Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyniki walki
Autor Wiadomość
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011 09:39
Wyniki walki
Opis:
Wyświetla on po bitwie wyniki walki.

Autor:
Blockade, tłumaczenie moje.

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#===============================================================
# [VX]  Battle Result
#--------------------------------------------------------------
# By Blockade
# http://rpg-maker-vx.bbactif.com/forum.htm
# Released on 11/11/2008
# Version 1.0
# Thanks to Woratana, Moghunter
#--------------------------------------------------------------

class Window_Battle_Result < Window_Base
  def initialize(result_data)
    super(0, 0, 546, 290)
    self.z = 1
    contents.font.color = normal_color
    textexp = "Zdobyte doświadczenie : " + $game_troop.exp_total.to_s
    textarg = "Zdobyte złoto :  " + $game_troop.gold_total.to_s
  drop_items = $game_troop.make_drop_items
    yitem = 70
    xitem = 30
   
    contents.draw_text(200, 0, contents.width, WLH, "Wynik walki")
    contents.draw_text(0,22, contents.width, WLH, textexp)
    contents.draw_text(0,50, contents.width, WLH, "Znalezione przedmioty :")
    contents.draw_text(0,235, contents.width, WLH, textarg )

#=========================================================
# Gestion du drop
#=========================================================
      for item in drop_items
          $game_party.gain_item(item, 1)
              contents.draw_text(xitem,yitem, contents.width, WLH,item.name)
              draw_icon(item.icon_index,xitem-30, yitem, true)
              yitem += 23
                  if yitem == 231
                    yitem = 70
                    xitem =+ 180
                  end
                end
               
#=========================================================
# Gestion de l'affichage de l'Xp
#=========================================================
        ychara= 100
      $game_party.members.each_index do |i|
          actor = $game_party.members[i]
          exp = $game_troop.exp_total
                actor.gain_exp(exp, false)
      draw_character(actor.character_name, actor.character_index, 350, ychara)
      draw_actor_exp_meter(actor,370,ychara-30,100)
            actor.gain_exp(-exp,false)
      ychara +=50
  end
end
#=========================================================
# Gestion de l'affichage de la barre d'XP
#=========================================================
        def exp_gauge_color1
          return text_color(30)
        end
 
      def exp_gauge_color2
          return text_color(31)
      end

    def draw_actor_exp_meter(actor, x, y, width = 100)
        if actor.next_exp != 0
            exp = actor.now_exp
          else
            exp = 1
      end
          gw = width * exp / [actor.next_exp, 1].max
          gc1 = exp_gauge_color1
          gc2 = exp_gauge_color2
          self.contents.fill_rect(x, y + WLH - 8, width, 6, gauge_back_color)
          self.contents.gradient_fill_rect(x, y + WLH - 8, gw, 6, gc1, gc2)
          self.contents.font.color = system_color
          self.contents.draw_text(x, y, 30, WLH, "Exp")
          self.contents.font.color = normal_color
          xr = x + width
          self.contents.draw_text(xr - 60, y, 60, WLH,  actor.next_rest_exp_s, 2)
    end
end

 
#=========================================================
# Réecriture des méthodes
#=========================================================
class Scene_Battle < Scene_Base
  alias block_redef_meth_battle_end battle_end
  alias block_redef_meth_display_exp_and_gold display_exp_and_gold
  alias block_redef_meth display_drop_items
 
  def display_drop_items
  end
 
  def battle_end(result)
    @result_window.dispose if result == 0
    block_redef_meth_battle_end(result)
  end
 
  def display_exp_and_gold
    result_data = [sprintf(Vocab::ObtainExp, $game_troop.exp_total),
  sprintf(Vocab::ObtainGold, $game_troop.gold_total, Vocab::gold)]
    @result_window = Window_Battle_Result.new(result_data)
  block_redef_meth_display_exp_and_gold
 end
end

class Game_Actor < Game_Battler
    def now_exp
        return @exp - @exp_list[@level]
      end
     
    def next_exp
      return @exp_list[@level+1] > 0 ? @exp_list[@level+1] - @exp_list[@level] : 0
    end
end


Instrukcja:
Wklej skrypt nad Main

Screen:



Kompatybilność:
Tylko VX! Nie powinno się czepiać innych skryptów.
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Karlos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 8
Wysłany: Sro 26 Sty, 2011 15:55
Czy ktoś może pomóc?

Ten skrypt nie współgra ze skryptem http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2005



Dokładniej, chodzi mi o to, że pasek HP znajduje się nad tym skryptem, czy ktoś wie jak zrobić żeby znajdował się pod nim(albo po zakończeniu walki nie występował)?
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sro 26 Sty, 2011 16:11
Od linijki 198 do linijki 208:

def execute_action
if OZZMA::ALWAYS_UPDATE == false
flower_execute_action
else
@enemy_window.visible = false
flower_execute_action
end
end

def turn_end
if OZZMA::ALWAYS_UPDATE == false


Zmień tam gdzie true na false. Niestety pasek HP i stan będą pokazywane co turę ;-( . Przy ataku nie będzie to widoczne. Jeżeli ci nie pasuje poproś skrypterów.
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
Karlos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 8
Wysłany: Sro 26 Sty, 2011 16:13
Dzięki za pomoc

Jestem wymagający więc nie skorzystam
 
 
Michu_1999 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 43
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011 18:25
A da się jakoś usunąć to poniżej.Czyli

Ralph's Party was victorious
6 EXP were recived
....
 
 
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011 18:28
Podejrzewam, że jest to między komendami
np. ShowText: 'Ralph's Party was victorious'
Usuń tekst, który jest między ' '
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene