Otwarty przez: Ayene Pon 02 Maj, 2011 09:17 |
Galdwin's Story [Demo] |
Autor |
Wiadomość |
mati1332
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sie 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 06:58
|
|
Galdwin's Story [Demo]
|
Fabuła :
Pewnego dnia budzimy się w swoim domku słysząc ryk dochodzący z piwnicy schodzimy
a tam duch proszący nas o udekorowanie jego grobu później idąc w góry spotykamy miłego
staruszka który za przyniesienie eliksiru w określonym czasie daje nam nagrodę i po podziękowaniach pyta nas o to czy nie chcielibyśmy przeżyć przygody oczywiście możemy go zapytać później o naszą przygodę . Gdy już się zgodzimy on przenosi nas do naszej dawnej
kompanki Leili z , którą wyruszamy by odbyć przygodę w walce z Panem Ciemności
Skryptu na paski życia udzielił mi Nazgul King
A obrazu w Menu Kikut
screeny :
Link : http://www.mediafire.com/?v8ldbf3jqnaz87k
To moja pierwsza gra co sądzicie kontynuować projekt czy może zrobić coś innego ?
Sory za małe screeny |
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Sro 18 Sie, 2010 12:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 07:18
|
|
|
Projekt nie jest taki zły, ale fabuła odpada...brzmi tak...zwyczajnie. Wymyśl coś oryginalnego i przy następnym projekcie postaraj się więcej czasu poświęcić na mapy, nieco świecą pustkami i są niedopracowane, najgorzej że brakuje tam ścian.
Nie jest źle, po prostu musisz poćwiczyć |
|
|
|
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:11
|
|
|
a po co ci pasek życia jak i tam masz normalny system walki
przy ABS może by ci się przydał ale przy normalnym to nie.
Mogłeś dać skrypt na hud postaci byłby o wiele lepszy |
|
|
|
mati1332
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sie 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:19
|
|
|
Mam też pytanie Kiedy wklejam skrypty
Abs to czemu wyskakuje mi error |
________________________ strona naszego teamu - http://japanime.npx.pl/news.php |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:35
|
|
|
mati - bo ABS'y są dosyć rozległe i skopiowanie jednego skryptu nic nie da. Ja tworzę nowe projekty w ABS'ie, lub przekopiowuje wszystko z projektu do ABS'a. Jak to się fachowo robi - nie mam pojęcia i znaleźć mi trudno |
|
|
|
mati1332
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sie 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:38
|
|
|
Aha dzięki a znasz jakieś fajne systemy walki |
________________________ strona naszego teamu - http://japanime.npx.pl/news.php |
|
|
|
pw115
Preferowany:
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 235 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:51
|
|
|
Pierwsza sprawa : Pierwsze 2 misje skopiowałeś z tutoriali które są na twierdzy.
Druga sprawa : Fabuła jest banalna.... przygoda a potem walka z złym lordem - standard
Fabuła 1/10
Mapping 2/10 (na 3 ss'sie nie ma ściany) |
________________________ Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/
|
|
|
|
Afro Ninja
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 13:37
|
|
|
Mapping całkiem całkiem, tylko brakuje paru ścian i szczegółów. Mógłbyś dać jakieś kwiaty, kamienie, itp. na trawie. To by od razu ładniej wyglądało. W mieście są tylko trzy budynki. Gra jest za łatwa jak dla mnie. Zabiłem potwora dostałem 5 lvli i 10000 zł. Pracuj, może coś wyjdzie :) |
|
|
|
FilipsO
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 236 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Sro 25 Sie, 2010 20:33
|
|
|
Kurcze mój pierwszy projekt był prawieże dokladnie taki sam (twierdza się kłania), i aż się łezka w oku kręci. Kontynuuj, ciekawe jak rozwinie się ta twierdzowa, prawieże klasyczna fabuła. |
________________________ 89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.
Moja Gra MMORPG Erathia:
|
|
|
|
|