Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pon 09 Maj, 2011 08:06
Dłuższe tilesety bądź więcej tilesetów w VX
Autor Wiadomość
kovalk4 



Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 4
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 16:54
Dłuższe tilesety bądź więcej tilesetów w VX
Jak w temacie, czy da się zrobić by tilesety w VX były dłuższe, bądź by było ich więcej?
________________________
Spoglądam z nieba na rzeczy, których nie mogę dosięgnąć własnymi rękoma... Plenty is no plague, at least so they say... I think the same ;]
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 18:00
Nie
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
onimush3 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 164
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 19:55
Niestety Taka już wada w Rpg Maker VX możesz dać jedynie posiadać.

TileA1, A2,A3,A4,A5,B,C,D i E. szkoda bo przydało by się jeszcze chodź F i G :) ale nie ma. musisz zadowolić się tym. Jednak ja znalazłem inne rozwiązanie. Znajduje ciekawsze
Tilesy które mi się przydadzą, i wklejam je w dziale Characters. w tedy jeżeli chce dodać jakiś obiekt z tego tilesa klikam dwa razy na mapkę i w grafice znajduje dany obiekt. Trochę to czasochłonne, ale jeżeli robisz grę to myślę że masz czas? i możesz się chwile pobawić?
________________________
Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść

Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 19:57
Cóż, zawsze zostaje tworzenie map w formie panoram i definiowanie kolizji, ale...
Przy odpowiednim RTP nawet nie czuć aż tak braku większej ilości tiles...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene