Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyważanie skrzyni
Autor Wiadomość
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
  Wysłany: Sro 02 Cze, 2010 17:10
Wyważanie skrzyni
W związku z tym, że przedmiot może się zniszczyć, odradzam używania tego na skrzyniach, w których znajdują się przedmioty fabularne :/
Specjalnie dla postaci, które preferują rozwiązania siłowe i nie chcą się męczyć nad znalezieniem klucza/szyfru/hasła xD
Potrzebne nam są do tego 2 zmienne:
-Siła
-Test Wyważania
-Zdarzenie z 3 stronami

Zaczynamy
STRONA 1
Spoiler:


Strona 2 i 3 nie wymagają Screen Shota :D


show text:
Wybierz sposób otwarcia skrzyni,
show choices: Wyważ, Odejdź
When [Wyważ]
(opcjonalne)
Show text:
Stopień Trudności wyważania : X
Siła: \V[ID zmiennej siły]

Conditional Branch: Variable Siła Greater of equal to [ST wyważania]
Show text:
Udało się wyważyć
Control Variables: Test zniszczenia = Random No. 1 ... 50
Conditional Branch [Test Zniszczenia] >25 :arrow: O nie zniszczeniu przedmiotu decyduje szczęście :]
Set Move Route: This Event
Direction Fix OFF
Turn Left
Wait 3 frame
Turn Right
Wait 3 frame
Wait 30
Show text:
Niestety przedmiot został zniszczony.
[Else]
Control Self Switch: A = ON
Branch End
[Else]
Nie udało się wyważyć
Branch End


STRONA 2:
Ustawiamy Autorun
Play SE: 'Chest' 80, 100
Set Move Route: This Event
Direction Fix OFF
Turn Left
Wait 3 frame
Turn Right
Wait 3 frame
((Tu dajemy nagrodę, Przykładowo:))
Change Gold: +100
Show Text: Znaleziono 100 Sztuk Złota


STRONA 3:
Grafika otwartej skrzyni, sugerująca, że już ją otwieraliśmy :P

Mam nadzieję, że wszystko jasno określiłem
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 19 Sie, 2010 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010 18:38
Dobre....
5/6
Ale jak złoto da się rozwalić?
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010 19:04
Cytat:
Ale jak złoto da się rozwalić?

Nie musisz zawsze wykorzystywać niszczenia przedmiotów, jeżeli wiesz, że w skrzyni przedmioty są odporne na zniszczenia
Głównie możesz uszkodzić jakąś zbroję, broń, pierścień, złamać kryształ w amulecie...
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro 02 Cze, 2010 19:43
Zamiast opcji "mniej niż 25" mogłeś użyć "==1" w przypadku zmiennej "0...1".

Tutek tak czy inaczej dobry, ale można by już przestać robić te poradniki z prawdopodobieństwem, bo można ich robić miliony :)
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 16:20
Podoba mi się twój styl używania zmiennej. :-)
 
 
Gabe33 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 76
Skąd: z NukeTown
Wysłany: Wto 05 Paź, 2010 15:07
Wow. Bardzo fajne i przyda mi się w grze gdyż mam dośyc tych szyfrów i haseł tera mam rozwiązanie siłowe :killer:
________________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene