Zamknięty przez: CrasheR Sob 26 Mar, 2011 15:52 |
Chodzenie po dachu itd. |
Autor |
Wiadomość |
Tomsonator
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 38
|
Wysłany: Czw 24 Mar, 2011 19:56
|
|
Chodzenie po dachu itd.
|
Co się stało? Jak chodzę kolesiem po płytkach z TileA to po nich chodzę, a nie powinienem,
mam na myśli dachy itd. a w blokowaniu mają X !! A nie O więc co jest grane? |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Tomsonator
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 38
|
Wysłany: Czw 24 Mar, 2011 21:26
|
|
|
1. Jak to wyłączyc?
2. Nie może chodzic np. po drzewach z TileC, Tylko TileA coś szwankuje. |
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2011 14:54
|
|
|
Może skopiuj wszystko do nowego projektu. Miałem taki problem kiedyś i to pomogło. |
________________________
|
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2011 16:11
|
|
|
Tomsonator, a czy używasz wersję polską rpg makera??? Bo jeśli tak to może być to tym spowodowane ponieważ wersja polska posiada wiele błędów. |
________________________
|
|
|
|
Tomsonator
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 38
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2011 19:54
|
|
|
A da ktoś link do wersji ang. ? |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2011 20:27
|
|
|
Ja na polskiej nie mam problemów z kolizjami... Także albo chodzi ci po jakichś zdarzeniach, albo jednak nie ustawiłeś kolizji jak trzeba.
Jak nie, to popieram propozycję CrasheRa. A angielską ściągniesz z oficjalnej strony RM-a: http://rpgmaker.net/ |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
|