Zamknięty przez: Ayene Nie 06 Mar, 2011 13:51 |
Animacja |
Autor |
Wiadomość |
mikidwa
Preferowany:
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 12
|
Wysłany: Pon 28 Lut, 2011 22:20
|
|
Animacja
|
Więc tak chodzi o to, żeby był taki jakby przerywnik filmowy. Przedstawię tu konkretną sytuację. Nasz bohater wchodzi do pomieszczenia i od razu podbiega do niego wrogi wojownik. Wtedy jest jakaś króciutka dyskusja i nasz bohater zostaje głuszony - czyli ekran się trzęsie i ściemnia... Proszę o jakąś w miarę zrozumiałą dla noobków odpowiedź |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pon 28 Lut, 2011 22:26
|
|
|
Edytujesz troszkę zdarzenie i będzie ok (przenieś na swoją mapę, zmień rozmowę, zmień miejsce przeniesienia po ogłuszeniu.)
Jbc pisz;]
Demko |
________________________
|
|
|
|
mikidwa
Preferowany:
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 12
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 09:30
|
|
|
tak szczerze to nie czaje.... |
________________________
|
|
|
|
onimush3
Preferowany:
Pomógł: 14 razy Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 164
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 09:37
|
|
|
Dokładnie musisz porobić kilka połączonych ze sobą zdarzeń. Mianowicie. Np: Whcodzisz do pomieszczenia np: Opuszczony Dom. Robisz zdarzenie. Typu. Ścieżka po której uda się wróg. Po czym rozmowa. Po rozmowie jeżeli chcesz aby bohater został ogłuszony czy coś? Warto dodać jakiś dźwięk typu Cios czy coś tam no i te trzęsienie ekranu. W sumie wystarczy 1 Zdarzenie i dobre jego ustawienia. No i wiadomo akcja najlepiej aby toczyła automatycznie. Czyli wchodzimy do pomieszczenia i bum.
Ok rozpisałem się a teraz jak to zrobić?
Tworzysz Pomieszczenie. W nim przeciwnika i wybór opcji " Auto Run " ( mam program po angielsku więc sorry )
Teraz w 2 kolumnie znajdujesz Odnośnik do ścieżki i robisz ruch postaci. Pamiętaj ustawić je dla Przeciwnika czyli ( This Event ) a nie bohatera bo to on w tedy przebędzie te trasę.
Teraz pod trasą robisz rozmowę. Typu.
- Czego tutaj? Szukasz guza ... itp
Po czym jakiś dźwięk ciosu no i trzęsienie obrazem przez jakiś czas. Po czym jeżeli chcesz aby postać wylądowała gdzieś indziej. Robisz Teleport postaci czy co tam chcesz?
Pamiętaj aby zdarzenie zamknąć innym przejściem typu w Event A. bo inaczej akcja będzie się non stop powtarzała. |
________________________ Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść
Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
|
|
|
|
mikidwa
Preferowany:
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 12
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 11:07
|
|
|
onimush3 napisał/a: | Teraz w 2 kolumnie znajdujesz Odnośnik do ścieżki i robisz ruch postaci. Pamiętaj ustawić je dla Przeciwnika czyli ( This Event ) a nie bohatera bo to on w tedy przebędzie te trasę. |
No nie bardzo wiem gdzie to jest Może ewentualnie jakieś screeny? |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Wto 01 Mar, 2011 16:49
|
|
|
Podeślij mapkę to zrobię to za Ciebie
mikidwa napisał/a: | tak szczerze to nie czaje.... | , a co do demka. Kliknij prawym na tego kolesia co do Ciebie podchodzi i skopiuj go do swojego projektu. Zmień ruch postaci i to co mówi, a następnie zmień miejsce teleportu. (najedz na to co chcesz zmienić i kliknij "Spacje") |
________________________
|
|
|
|
mikidwa
Preferowany:
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 12
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2011 08:01
|
|
|
wiec tak demko mi sie nie otwiera nie wiem dlaczego.....
onimush3 daj jakies screeny co? |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
|
|
|
|