Programista do zespołu |
Autor |
Wiadomość |
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 16:06
|
|
Programista do zespołu
|
Witam na wstępie
Jeśli masz rozwijający się zespół, który tworzy gry, lecz brakuje Wam programisty, to dobrze trafiłeś!
Całą pracę wykonuję tylko i wyłącznie dla zabawy.
Cechy i umiejętności:
kreatywność, cierpliwość, dokładność i terminowość,
gotowość do stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Języki znane mi w stopniu bardzo dobrym:
-C++
-Delphi
Języki znane mi w stopniu średnim:
-C
-C#
-JavaScript
-Asembler
Używane biblioteki/interfejsy graficzne:
-openGL
-DelphiX
paradygmat programowania:
-OOP
Dodatkowa informacja:
-Prowadzę dokumentacje techniczną, również w języku angielskim.
Wymagam:
-Zorganizowania z waszej strony
-Miłej atmosfery.
Oczywiście pozdrawiam |
|
|
|
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 16:11
|
|
|
Naucz się RGSS'a :I Przydasz się bardziej. |
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 16:12
|
|
|
cj2, jest to jeden z nielicznych języków, którego nie zamierzam się uczyć. (byłby to krok wstecz) |
________________________
Programowanie jest moją pasją. Programuję w C, C++, C#, Javie i Delphi. Jeśli czegoś porzebujesz (związanego z tymi językami), śmiało możesz pisać na PW. |
|
|
|
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 16:14
|
|
|
No trudno, ale komuś innemu się może przydasz. |
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I |
|
|
|
Rave
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Kwi 2010 Posty: 348 Skąd: /dev/null
|
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013 20:56
|
|
|
Znasz się na pisaniu shaderów dla Unity? Bo potrzebuję aby ktoś mi z jednym shaderem pomógł: http://answers.unity3d.co...implebasic.html |
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world. |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Nie 27 Sty, 2013 09:34
|
|
|
Niestety, nie znam się na pisaniu shaderów do Unity.
Jeden prosty powód - Mój komputer nie udźwignął Unity |
|
|
|
Filven
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 30 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 27 Sty, 2013 12:53
|
|
|
spartanPAGE,
Ponieważ straciłem kontakt z moim starym programistą... Chciałbym Cię spytać czy zechciał byś dołączyć do mojego teamu i być naszym programistą?
Projekt jest tworzony na silniku NetGore, i z tego co mi wiadomo to jest on pisany w C#, ale zawsze możemy zmienić silnik na lepszy i wydajniejszy jeśli zaproponujesz, bo na tym etapie prac nie będzie z tym problemu. |
|
|
|
spartanPAGE
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 103 Skąd: Hellada
|
Wysłany: Nie 27 Sty, 2013 13:15
|
|
|
Filven,
Z przyjemnością dołączę do twojego teamu
Jeśli chodzi o NetGore, to pierwszy raz spotykam się z tym silnikiem, tak więc daj mi odrobinę czasu na zaznajomienie :)
Dotychczas tworzyłem silniki, nie używałem gotowych - ale może to być miłe doświadczenie :)
Jeśli chodzi o kontakt, to mój nick skype - spartanpage.
(Zawsze też można pisać tu, na PW )
Pozdrawiam, spartanPAGE. |
|
|
|
|