Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 19 Cze, 2011 22:54
Ceny...
Autor Wiadomość
Chemistry 




Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 5
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 09:21
Ceny...
Witam, nie wiem czy jest jakiś skrypt czy nie szukałem, ale nie było a więc...
Chodzi mi że nie musiałbym w bazie danych ciągle zmieniać tych cen w zależności jaką broń ma atak bo po prostu nie umiem kosmiczne ceny mi się biorą, a więc tu prośba do was czy istnieje jakiś sposób bądz skrypt, który by mi to uławił...
Sorrki że zawracam wam głowe takimi bzdurami, ale ja mam już tego dość...
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 10:11
nie istnieje chyba? A przynajmniej go nigdy nie widziałem.
I jeśli nie umiesz dopasować w swojej własnej gierce cen i masz tego dosyć to jak chcesz cokolwiek stworzyć? Wiesz tworzenie cen itp. to jedno z czasochłonnych zajęć.

Pozdrawiam.
________________________

 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 20 Maj, 2011 14:16
Wystarczy algorytm prosty napisać :-)
c -> cena
s -> siła
m -> moc ataku
c=(s+m):2+50%s
U mnie się taki sprawdzał.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene