Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Czw 19 Lip, 2012 10:07
Oblivion
Autor Wiadomość
onimush3 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 164
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 19:20
Oblivion
The Elder Scrolls IV: Oblivion był tworzony od połowy 2002 roku. Prace nad nim rozpoczęły się w momencie wydania trzeciej gry serii, Morrowind. W zamierzeniu Bethesda Softworks, Oblivion ma być następnym krokiem na drodze rozwoju cRPG, łącząc wyrafinowaną, imponującą grafikę ze świetnym role - playingiem.

W Oblivionie twórcy idą w kierunku jeszcze większego dopracowania świata przedstawionego, starając się uzyskać dzięki temu unikalną moc wciągnięcia gracza w świat do złudzenia przypominający realny. Jest to przeprowadzone przez znaczne dopracowanie zachowania się NPC, zaimplementowane dzięki nowemu systemu obsługującego ich zachowanie, Radiant AI, przez dopracowanie systemu walki i magii, ożywienie dialogów, większą pieczołowitość przy przygotowywaniu zadań, ciekawszy system złodziejstwa...generalnie sporo słabości TES III zostało poprawionych. Poza liczbą NPC - których znacznie większe dopracowanie jest okupione mniejszą w stosunku do Morrowinda liczbą. Jednak rekompensuje to realizm ich zachowania. Jego brak był jednym z najpoważniejszych zarzutów wysuwanych w kierunku trzeciej części Elder Scrolls. W Oblivionie bohaterowie niezależni zdają się odczuwać i realizować własne - przeróżne - potrzeby. Radiant AI będzie zawiaduje ich cyklem dnia. Jedzą, śpią, pracują, chodzą na zakupy, spacerują, oddają cześć bogom, walczą, kradną...

ak zwykle gracz ma zapewnioną dużą swobodę w kierowaniu swojej postaci. Gra jest w dużym stopniu nielinearna, stara się nie nakładać żadnych sztucznych barier na poczynania bohatera. Możemy odgrywać zarówno praworządnego obrońcę sprawiedliwości, jak i cynicznego skrytobójcę. W naszej wędrówce przez niebezpieczną prowincję Cyrodiil ma pomóc możliwość przyłączenia się do kilku gildii, z których każda oferuje inne przywileje, profity i zadania. Każda prowdzi też własną politykę, co szybko wrzuci nas w wir wzajemnych zależności, przyjaźni i animozji. W każdej z nich możemy dojść na sam szczyt, zyskując powszechne uznanie, sławę i potęgę.

Akcja the Elder Scrolls IV: Oblivion rozgrywa się w głównej prowincji Imperium Tamriel, Cyrodiil. Dostajemy zadanie znalezienia zaginionego potomka cesarza, który będzie mógł wstąpić na tron Imperium pozbawionego władcy. Poprzedni Imperator zostaje bowiem zamordowany przez skrytobójców. Brak prawowitego władcy doprowadza do otwarcia bram Otchłani (tytułowy "Oblivion"), z której przybywają do Tamriel demony, Daedry, przypuszczając inwazję na świat śmierelników. Do gracza należy odnalezienie zaginionego potomka Uriela Septima VII i rozwikłanie mrocznej intrygi, która zagraża zniszczeniem całemu Tamriel.
Oficjalna premiera Obliviona miała miejsce 21 marca 2006 roku. W Europie ukazał się 24 marca, natomiast wersja spolszczona pojawiła się na naszym rynku 7 lipca 2006 roku.

Od czasu premiery na rynku ukazały się dwa rozszerzenia do gry. Pierwszym jest dodatek Knights of The Nine, będący tak naprawdę zbiorem pluginów, który można było wcześniej ściągnąć za odpowiednią opłatą ze strony Bethesdy. Sama przygoda Knights of the Nine osnuta jest wokół starożytnego zakonu Rycerzy Dziewięciorga, a gracz w ramach wgłębiania się w fabułę rozgrywki poznaje sekrety tejże organizacji, kompletuje antyczną i dawno zagubioną zbroję by w finale stanąć w szranki z Umarilem - Ayleidzkim antybohaterem.

Kolejnym rozszerzeniem jest Shivering Isles przenoszące gracza w domenę Sheogoratha - daedrycznego księcia szaleństwa. W czasie zwiedzania tytułowych wysp poznamy inne oblicze Otchłani, po mrocznych i piekielnych światach Mehrunesa Dagona odwiedzimy szalone i nieprzewidywalne wyspy, którymi włada książę z rozdwojeniem jaźni. Sheogorath potrzebuje pomocy śmiertelnego czempiona, który podejmie się zatrzymania inwazji Rycerzy Porządku. I jak nietrudno się domyśleć w tę rolę wcieli się nasza postać.

Kilka screenów:





________________________
Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść

Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011 22:26
fajna gra. Prawie całą przeszedłem. Znudziło mnie gdzieś przy końcu :/
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
patrick451 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: Poznan
Wysłany: Nie 17 Kwi, 2011 07:44
Oblivion super gierka przeszedłem niemal całą grę. Niestety główny wątek jest banalnie prosty, ale super się grało w Obliviona, podobno ma wyjść jeszcze nowsza część
TES V:Skyrim Na pewno zagram ;)
________________________
<b>Nie mam pojęcia co zrobić</b>
 
 
onimush3 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 164
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011 20:54
Nie da się ukryć że Oblivion główny wątek gry idzie przejść dosłownie w jeden dzień. Dlatego twórcy dają setki a nawet tysiące zadań pobocznych oraz dodatki do gry by ta nie skończyła się po np: po 5godzinach. Bowiem nie chce się chwalić ale przeszedłem grę w ten sam dzień co ją kupiłem. I gdyby nie zadania poboczne i gildie pewnie nazwał bym te grę gniotem, ale nią nie jest.
________________________
Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść

Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
 
 
Kodama 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 14 Lis 2010
Posty: 41
Skąd: Green Cat Forest
Wysłany: Wto 19 Kwi, 2011 08:34
Ani razu nie udało mi się przejść Obliviona całego. Ba, obawiam się, że nie doszłam nawet do połowy głównego wątku, a w grę grałam tygodniami. Nieskończona ilość dodatkowych modów robionych przez fanów jak i spora ilość oficjalnych sprawia, że świat gry za każdym razem mnie zaskakuje i jest żywy. To jedna z moich ulubionych gier, która w pełni była w stanie zaspokoić moje potrzeby gry mmo, bo zawiera wszystkie elementy które ja osobiście cenię sobie w grach multi, otwarty świat, szerokie możliwości rozwoju postaci. Gildie sprawiały mi dużo radości jak i możliwość wzięcia sobie praktycznie wszystkiego, jak tylko nikt nie patrzy ;D! Gra doskonała, z niecierpliwością czekam na następne Elder Scrolle.
________________________

 
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Wto 19 Kwi, 2011 17:06
Jestem zapalonym fanem serii The Elder Scrolls. Uniwersum "Starszych Zwojów" ma najbardziej rozbudowane Lore ze wszystkich gier komputerowych wszech czasów. Obecnie czekam na premierę V części i drugiej książki, "Władcy Dusz". Morrowind jest genialny!!!!

PS: Ciekawostka: przejście Obliviona od "deski do deski" wraz z dodatkami(rycerze dziewięciu, drżące wyspy), zaliczenie wszystkich misji, zbadanie każdego zakamarku mapy
zajmuje w przybliżeniu 150-160 godzin.

PS2:Jeżeli chodzi o Lore, Oblivion był pod tym względem niesamowicie żałosny. Z tropikalnej dżungli, którą prowincja Cyrodiil być powinna zrobiono kolorowe i cukierkowe proste leśne fantasy. Baaaardzo zróżnicowaną politykę wewnętrzną zastąpiono wszędobylskim "każdy kocha każdego". O innych aspektach się nie wypowiadam...
 
 
onimush3 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 164
Wysłany: Wto 19 Kwi, 2011 19:21
Najlepsze do gry to są mody xD

obecnie ganiam sobie jako Ezio Auditore xD
a widziałem jeszcze podobne mody.

- Altair
- Ezio
- Gerald z Wiedźmina
- Bezi z Gothica
- Bezi z Risen
wiele wiele ciekawych modów. Tylko trzeba pogrzebać.

oto dowód na zbroje itp z ezio i altaira

________________________
Pracuję nad 2 częścią gry Ostatnia Powieść

Fabuła : Niezła ( jeżeli lubicie Assassin's Creed )
Skrypty: Sporo przyznam się.
Walki: Dużo i to trudnych!
Misje: Wiele głównych i pobocznych
Muzyka: Ciekawa, wpadająca w ucho
Graficzki: Kilka własnych i kilka pożyczonych
Wzorowanie się: Assassin's Creed, Final Fantasy
 
 
Mik34402 




Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 13
Wysłany: Czw 19 Maj, 2011 10:15
Onimush ciekawy modzik, podoba mi się ta szata Ezio, ale sam znalazłem podobny, tyle że już z zbroją Altaira taką jak ma się pod sam koniec w AC II jak wypełnisz zadania z komnatami.
________________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene