Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Potwierdzenie wyjścia
Autor Wiadomość
Mantiq 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 48
  Wysłany: Czw 12 Maj, 2011 15:22
Potwierdzenie wyjścia
Autor:Mantiq

Opis:Cóż tu opisywać :)Po wklejeniu kodu i włączeniu gry,potem po wybraniu opcji zakończ grę ukazuję się nam okno z potwierdzeniem.

Kod:

Spoiler:

Kod:
class Scene_Exit < Scene_Base
  def start
    super
    create_menu_background
    create_command_window
  end
  def post_start
    super
    open_command_window
  end
  def pre_terminate
    super
    close_command_window
  end
  def terminate
    super
    dispose_command_window
    dispose_menu_background
  end
  def update
    super
    update_menu_background
    @command_window.update
    if Input.trigger?(Input::B)
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      case @command_window.index
      when 0 
        command_wyjscie
      when 1 
        command_powrot
      end
    end
  end
  def update_menu_background
    super
    @menuback_sprite.tone.set(0, 0, 0, 128)
  end
  def create_command_window
    s1 = "Zakończ grę"
    s2 = "Wróć do gry"
    @command_window = Window_Command.new(172, [s1, s2])
    @command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
    @command_window.y = (416 - @command_window.height) / 2
    @command_window.openness = 0
  end
  def dispose_command_window
    @command_window.dispose
  end
  def open_command_window
    @command_window.open
    begin
      @command_window.update
      Graphics.update
    end until @command_window.openness == 255
  end
  def close_command_window
    @command_window.close
    begin
      @command_window.update
      Graphics.update
    end until @command_window.openness == 0
  end
  def command_wyjscie
    Sound.play_decision
    RPG::BGM.fade(800)
    RPG::BGS.fade(800)
    RPG::ME.fade(800)
    $scene = nil
  end
  def command_powrot
    Sound.play_decision
    $scene = Scene_Title.new
  end
end
class Scene_Title < Scene_Base
  def command_shutdown
    Sound.play_decision
    $scene = Scene_Exit.new
  end
end

 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011 14:12
No ciekawe czy to ten skrypt napisałeś... Może jakieś screeny?
 
 
 
Mantiq 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 48
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011 14:22
To mój skrypt.Poza tym nigdzie byś nie znalazł potwierdzenia wyjścia.
 
 
pokecath 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 103
Wysłany: Sob 14 Maj, 2011 19:24
Cytat:
Poza tym nigdzie byś nie znalazł potwierdzenia wyjścia.

Znalazłby na http://www.rpgrevolution.com Tam jest taki skrypt.
Poza tym w skrypcie brakuje nazwy autora itp.
________________________
Nazwa:Ostatni Czarny Mag : Pradawna Kopalnia
Fabuła:70%
Questy:0%
Mapy:0,99%
Itemy:0,6%
Skrypty:100%
Muzyka:30%
Reszta:0,04
Ogólnie mało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene