2.Ustawiamy warunek(Conditional Branch) / zmienna / equal to / wpisujemy nr. potworka / odznaczamy set handling
3.Szukamy potworka, który ma nas zaatakować i tak z każdym potworkiem
Powinno wyjść jak na 1 screenie(kolor brązowy)
To chyba wszystko mam nadzieję, że się przyda.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę.
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 19 Sie, 2010 11:10, w całości zmieniany 2 razy
To, co opisał samo w sobie nic nie robi... z 4 przeciwników losuje jednego, ten sam efekt osiągniesz normalnie "montując" 4 potworki na mapie w zakładkę "Troops"... Po co iść na około, jak efekt można uzyskać co najmniej 3 razy łatwiej ?
________________________ Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY
Tak, ale jak robisz mapę świata jak w MFO, albo wioskę a za ogrodzeniem są potworki to robisz takie zdarzenie.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Ja też nie rozumiem po co taka kombinacja, przychylam się do zdania Szczurka. Może i sens by jakiś miało gdyby do tych warunków dodać np. losowanie przedmiotów albo złota, no bo po co innego tworzyć zdarzenie?
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
Tak, ale jak robisz mapę świata jak w MFO, albo wioskę a za ogrodzeniem są potworki to robisz takie zdarzenie.
Co proszę ? Jak robię potworki za ogrodzeniem ??
Sory, ale nie rozumiem o co chodzi, jak potworki za ogrodzeniem ?
Tak, że się do nich nie dostanę ? To po grzyba je w ogóle tam upychać ?
Z bramą w płocie, tak, że mogę się do nich dostać ? W tym wypadku też można posłużyć się "Troopsami". Jeśli chodzi o porównanie do MFO, to stosuje się tzw. Areny. Gdy klikasz na lokację prawym przyciskiem myszy w menu rozwijanym pojawi Ci się New Arena, tam możesz ustawić na jakim obszarze możesz zostać zaatakowany, przez jakie potworki, a gdzie są tzw. Protected Zone. Po co sobie utrudniać życie ?
________________________ Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY
Tutorialek BARDZO ładnie napisany i zilustrowany, ale myślałem nad nim godzinę i nie znalazłem do niego praktycznego zastosowania. Swego czasu wymyśliłem jednak coś podobnego, co pozwoli uzależnić pojawianie się stworków od zadań (wystarczy odpowiedni switch/przełącznik przełączyć na ON). Oto link do dema (210kb).
Demo tutków (ostateczne)
Ja umiem aby tak: potworki sie respią gdy z zmienisz mapę.
przykładowo jesteś w wilczym lesie i pójdziesz do mokradeł potworki z wilczego lasu sie zrespią.
Robi to się tak:
ustawiasz potwora na mapie. Ustawiasz, jeśli zwycięży to:
-przełącznik zabity[id potwora] = on
a przy wyjściu z mapy
-teleport[nazwa mapy,obszar]
-przełącznik zabity[id potwora] = off
i tak do wszystkich.
Oczywiście można zmienić nazwę przełącznika.
Po zabiciu potworka uruchom główny przełącznik A
Druga strona jest taka:
Ustawiamy:
Gdy główny przełącznik a jest włączony.
Ustawiamy:
Równoległe zdarzenie.
I wstawiamy:
czekaj np. 999 klatek
wyłącz główny przełącznik A
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum