Ayene kiedys dala skrypt ktory sprawial ze wybieramy wymagania np. lvl aby moc ubrac bron lecz nie ma w nim czegos takiego ze gracz widzi co potrzebuje aby moc go ubrac (poprostu pisze ze nie moze przedmiot zostac uzyty).Wiec chcialbym aby gracz wiedzial ile jeszcze lvl (czy tam ataku ,obrony ,zrecznosci)potrzebuje aby ubrac dany przedmiot :)
________________________
Spoiler:
Pracuje nad "Rakrato"
Mapki: 0,3%
Skrypty: !?!?-%
Przedmioty: 0,1%
Quest: 0,3%
Jeśli da w opisie, to nie ma gwarancji na jego respektowanie...
Ja poprosiłbym o przerobienie skryptu Ayene, albo zastosował trik z odblokowywaniem handlarzy po wykonaniu questa/dotarciu do miasta na danym poziomie. Albo w zależności od poziomu niech handlarze oferują inny towar.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 19 Skąd: ta ciekawość?
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 15:35
ja mam dwa pomysły:
1.lista wymagań
robisz obrazek na którym jest wyświetlone ile czego musisz mieć
2.zmienne.
-zmienna: "do założenia pancerza xxx"
-zmienna zmniejsza się o jeden kiedy gracza awansuje o lvl.
-robisz główny przełącznik dzięki któremu możemy to po wyświetlać
to 2 trochę czasochłonne a efekty "...", ja osobiście wolałbym to pierwsze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum