Regenaracja Hp i Sp |
Autor |
Wiadomość |
leszekp321
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 49 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: Sob 30 Cze, 2012 18:52
|
|
Regenaracja Hp i Sp
|
To wszystko co dalej napisze polega na tym że jeśli ktoś nas zaatakuje to odnowi nam się po pewnym czasie życie lub/i mana jeśli urzyjemy czary lub umiejętności
Krok 1 Przygotowanie
napoczątek musimy wejść w baze danych a potem w zakładkę typowe zdarzenie albo paraller proces (czy jakoś tak) i ustawiamy dwa nowe puste zdarzenia z funkcją równoległe zdarzenie
Krok 2 Regeneracja Hp
Najpierw musimy ustawić dwie zmienne z aktualnym Hp bochatera i z maxymalnym Hp bochatera
potem ustawiamy warunek Hp jest mniejsze od Maxhp
następnie wtawiamy zmaiana Hp
i na koniec czekaj np 10
wszystko powinno wyglądać tak:
<>Zmienna: [001:Hp]= [bochater] Hp
<>Zmienna: [002:MaxHp]= [bochater] MaxHp
<>Warunek: Zmienna[001:Hp] < Zmienna[002:MaxHp]
<>Zmiana Hp: bochater, +1
<>
<>Koniec
<>Czekaj: 10
Krok 3 Regeneracja Sp
To samo co w Hp tylko inne zmienne
Krok 4 Pomoc
Jeśli masz problem to napisz postaram się pomuc
|
|
|
|
Konrad
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 15
|
Wysłany: Pon 02 Lip, 2012 08:46
|
|
|
Tut fajny...
Ale proszę Cie zwracaj uwagę na ortografię...
Tu masz swój wyraz
Powinno byc pomóc--pomaga ... ^^ |
|
|
|
|