Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Angius
Sob 15 Paź, 2011 12:48
Jak zatrzymać zdarzenie na określoną ilość czasu?
Autor Wiadomość
Narfann 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 20
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 17:43
Jak zatrzymać zdarzenie na określoną ilość czasu?
W jaki sposób można kazać czekać danemu zdarzeniu, bez zatrzymywania naszej postaci?
Np.
Podchodzimy graczem do potwora, on mówi że nas zabije, ale mamy czas na ucieczkę ( 15 sekund)...
Co zrobić, żeby po piętnastu sekundach nas zaatakował?
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 18:06
Pomyślmy...

Tworzysz tego potworka,po tym,jak on mówi dajesz przełącznik na ON
,następna strona na przełącznik,ruch za bohaterem ,warunek startu dotknięcie zdarzenia,polecenie wywołaj walkę i usuń zdarzenie,tworzysz też na mapie zdarzenie równoległe działające na przełącznik,dajesz tam czekaj,a potem przełącznik na OFF.

Tak,wiem,że wytłumaczyłem to trochę niejasno,nie umiem tłumaczyć.Jeśli moja podpowiedź ci rozjaśniła w głowie,proszę o pomógł,jeżeli nie,napisz,opiszę ci to inaczej...
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 18:08
Np. Polecenie "Ruszaj zdarzeniem". Tam ustawiasz numer/nazwę (o ile ją wpisałeś) zdarzenia i dajesz komendę czekaj (w tym samym poleceniu).

Spoiler:



Tylko jeszcze na dole musisz odznaczyć "Czekaj na koniec ruchu".



//Edit:
gwrona1: przy zwykłym czekaj też bohater nie może się ruszać ;-)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Vrona 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 26 razy
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 236
Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 18:23
Avara, :kable: ,weź czytaj do końca,
ZDARZENIE RÓWNOLEGŁE!
________________________
Pomogłem daj "Pomógł",BIJAAACZ!



 
 
Narfann 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 20
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 18:46
Avara, minusem twojego pomysłu jest fakt, iż jeśli odznaczymy czekaj na koniec ruchu to przynajmniej u mnie zdarzenie odpala się od razu, czyli nie mamy czasu na ucieczkę...
gwrona1, Dzięki za pomoc bo mimo chaotycznej wypowiedzi co nieco zrozumiałem i wyszło...
Jedynym minusem jaki ja widzę to fakt, że jest to trochę skomplikowane ( jak dla mnie), jeśli ktoś nie udzieli lepszego rozwiązania to dostaniesz POMÓGŁ
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 19:15
Czyli nie ustawiłeś opcji czekaj na 150. (Maker dzieli czas jaki podamy przez 10 albo nawet więcej.. popróbuj)
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Narfann 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 20
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 20:02
Avara, Ustawiłem na 600 ;D
 
 
Avara 





Pomogła: 32 razy
Dołączyła: 15 Gru 2010
Posty: 331
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 20:04
Nie wiem, u mnie działa. To skorzystaj z pomysłu gwrona1.
________________________


Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
Spoiler:

 
 
 
Narfann 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 20
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 20:08
Wszystko działa, więc temat do zamknięcia, jeszcze raz dziękuje wszystkim za tak szybką pomoc...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene