Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Lip, 2012 10:06
Plemiona
Autor Wiadomość
WoD 




Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 0
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009 18:16
Plemiona
Plemiona (en. Tribal Wars) – internetowa gra strategiczna (tzw. Massive Multiplayer Online Strategic Game - w skrócie MMOSG). Twórcą gry jest niemiecka grupa programistów InnoGames GmbH. Gra początkowo była dostępna w języku niemieckim, lecz została przetłumaczona na język angielski i w tej wersji ostatecznie jest dostępna dla graczy z całego świata. We wrześniu 2006 roku powstała również wersja polska pod tytułem "Plemiona". W grę można grać bezpłatnie, ale istnieje możliwość wykupienia konta premium, które daje wiele udogodnień graczowi, które mają na celu częściowo ułatwiać rozgrywkę. Aby zagrać, trzeba mieć dostęp do Internetu i dowolną przeglądarkę internetową. 1 kwietnia 2009 polska wersja gry miała 668522 graczy. 21 lutego 2008 powstała oficjalna Wiki Plemion. Najnowsza wersja gry to 5.3.
Spis treści


* 1 Zasady
* 2 Rozwój
* 3 Opis
* 4 Światy
* 5 Budynki
* 6 Jednostki
o 6.1 Jednostki rekrutowane w koszarach
o 6.2 Jednostki rekrutowane w stajni
o 6.3 Jednostki rekrutowane w warsztacie
o 6.4 Jednostki rekrutowane w pałacu
o 6.5 Jednostki rekrutowane w piedestale
* 7 Konto Premium
* 8 Przypisy
* 9 Linki zewnętrzne

Zasady

* Gracz może mieć tylko jedno konto na każdym serwerze. Jeżeli gracz stworzy 2 konta na jednym świecie jego konto może zostać zablokowane na jakiś czas, a w najgorszym przypadku zablokowane dożywotnio[1]. W polskiej edycji gry botów i innych programów wspomagających grę nie wolno używać. Na jednym koncie może grać tylko jedna osoba.
* Gracz może dać zastępstwo innej osobie, która będzie się opiekować kontem podczas jego nieobecności.
* Jeśli dwóch graczy dzieli łącze internetowe, wtedy w ustawieniach musi podać z kim. W przeciwnym wypadku nie mogą handlować surowcami między sobą.

Pełny regulamin

Rozwój

Dostępne są różne wersje językowe gry. W każdej krajowej edycji z czasem przybywa światów (serwerów). W polskiej edycji są łącznie 34 światy w tym 32 zwykłych, 1 świat Classic, oraz często (około co 2 tygodnie) restartowany świat Szybki (z szybkością 50-500 i rundami trwającymi od kilku godzin do kilku tygodni), na który zawsze jest ograniczona ilość rejestracji do 100 osób, lecz jest także możliwość wykupienia punktów premium i rejestracja na nim poza kolejką 100 pierwszych.

Opis

W grze Plemiona wszystko opiera się na rozbudowywaniu, oraz przejmowaniu nowych wiosek. Gracze dołączają się do plemion (jest to drużyna graczy), w którym wspólnie prowadzą politykę z innymi plemionami. Między plemionami mogą być zawarte sojusze, pakty o nieagresji, oraz wojny. Gracz przegrywa, gdy straci wszystkie swoje wioski, może wtedy zacząć grę od początku.

Światy
Istnieją cztery style:

* stary - pałac ma tu trzy poziomy, a badania nad jednostkami 3 (tylko Classic i 24 świat mają 10 poziomów). Nie występują tu następujące jednostki: rycerz, łucznik, łucznik na koniu. Nie pojawia się tutaj również Piedestał, ani moneta.

* nowy - aby rekrutować jednostkę Szlachcic, należy wybijać monety. Technologie mają jeden poziom. Można rekrutować wszystkie jednostki.

* nowy "4.0" - zbliżony do stylu drugiego, aczkolwiek budując Piedestał, otrzymuje się dostęp do Zbrojowni, gdzie można wyposażyć Rycerza w przedmioty, które może zdobyć podczas wypraw wojennych w których on uczestniczy.

* nowy "5.0" - ten styl charakteryzuje się nowym budynkiem: kościołem.

Dnia 14 stycznia 2009 r. wszystkie światy zostały zaktualizowane do wersji 5.1. Nową szata graficzna, losowo pojawiający się mieszkańcy (kuglarz, strażnik, rozmawiający mieszczanie), Nowy wygląd wnętrza gry oraz styl mapy, opcję udostępnienia forum plemienia innym plemionom, nowe rodzaje wiosek bonusowych, ulepszone przedmioty rycerza oraz dla posiadaczy konta premium wyświetlanie na mapie daty i wyniku ostatniego ataku. Wersja 5.1 różni się od 5.0 tylko poprawionym tłumaczeniem. Na światach 1-26, 29 i Classic kościół nie będzie dostępny.

Legenda:
styl "stary" (bez rycerza, monet, łuczników)
styl "nowy" (rycerz, monety, łucznicy)
styl "nowy" 4.0 (rycerz, monety, łucznicy, zbrojownia)
styl "nowy" 5.0 (rycerz, monety, łucznicy, zbrojownia, kościół)
Światy Data
powstania Rejestracja Szybkość Noc Wybór
kierunku Technologie Rycerz Łucznicy Monety Zbrojownia Kościół
Świat 1

24.10.2006

Zakończona

1

0:00-7:00


3 poziomy





Świat 2

28.12.2006

Zakończona

1

0:00-7:00


3 poziomy





Świat 3

23.01.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 4

26.02.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 5

12.03.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 6

26.03.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 7

08.05.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 8

29.05.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 9

20.06.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 10

03.08.2007

Zakończona

2

Brak


3 poziomy





Świat 11

15.11.2007

Zakończona

1,6

0:00-7:00


1 poziom





Świat 12

22.11.2007

Zakończona

1

0:00-7:00


1 poziom





Świat 13

17.12.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 14

28.12.2007

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 15

06.02.2008

Zakończona

1

0:00-7:00


3 poziomy





Świat 16

07.02.2008

Zakończona

1

0:00-7:00


1 poziom





Świat 17

05.03.2008

Zakończona

2

0:00-7:00


1 poziom





Świat 18

27.03.2008

Zakończona

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 19

29.05.2008

Otwarta

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 20

11.06.2008

Otwarta

1

0:00-7:00


1 poziom





Świat 21

12.06.2008

Otwarta

1

0:00-7:00


3 poziom





Świat 22

17.09.2008

Otwarta

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 23

18.09.2008

Otwarta

2

0:00-7:00


3 poziom





Świat 24

13.11.2008

Otwarta

1

Brak


10 poziomów





Świat 25

25.11.2008

Otwarta

1,6

0:00-7:00


1 poziom





Świat 26

18.12.2008

Otwarta

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 27

19.12.2008

Otwarta

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 28

23.12.2008

Otwarta

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 29

02.02.2009

Otwarta

1,6

0:00-8:00


1 poziom





Świat 30

09.02.2009

Otwarta

1

0:00-8:00


1 poziom





Świat 31

17.02.2009

Otwarta

1

0:00-7:00


1 poziom





Świat 32

25.03.2009

Otwarta

2

0:00-7:00


1 poziom





Classic

15.09.2007

Zakończona

1

Brak


10 poziomów






Twórcy polskiej wersji Plemion ogłosili, że 16 października 2009 świat "Classic" zostanie zlikwidowany, a gracz, który będzie miał 1 miejsce (punktowo) dostanie 50 pkt. Premium gratis.

Budynki

* Ratusz - w ratuszu można rozbudowywać budynki lub budować nowe. Im większy stopień rozbudowania, tym szybciej są budowane budynki. Od piętnastego stopnia ratuszu, można burzyć inne budynki.
* Koszary - w koszarach można rekrutować piechotę. Im większy stopień rozbudowania, tym szybciej przebiega rekrutacja.
* Stajnia - w stajni można rekrutować kawalerię. Im większy stopień rozbudowania, tym szybciej przebiega rekrutacja.
* Warsztat - w warsztacie można produkować broń oblężniczą. Im większy stopień rozbudowania, tym w szybciej są produkowane wojska.
* Pałac - w pałacu można wytwarzać szlachciców do przejmowania innych wiosek. Służy także do wybijania monet, które są jedynie na światach w stylu "4.0" i "5.0".
* Kuźnia - w kuźni jest badana broń. Im większy stopień rozbudowania, tym lepsze rodzaje broni, które można badać. Poza tym, zmniejsza się czas badania.
* Plac - na placu stoją wszystkie wojska. Tutaj można wydawać rozkazy i przesuwać wojska.
* Rynek - tutaj można handlować z innymi graczami lub przesyłać surowce. Im większy poziom, tym, więcej surowców możesz przesłać.
* Tartak - tutaj drwale ściągają drewno z lasów, które jest potrzebne zarówno do budowy wioski, jak i do uzbrojenia wojsk. Im większy stopień rozbudowania tartaku, tym większa produkcja drewna.
* Cegielnia - w cegielni pracownicy wydobywają glinę na rozbudowę wioski. Im większy stopień rozbudowania cegielni, tym więcej wydobywa się gliny.
* Huta żelaza - w hucie żelaza pracownicy wydobywają w wojnie decydujące żelazo. Im większy stopień rozbudowania huty, tym więcej wydobywa się żelaza.
* Zagroda - zagroda wyżywia pracowników i wojska. Bez rozbudowania zagrody wioska nie może rosnąć. Im większy stopień rozbudowania, tym więcej mieszkańców może być wyżywionych. Na świecie Classic i świecie 24 istnieje "reguła zagrody" ogranicza ilość wojsk, które mogą stacjonować w danej wiosce jako pomoc. Jeżeli w wiosce znajduje się za dużo wojowników, obniża się ich siła walki. Każdy gracz widzi w zagrodzie, ile jednostek się już w wiosce znajduje oraz ile wynosi siła walki tych jednostek.
* Spichlerz - w spichlerzu są umieszczane surowce. Im większy stopień rozbudowania, tym więcej można umieszczać w nim surowców.
* Schowek - w schowku można chować surowce, tak, żeby przeciwnik nie mógł ich splądrować. Nawet obcy zwiadowcy nie mogą się dowiedzieć, ile surowców ukryto w schowku. Im większy poziom, tym więcej surowców można zmieścić (na największym poziomie można pomieścić po 2000 każdego surowca)
* Mur obronny - mur obronny chroni wioskę przed przeciwnikiem. Dzięki niemu wzrasta siła obrony wojsk i obrona ogólna wioski. Im wyższy poziom, tym lepiej chroniona jest wioska.
* Piedestał - w piedestale można rekrutować rycerza. Rycerz nie występuje tylko na światach w starym stylu. Na światach w stylu 5.0 lub 4.0, po zbudowaniu piedestału otrzymujemy dostęp do zbrojowni, gdzie możemy uzbrajać naszego rycerza.
* Kościół - dostępny tylko na światach 27-28, 30. Jednostki w dowolnej wiosce, znajdującej się poza zasięgiem kościoła, będą o 50% słabsze zarówno w ataku jak i obronie. Kościół można rozbudowywać do 3. poziomu - każdy kolejny poziom zwiększa obszar jego oddziaływania.

Jednostki [edytuj]

W grze występuje dwanaście rodzajów jednostek. Są one rekrutowane w koszarach, stajni, warsztacie, pałacu i w piedestale (niedostępny w starym stylu). Wyjątek stanowią łucznicy, łucznicy na koniu i rycerze, którzy nie występują w strarym stylu.

Jednostki rekrutowane w koszarach [edytuj]

* Pikinierzy - skuteczni w obronie przeciwko kawalerii, ma dużą jak na piechura ładowność.
* Miecznik - są dobrzy w obronie przeciwko piechocie, ale za to wolni.
* Topornik - mocna jednostka atakująca, przydatna, gdy nie mamy jeszcze kawalerii.
* Łucznik - silna jednostka obronna (choć nieskuteczna przeciw łucznikom na koniach), jednostka balistyczna (nie ma jej w starym stylu).

Jednostki rekrutowane w stajni [edytuj]

* Zwiadowcy - podczas ataku podają informacje o surowcach, wojskach oraz budynkach przeciwnika. Im mniej ich zginie, tym więcej otrzymasz informacji. Podczas ataku nie robią żadnych zniszczeń u obrońcy, i zabite mogą być tylko i wyłącznie przez innych zwiadowców. Podczas obrony zabijają innych zwiadowców.
* Lekka kawaleria - jednostka dobra do nagłych ataków, jej atuty to duża szybkość, dobry atak i pojemność zabieranego łupu.
* Łucznicy na koniu - jednostka ofensywna, dobra przeciwko normalnym łucznikom (nie ma jej w starym stylu).
* Ciężka kawaleria - bardzo droga, jedna z najlepszych jednostek w grze. Dobra i do obrony, i do ataku, ale mało opłacalna.

Jednostki rekrutowane w warsztacie [edytuj]

* Taran - niszczy mur obronny przeciwnika (przed atakiem), dzięki czemu ginie mniej jednostek.
* Katapulta - niszczy budynki przeciwnika (po ataku), w które wycelujemy.

Jednostki rekrutowane w pałacu [edytuj]

* Szlachcic - bardzo droga jednostka, przejmuje wioski, po przejęciu znika. Produkcja następnego kosztuje tyle monet, ilu ma się szlachciców (tylko na światach w starym stylu w pałacu składa się surowce służące do produkcji szlachcica).

Jednostki rekrutowane w piedestale [edytuj]

* Rycerz - elitarna jednostka. Każdy gracz może posiadać tylko jednego rycerza (nie ma jej w starym stylu). Od wersji 4.0 może zdobywać przedmioty, które dają różne korzyści, rycerz może być wyposażony tylko w jeden przedmiot. Przedmioty przechowywane są w zbrojowni.

Przedmioty Rycerza Przedmiot Jednostka Zwiększa siłę napadu Zwiększa siłę oborny
Halabarda szwajcarska Pikinier 30% 20%
Długi miecz Ulricha Miecznik 40% (30% w 4.0) 30% (20% w 4.0)
Wojowniczy topór Thorgarda Topornik 40% (30% w 4.0) 30% (20% w 4.0)
Wielki łuk Edwarda Łucznik 30% 20%
Luneta Kalida Zwiadowca 30% + informacje o wojskach poza wioską 20%
Lanca Mieszka Lekka Kawaleria 30% 20%
Łuk refleksyjny Khana Łucznik na koniu 30% 20%
Flaga Baptysty Ciężka Kawaleria 30% 20%
Wekiera Carlosa Taran 100% obrona wzrasta dziesięciokrotnie
Ogień Olimpijski Katapulta 100% obrona wzrasta dziesięciokrotnie
Berło Vasca Szlachcic 30% + obniżanie poparcia o minimum 30 20%

Konto Premium

Konto Premium ma na celu ułatwiać rozgrywkę. KP można aktywować na określony czas poprzez nabycie punktów premium za pomocą np. SMS Premium, przelew z konta bankowego, za zaproszenie gracza, lub po uzyskaniu określonej liczby punktów w grze.

Zalety Konta Premium:

* Możliwość dodania więcej niż dwóch poleceń budowy do kolejki. Trzeci budynek nie obciąża budującego dodatkowymi kosztami, natomiast każdy następny kosztuje więcej
* Dowolnie ustawienie wielkości mapy
* Zaznaczanie graczy różnymi kolorami na mapie
* Dynamiczny panel, który można dowolnie definiować
* Rozbudowany przegląd wiosek
* Przegląd wszystkich wiosek
* Szybsze przejście między własnymi wioskami
* Uproszczone wprowadzanie koordynatów
* Ulepszony symulator
* Notatki
* Status online na liście przyjaciół
* Komfortowe funkcje wiadomości
* Grupy raportów
* Osobiste godło
* Pakiet graficzny
* Nie można skasować konta w razie nieaktywności
* Możliwość sprawdzenia które wioski nie są objęte obszarem działalności kościoła,
* Po najechaniu na wioskę wyświetli się okienko pop-up z datą i rezultatami ostatniego ataku na nią,
* Wyświetlanie 10 ostatnich raportów z ataków na daną wioskę obok jej szczegółów,
* Atakowane wioski oznaczone symbolem
* Wspieranie istnienia i rozwoju "Plemion".
________________________
Moja Sygnaturka
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
 
 
GrZyB3K 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 0
Wysłany: Sro 17 Cze, 2009 20:40
gralem ale dla mnie troche nudna gierka
 
 
Ribin 




Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 0
Wysłany: Sro 17 Cze, 2009 20:45
JA gram na 25 świecie na 31 kontynencie :)

Należe do plemienia: Death Or Glory *DOG*
 
 
MomoMarcin3 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 109
Skąd: 11111
Wysłany: Czw 04 Lut, 2010 17:47
Gram aktualnie na 36 bo na 34 mnie zjechali:(
Fajna ale podbijanie wiosek nudne, ponieważ robienie szlachciców i za taką ilość suowców to zanudza:(
 
 
radek02 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 257
Skąd: klikasz ?
Wysłany: Czw 18 Lut, 2010 15:43
ja grałem na wielu światach - 20 , 24 , 40 . teraz gram na 31 nieśmiertelnym radcio ( 3 x został całkowicie rozwalony :mrgreen: ) !
________________________
2009-10-12 - dzień , od którego jestem uczestnikiem na polskiej scenie RPG Makera [/b]

Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 14:32
ja też grałem w plemiona - jakoś mnie ta gra nie ruszała ;/ trzeba tam mieć dobrą taktykę i dużo doświadczenia - to nie dla mnie :D
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 21:24
Ja grałem... Żałuję... (ok 11000p [4 wioski])Gra beznadziejna! 20 pierwsze 20 minut było fajne, ale potem... LIPA! I do tego mnie rozwalili!!
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 18:06
Ja też grałem w plemiona ok 2 lata na światach 34,36
Powiem tak: Dobry przerywnik na informatyce
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010 20:00
Cytat:
Dobry przerywnik na informatyce


Dokładnie!
Ja teraz tnę w The Westa :mrgreen:
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
XxXAlkadiusXxX 




Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 2
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob 06 Mar, 2010 13:01
miałem z 8000 pkt. wobec mnie travian jest lepszy
________________________
:)
 
 
Virandar 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 69
Skąd: z Polski :P
Wysłany: Sro 08 Gru, 2010 17:17
Ja zacząłem grę na najnowszym świecie 48 pod nazwą Injector115. Na razie brak plemienia :(
Najwięcej pkt. miałem na św. 9 ok.3 mln czy jakoś tak.... nie pamiętam już.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene