Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Angius
Czw 31 Sty, 2013 18:50
The Best World ONLINE
Autor Wiadomość
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
  Wysłany: Pią 08 Lip, 2011 12:34
The Best World ONLINE
Ogółem:
Gra opiera się nad każdemu nam znanej walce dobra ze złem ;)

Bohaterowie:
Brak konkretów. To gra online ;p Jedno konto posiada 3 sloty z postaciami

Klasy:
Gracz może wybrać jedną z 12 klas. Klasy dzielą się na :
-rodzaje wojowników
-rodzaje magów
-rodzaje łuczników
każdy rodzaj posiada klasę związaną z żywiołem ognia, wody, światła lub mroku.
Dokładny opis klas TUTAJ

Rasy:
Gracz wybiera jedną z ras, a raczej ludów :
- Hexagram (dobro)
- Pentagram (neutralność)
- Ouroboros (zło)

Bezwzględnie jaką rasę się wybierze i tak wygrywa dobro

Skrypty:
Gąsienica XP
Advanced HUD
AntiLag
Dopracowany przeze mnie NetPlay
MrMo ABS
Skrypty są w fazie BETA Testy
Full Screen

Mapy:
Mapa Startowa - Pole Treningowe
Inne - jeszcze nie ma ;p

Nie będę się rozpisywał, niedługo skończę lexiconto dowiecie się więcej.

Może niedługo podam link do dema ,ale UWAGA
1.
system czatu prywatnego, grupy i rodziny stwarza mały problemik... ( nie działa poprawnie ;p )
2.
Rodziny ( czyli gildie ) nie są dopracowane
3.
System PT nie działa poprawnie
4.
Mam problem co do skilli (rozwiązany :klaszcze: :dance: :brawa: :papa: :lala: )

Jak zrobię z 3 mapy, dam wersje BETA test

Screeny dołączę innym razem...

ZAPRASZAM DO OCENY
 
 
 
Ziolus 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 30
Wysłany: Pią 08 Lip, 2011 15:07
Mam nadzieję, że gra wyjdzie bo chętnie bym zagrał :)
 
 
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
Wysłany: Pią 08 Lip, 2011 15:18
za dużo włożyłem w to pracy żeby przerwać :) ale jutro wyjeżdżam na 2 tyg. więc to trochę potrwa ;p

Dodatkowe Info :
HP 749-9245
MP 217-4127
Skille do kupienia w sklepie
Zwierzaki do kupienia w sklepie ^^
Dalsze informacje później ;p
 
 
 
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
Wysłany: Nie 24 Lip, 2011 22:42
I oto jest !

pierwszy start gry beta z zawartością 1 mapy podstawowej, 1 mapy misji oraz jednej specjalnej . Wiem wiem, to mało :D
a teraz dokładnie. Na dobry początek :
1.
1 mapa podstawowa - Sashade*
NPC :
Alex Mentor - twoja mentorka w świecie gry od niej dostaniesz najwięcej misji. Jest również sprzedawczynią sztyletów.
Eri - Sprzedawczyni mody, tzn : Szat, masek, pierścieni oraz perł przemiany wyglądu
Nadia i Anna - Dwie siostry. Na co dzień sprzedawczynie, lecz nie pogardzą dobrą akcją. zwykle nie odchodzą od siebie na więcej niż dwa metry :) Są to postacie eventowe. Sprzedają tylko przedmioty eventu w wyznaczonym czasie
Strażnik Pit, Sam, Tom, Bob - czterech strażników z Sashade. NPC do pierwszych misji.
Marco - alchemik
Nadia - mistrzyni magii. Zajmuje się płatnym teleportem

Moby :
Kurczak lvl 1

2.
1 mapa specjalna - Kraina Śmierci
Brak NPC
Przejście otwierane w Sashade o godzinie 15:30, a zamykane 15 minut póżniej(może się zmienić)
celem jest dojście z punktu A (startu) do punktu B (flagi) po dojściu do punktu B w ograniczonym czasie 30 minut przechodzi się na mapę drugiego wymiaru**, gdzie exp liczy się potrójnie np. z Kurczaka (patrz wyżej) expi 4 pkt, a w drugim wymiarze 12pkt.

wstawie link do pobrania dla chętnych 1 sierpnia
uwaga! problemów w pierwszym poście jeszcze nie rozwiązałem, więc proszę o nieużywanie systemu grup, rodzin i czatu grupy i rodziny!

*czyt. Siszejd
**drugi wymiar - mapa Sashade opanowana bestiami różnego poziomu
 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 00:32
Najbardziej polecam ci się skupić na klasach i grywalności(ew. mapach), bo w to włożysz najwięcej pracy :P
Oczywiście jak sobie to wyobrażę to odrazu przypomina mi sie lineage II... Ale to tylko moja wyobraźnia z tęsknoty za linejdzem ^^
Skoro ambitnie tworzysz projekt chętnie bym ci pomógł, ale nawet ja już mam za dużo projektów na głowie i w planach.
Tak czy siak, czekam na betę :->
________________________

 
 
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 12:55
Hmmm... miałem pomysł na około 30 klas ( :P ), ale zdecydowałem się na trzy podstawowe :
łucznik
mag
wojownik

Mapy... ehh nie mam zbyt dużo czasu dlatego zaczynam od bety ;) ale będę starał się jak najbardziej, aby ta gra miała ręce, nogi i całą resztę o której nie wolno mi mówić :D

Skrypty dopracuje w wolnym czasie, teraz tylko misje itd...
zapomniałbym ! ponieważ tj na skryptach netplaya, a na dodatek mam program do serwera domowego na kompie tooo... serwer będzie dostępny tylko pewien czas, dlatego gdyby ktoś chciał mieć serwer w grze to ... zgłaszać się ;)
pozdrawiam :)

i gdyby znalazł się jakiś miły grafik, który stworzyłby jakiegoś fajnego titla z napisem "The Best World ONLINE" byłbym zadowolony :) Najlepszy byłby taki "cukierkowy" styl :)
 
 
 
Yaslon 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 33
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 13:08
Możesz zrobić dalszy wybór 'ścieżki' na jakimśtam lvlu. Dzięki temu wszyscy gracze danej klasy nie będą tacy sami, tylko np. mag wybierze sobie kapłana/czarnoksiężnika/cośtam.

No i pojawia się pytanie, które zadałem w innym, podobnym temacie o jakimś mmo. Co twoja gra ma takiego, żeby przyciągnąć graczy? Bo opis przypomina miliony innych darmowych gier, a one mają lepszą grafikę i gameplay (zazwyczaj). Jeśli chcesz, by ktoś wybrał właśnie TWOJĄ grę musi mieć ona coś wyjątkowego, wyróżniającego ją.

I jeszcze zastanawia mnie fragment: "Bezwzględnie jaką rasę się wybierze i tak wygrywa dobro". Oznacza to, że źli i neutralni będą z góry skazani na porażkę? To dlaczego w takim razie ktoś miałby wybrać tamte rasy?
 
 
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 13:48
Mam zamiar to dopracować :)
Myśle też nad takim czymś :
na początku :
człowiek (MAG, WOJOWNIK ŁUCZNIK)
elf (ŁOWCA, WOJOWNIK, ŁUCZNIK)
bestia (WAMPIR, WILKOŁAK)
potem :
Jeżeli mag (MAG OGNIA, ŚWIĘTY MAG, DRUID ... )
Jeżeli wojownik (NINJA, BERSERKER, ASSASIN ... )
Jeżeli łucznik ...
ale to niestety nie wypali ze względu na skrypty...

COŚ Wyjątkowego? tworze ją na rm'ie ;p ale tak poza tym... zastanowię się :P
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 14:01
anemone napisał/a:
Jeżeli wojownik (NINJA, BERSERKER, ASSASIN ... )

Po 1:
Asasyn a nie Assasin. Jak już to Assassin. Albo Hasasyni (Hasziszijja). Ew Nizaryci.
Po 2: Asasyni ni byli wojownikami tylko skrytobójcami. Ninja tak samo.

anemone napisał/a:

Bezwzględnie jaką rasę się wybierze i tak wygrywa dobro

Nie rozumiem... To ma być gra on-line i zawsze wygra dobry? Bez sensu...
Poza tym zależy jak i kto ma rozumieć "dobro".
Jedni widzą "dobro", jako "zło", a inni na odwrót.
Nie można tak określić dobra i zła.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Yaslon 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 33
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 14:13
[quote="Melvin"]
Poza tym zależy jak i kto ma rozumieć "dobro".
Jedni widzą "dobro", jako "zło", a inni na odwrót.
Nie można tak określić dobra i zła.[/quote
No akurat w świecie fantasy i gier RPG zazwyczaj się da. Mało jest książek/gier/filmów tego gatunku, w którym nie ma GŁÓWNEGO ZŁEGO i BOHATERSKIEGO WYBRAŃCA. No i oczywiście ten zły, czy to Sauron czy Voldemort czy ktokolwiek zawsze zostaje pokonany. Co nie zmienia faktu, że zwycięstwo dobra/zła powinno w grze MMO zależeć od samych graczy, a nie z góry narzuconych ograniczeń. Chyba, że to ma konkurować z Club Penguin.
 
 
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 14:16
Nieważne... Jeszcze pomyśle :P
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 14:19
Yaslon, rzeczywiście.
Jednak jak dla mnie wygląda to trochę "bajkowo" jak dobry typek bije na hita wszystkich złych i zawsze wygrywa.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Yaslon 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 33
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 14:26
To zacznij oglądać/czytać Grę o Tron, serię low-fantasy, w którym nie ma dobrych i złych, wszyscy są w różnym odcieniu szarzy.

Ok, skończmy ten offtopic, bo normalnie sam bym siebie zbanował :)
 
 
anemone 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 55
Skąd: Z brzuszka mamusi.
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 17:10
OK! koniec z dobro i zło ;p
zawsze jesteś tym dobrym i bronisz się przed złem OK?
co do jednego z moich postów to trochę się walłem... Siostry to NINA i Anna (Sklep) + Nadia (Teleport)


Dziś przed 19:30 podam link do downloadu :)

edit.
codziennie będe podawał link do ulepszonej wersji (codziennie lub mniej ;p)
 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pon 25 Lip, 2011 18:07
anemone napisał/a:
OK! koniec z dobro i zło ;p
zawsze jesteś tym dobrym i bronisz się przed złem OK?

To Twoja gra. Rób tak jak uważasz. My tylko sugerujemy.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene