Witam jestem nowicjuszem na tym forum, ale pomogĹo ono mi juĹź kilka Ĺadnych razy.
Ostatnio wpadĹem na pomysĹ na grÄ narazie jestem na etapie tworzenia map (dopiero zaczynam), ale wszystko mam mniej wiÄcej poukĹadane w gĹowie.
Otóş mĂłj plan (no morze nie do koĹca mĂłj bo na podstawie ksiÄ zki) wyglÄ da nastÄpujÄ co:
GĹowny bohater Alfred jest niezdarnym dzieckiem, potomkiem jednego z najlepszych (na tamte czasy czyli Ĺredniowiecze) rycerzy. Jego ojciec zniknÄ Ĺ po jego narodzinach a matka umarĹa na raka. Mieszka z wĂłjem we wsi nieopodal zamku Camelot. WĂłj pracuje jako stróş miecza Excalibur. Pewnego dnia dostaje propozycje wykradzenia miecza za pokaĹşnÄ sumÄ zĹota. Jak potoczÄ siÄ wydarzenia? Czy Alfred i wĂłj wiedzÄ w co siÄ pakujÄ ? Wszystko zaleĹźy od Ciebie! JesteĹ gotĂłw na przygode swego Ĺźycia?
To by byĹo na tyle myĹle, Ĺźe moĹźe wyjĹÄ ciekawie. ZresztÄ oceĹcie sami.
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Sro 18 Sie, 2010 12:39, w całości zmieniany 1 raz
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Regulamin
1. NazwÄ tematu powinna byÄ nazwa projektu.
2. Powinna byÄ FabuĹa gry.
3. Przynajmniej trzy screenshoty.
4. WymieniÄ kilka uĹźywanych skryptĂłw (jeĹli takowe sÄ )
5. Opisy przynajmniej 2 bohaterĂłw.
6. Stan pracy nad projektem.
Masz fabuĹÄ, masz screenshoty, ale brakuje skryptĂłw i opisĂłw bohaterĂłw.
Popraw to na zgodne z regulaminem, jeĹźeli chcesz wyĹlij mi to na PW, a ja editne wÄ tek.
Jak na pierwszÄ gierkÄ mapping Ĺadny, powiem nawet bardzo :) JeĹźeli TwĂłj "plan" bÄdzie na podstawie ksiÄ Ĺźki, to ludzie ktĂłrzy kiedyĹ jÄ czytali bÄdÄ znali caĹÄ fabuĹÄ. To by trochÄ Ĺrednio wyglÄ daĹo.