Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Regenaracja Hp i Sp
Autor Wiadomość
leszekp321 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 49
Skąd: jesteś?
Wysłany: Sob 30 Cze, 2012 17:52
Regenaracja Hp i Sp
To wszystko co dalej napisze polega na tym że jeśli ktoś nas zaatakuje to odnowi nam się po pewnym czasie życie lub/i mana jeśli urzyjemy czary lub umiejętności

Krok 1 Przygotowanie

napoczątek musimy wejść w baze danych a potem w zakładkę typowe zdarzenie albo paraller proces (czy jakoś tak) i ustawiamy dwa nowe puste zdarzenia z funkcją równoległe zdarzenie

Krok 2 Regeneracja Hp

Najpierw musimy ustawić dwie zmienne z aktualnym Hp bochatera i z maxymalnym Hp bochatera
potem ustawiamy warunek Hp jest mniejsze od Maxhp
następnie wtawiamy zmaiana Hp
i na koniec czekaj np 10
wszystko powinno wyglądać tak:

<>Zmienna: [001:Hp]= [bochater] Hp
<>Zmienna: [002:MaxHp]= [bochater] MaxHp
<>Warunek: Zmienna[001:Hp] < Zmienna[002:MaxHp]
<>Zmiana Hp: bochater, +1
<>
<>Koniec
<>Czekaj: 10

Krok 3 Regeneracja Sp

To samo co w Hp tylko inne zmienne

Krok 4 Pomoc
Jeśli masz problem to napisz postaram się pomuc

:papa:
 
 
Konrad 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 15
Wysłany: Pon 02 Lip, 2012 07:46
Tut fajny...



Ale proszę Cie zwracaj uwagę na ortografię...


Tu masz swój wyraz
Kod:
pomuc



Powinno byc pomóc--pomaga ... ^^
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene