap.draw_text(0 - 1,i * 32 - 1,640,32,line,1)
       credit_bitmap.font.color = CREDITS_SHADOW
       credit_bitmap.draw_text(0,i * 32 + 8,640,32,line,1)
       credit_bitmap.font.color = CREDITS_FILL
      credit_bitmap.draw_text(0,i * 32,640,32,line,1)
    end
    @credit_sprite = Sprite.new(Viewport.new(0,25,640,380))
    @credit_sprite.bitmap = credit_bitmap
    @credit_sprite.z = 9998
    @credit_sprite.oy = -430
    @frame_index = 0
    @last_flag = false   
    Audio.me_stop
    Audio.bgs_stop
    Audio.se_stop
    Graphics.transition
    loop do
      Graphics.update
      Input.update
      update
      if $scene != self
        break
      end
    end
    Graphics.freeze
    @sprite.dispose
    @credit_sprite.dispose
  end
 
  def last?
    return (@frame_index >= @credit_sprite.bitmap.height + 480)
  end
  def last
    if not @last_flag
      @last_flag = true
      @last_count = 0
    else
      @last_count += 1
    end
    if @last_count >= 300
      $scene = Scene_Map.new
    end
  end
 
  def cancel?
    if Input.trigger?(Input::C)
      $scene = Scene_Title.new
      return true
    end
    if Input.trigger?(Input::B)
      $scene = Scene_Title.new
      return true
    end
    return false
  end
 
  def update
    @backgroundGameFrameCount = @backgroundGameFrameCount + 1
    if @backgroundGameFrameCount >= @backgroundG_BFrameCount
        @backgroundGameFrameCount = 0
        @backgroundList = @backgroundList << @backgroundList[0]
        @backgroundList.delete_at(0)
        @sprite.bitmap = Cache.system(@backgroundList[0])
      end
    return if cancel?
    last if last?
    @credit_sprite.oy += 1
  end
end

Ayene napisał/a:
UWAGA!!! Po wklejeniu skryptu upewnij się, że po '_END_' (80 linijka) nie ma spacji. Jeżeli jest to należy ja usunąć, w przeciwnym wypadku skrypt nie będzie działał.
Tutaj to również obowiązuje ;-) Tylko tutaj jest to linijka 88 ^^
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

Ostatnio zmieniony przez Avara Pon 29 Paź, 2012 12:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
DonMateo07 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 22
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 29 Paź, 2012 07:49
Wielkie dzięki za wersje z muzyką. Czegoś takiego szukałem. Właśnie wrzuciłem tego skrypta do mojego projektu ;)
________________________

Mój kanał na YT ~ Moja strona WWW
Spoiler:

Projekt "Mafioso"
Fabuła: 2%
Misje poboczne: 1%
Tekstury: 15%
Skrypty: 0%
Mapa: 5%
Dzwieki: 5%
Dubbing: 0% (brak pewności, że będzie)
Ogółem: 4,6%



 
 
milten132 



Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 1
Wysłany: Pon 29 Paź, 2012 18:33
Sklrypt fajny , ale pytanie Napisy się wyświetlają jak dam koniec gry ? w sensie zdarzenia :?:
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 29 Paź, 2012 18:40
milten132, czytaj uważnie -.-
Avara napisał/a:
Kod:
# By wywołać napisy wpisz:
#     $scene = Scene_Credits.new
W zdarzeniu wybierasz polecenie wywołania skryptu i wpisujesz:
Kod:
$scene = Scene_Credits.new
Aby wiedzieć, jak korzystać ze skryptu, musisz przeczytać instrukcję na forum na pierwszej stronie danego tematu i sam skrypt. Na początku masz najczęściej wyjaśnienie, jak z niego korzystać.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene