Fabuła: Pewnego wieczoru, Edinus, rycerz wynagrodzony za wielką odwagę dostał misję od Króla. Gdy dochodził do celu, zatrzymał się przy tajemniczej jaskini. Nagle do środka przyciągnęła go nieznana energia. Gdy odzyskał świadomość gdzie jest, zaczął szukać wyjścia. Często nasz główny bohater będzie się znajdować w trudnych sytuacjach, ale zawsze będzie miał szansę z niej wyjść.
Fabuła na czwórę
Screenshot:
Spoiler:
1.
2.
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Czw 19 Sie, 2010 10:13, w całości zmieniany 3 razy
Ogólnie to git xD...Screeny ładnie się prezentują a fabuła może nie najlepsza ale wszystko zależy od ciebie jak ją rozwiniesz .Jak wyjdzie demo (W dzień zakończenia roku szkolnego xD)
z chęcią przetestuje .
Fabuła nie taka zła a mapki no the best musisz mnie nauczyć techniki ale przejdźmy do oceny :
fabuła 7/10 ( dopracuj ! xd )
mapki : 8/10 całkiem całkiem
bohaterowie : 9/10 supcio
ogólnie gra bardzo fajna daję 8/10 strasznie mnie zaciekawiła : P
________________________ "Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"
"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"
"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."
Niezły projekt. Mapy dobre, efekty światła są świetne. Daj jakieś demo.
Pzdr.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
No więc tak, demo przeszedłem. Polecam zagrać, właściwie najbardziej dopracowana audio-wisualnie gra (i to jrpg) spod VXa w jaką grałem. Świetnie dopasowana grafika (cienie, światła, grafiki, animacje) i muzyka (chyba większość z ff7:cc, ale bardzo dobrze się wgrała). Niestety druga strona wypadła o wiele gorzej. Dialogi są przepełnione trójkropkami i nazbyt długimi pauzami. Brakuje mi prowadzenia gracza do przodu (motywacja, rozkaz, wskazówka), w większości dowiadywałem się poprzez wychodzenie z mapy i czytanie 'nie mogę tam iść, muszę zrobić xxx'. Brakuje też czegoś na początku gry (chodzenie, chodzenie) do czasu pierwszej walki - proponuję więcej walk w jaskini (jakiś napad, stwory z ciemności?). No i ogólnie początek jest przydługawy i wszystko się wolno rozkręca - tutaj proponuję przyspieszyć prędkość gracza, całość będzie się grało przyjemniej i w większym tempie.
Ogólnie jeszcze raz powtórzę: świetna atmosfera, fajny jrpeg - mimo słabych dialogów, braku wyraźnego prowadzenia gracza do przodu i z początku przydługawego chodzenia bez walk. Napisałem trochę wad, ale chowają się przy dopracowaniu i wykonaniu gry/dema. Powodzenia, i... czekam na więcej! (mam nadzieję że w dalszej czesci gry pomyslisz nieco o tym co napisalem :))
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum