Zamknięty przez: Angius Sob 15 Paź, 2011 12:48 |
Jak zatrzymać zdarzenie na określoną ilość czasu? |
Autor |
Wiadomość |
Narfann
Preferowany:
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 20
|
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 17:43
|
|
Jak zatrzymać zdarzenie na określoną ilość czasu?
|
W jaki sposób można kazać czekać danemu zdarzeniu, bez zatrzymywania naszej postaci?
Np.
Podchodzimy graczem do potwora, on mówi że nas zabije, ale mamy czas na ucieczkę ( 15 sekund)...
Co zrobić, żeby po piętnastu sekundach nas zaatakował? |
|
|
|
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
|
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 18:06
|
|
|
Pomyślmy...
Tworzysz tego potworka,po tym,jak on mówi dajesz przełącznik na ON
,następna strona na przełącznik,ruch za bohaterem ,warunek startu dotknięcie zdarzenia,polecenie wywołaj walkę i usuń zdarzenie,tworzysz też na mapie zdarzenie równoległe działające na przełącznik,dajesz tam czekaj,a potem przełącznik na OFF.
Tak,wiem,że wytłumaczyłem to trochę niejasno,nie umiem tłumaczyć.Jeśli moja podpowiedź ci rozjaśniła w głowie,proszę o pomógł,jeżeli nie,napisz,opiszę ci to inaczej... |
________________________
|
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 18:08
|
|
|
Np. Polecenie "Ruszaj zdarzeniem". Tam ustawiasz numer/nazwę (o ile ją wpisałeś) zdarzenia i dajesz komendę czekaj (w tym samym poleceniu).
Tylko jeszcze na dole musisz odznaczyć "Czekaj na koniec ruchu".
//Edit:
gwrona1: przy zwykłym czekaj też bohater nie może się ruszać |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
|
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 18:23
|
|
|
Avara, ,weź czytaj do końca,
ZDARZENIE RÓWNOLEGŁE! |
________________________
|
|
|
|
Narfann
Preferowany:
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 20
|
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 18:46
|
|
|
Avara, minusem twojego pomysłu jest fakt, iż jeśli odznaczymy czekaj na koniec ruchu to przynajmniej u mnie zdarzenie odpala się od razu, czyli nie mamy czasu na ucieczkę...
gwrona1, Dzięki za pomoc bo mimo chaotycznej wypowiedzi co nieco zrozumiałem i wyszło...
Jedynym minusem jaki ja widzę to fakt, że jest to trochę skomplikowane ( jak dla mnie), jeśli ktoś nie udzieli lepszego rozwiązania to dostaniesz POMÓGŁ |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 19:15
|
|
|
Czyli nie ustawiłeś opcji czekaj na 150. (Maker dzieli czas jaki podamy przez 10 albo nawet więcej.. popróbuj) |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
Narfann
Preferowany:
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 20
|
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 20:02
|
|
|
Avara, Ustawiłem na 600 ;D |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
|
|
|
Narfann
Preferowany:
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 20
|
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 20:08
|
|
|
Wszystko działa, więc temat do zamknięcia, jeszcze raz dziękuje wszystkim za tak szybką pomoc... |
|
|
|
|