Zamknięty przez: Ayene Nie 19 Cze, 2011 22:54 |
Ceny... |
Autor |
Wiadomość |
Chemistry
Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 5
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 09:21
|
|
Ceny...
|
Witam, nie wiem czy jest jakiś skrypt czy nie szukałem, ale nie było a więc...
Chodzi mi że nie musiałbym w bazie danych ciągle zmieniać tych cen w zależności jaką broń ma atak bo po prostu nie umiem kosmiczne ceny mi się biorą, a więc tu prośba do was czy istnieje jakiś sposób bądz skrypt, który by mi to uławił...
Sorrki że zawracam wam głowe takimi bzdurami, ale ja mam już tego dość... |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 10:11
|
|
|
nie istnieje chyba? A przynajmniej go nigdy nie widziałem.
I jeśli nie umiesz dopasować w swojej własnej gierce cen i masz tego dosyć to jak chcesz cokolwiek stworzyć? Wiesz tworzenie cen itp. to jedno z czasochłonnych zajęć.
Pozdrawiam. |
________________________
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 14:16
|
|
|
Wystarczy algorytm prosty napisać
c -> cena
s -> siła
m -> moc ataku
c=(s+m):2+50%s
U mnie się taki sprawdzał. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
|