Witam.
Mam prośbę ponieważ na początku gry mam drzwi do pewnego pomieszczenia...
Ale nie chce aby gracz na tym etapie gry mógł je otworzyć.
I tutaj dokładna prośba:
Mógłby ktoś objaśnić w jaki sposób zrobić aby
1.Jak gracz nie ma danego przedmiotu(klucza) to pojawia się wiadomość "Potrzebuję Klucza"
2.Jeżeli gracz posiada klucz żeby się one po prostu otworzyły
Jeżeli coś jeszcze nie jasno objaśniłem to pisać.
Z góry dziękuję za pomoc :)
________________________ "Jeżeli zadanie warte jest jego wykonania,warte jest także by zginąć je wykonując..."
To ustaw warunek (W drzwiach!) i stwórz przedmiot klucz w bazie danych. Tam ustaw warunek jeśli przedmiot jest w posiadaniu i wybierasz klucz. Potem masz podzielone to na warunek spełniony i niespełniony. W niespełnionym piszesz że nie masz klucza a w spełnionym że masz(a no i jeszcze dajesz teleport że drzwi się otwierają i teleportują do danego miejsca :) ). I koniec. Pisz jak czegoś jeszcze nie rozumiesz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum