Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 10 Lis, 2011 11:43
Tryb walki?
Autor Wiadomość
emek1992 



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 27
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 18:27
Tryb walki?
Mam pytanie jak ustawić , ten tryb walki , to znaczy mam ściągniety skrypt , że postacie atakuja jak sideview od boku. ale jak zmienić i dokładnie w tym skrypcie czy gdzieś , żeby potworki też tak atakowały jak nasze postacie. od boku. wiem , że trzeba ściągnąć lub zrobic battlery. ale gdzie to ustawić , :)? np szczury ;p
 
 
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 18:34
Po pierwsze - Założyłeś trzy tematy z pomocą pod rząd. Może znajdź parę problemów i umieśc w jednym?
Po drugie - Tak, musisz mieć battlersy, jeżeli chcesz, żeby wyglądały jak twoje postacie (te, które atakują potwory). Ich rozmieszczenie(potworów) konfigurujesz w DataBase.

Battlersy importujesz do twojego folderu z grą (Graphisc -> Battlers) zapisuj jako .png, jeżeli znajdziesz jakiejś, które ci odpowiadają do SideView :)
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 18:36
Jeżeli masz "Kaduki battle system" zrób tak jak na zdjęciu:

Spoiler:





Gdzie:
<animated> - czy battler jest animowany
<mirror> - gdy battler jest odbiciem lustrzanym
<weapon: 2> - którą bronią ma się posługiwać
<shadow: shadow00> - cień
<move shadow: 0, 4> - ruch cienia
<collapse: 1> - nie wiem
<multiact: 4, 70, 100> - nie wiem
________________________



Ostatnio zmieniony przez CrasheR Sro 09 Lis, 2011 18:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 18:38
Napisał, że ma SideView Battle System :-/ Więc to chyba nie to.
W SBS tak grafik nie można ustawiać (chociaż pewnie można, ale osobiście próbowałem i były bugi)
PS. Też używam SBS.
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 18:45
Napisał, ze postacie atakują "Sideview", a nie że ma SideView Battle System. Po za tym SideView Battle System i Kaduki Battle System to prawie ten sam skrypt. Po prostu pan Kaduki zmienił trochę SideView Battle System.
________________________



 
 
 
emek1992 



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 27
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:01
no panowie jak tak mi mowicie, to centralnie foto png. wgrywa tak samo jak bylo czyli obrazek a nie jest animacja. ale atakuje skrypt od boku
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:06
1.Wrzucasz to wszystko w notatki przeciwnika:
<animated>
<mirror>
<weapon: 2>
<shadow: shadow00>
<move shadow: 0, 4>
<collapse: 1>
<multiact: 4, 70, 100>

2. Zdjęcie w folderach Battlers/Characters musi mieć taką samą nazwę. Zrobiłeś to ?
________________________



 
 
 
emek1992 



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 27
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:08
tak samo wszystko jest ale pokazuje mi tylko foto , no skopiowałem i sa takie same nazwy itd .no mnie gównie chodzi o tego szkieleta wziełem go z pliku monster wyciełem , i wkleilem tu i tu

Edit:

może ten skrypt jest jakiś nie dobry. chyba , że jest jakiś sprawny macie działający.

CrasheR:
Nie pisz posta pod postem. Jeżeli chcesz coś dodać masz opcję "Edytuj".
Ostatnio zmieniony przez CrasheR Sro 09 Lis, 2011 19:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:16
Punkt 2 też ?

Tu masz demko ze skryptem, którego ja kiedyś używałem. Zagadaj do kotka.

Waga: 660KB
________________________



 
 
 
emek1992 



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 27
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:19
spoko tylko jak mam to tera edytowac? i czy jakies spolszczenie podczas walki istnieje?
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:20
Edytować, ale jak ? Chcesz dodać do swojej gry czy zmienić postać?

Spolszczenie hmm... musiałbyś wszystkie angielskie zwroty w skrypcie zmienic na polskie.
________________________



 
 
 
emek1992 



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 27
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:34
no własnie w skrypcie na polskie , ale chodzi mi o to bo w tym skrypcie jest odnośnic $cat ten dolar coś daje? , no skopiowałem skrypty z tego i do do folderu tam dodałem i nic.
Wyskakuje błąd w jakiejść linicje. a dokladnie w skrypcie SideView 1(3.4d)
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:35
@UP
nic nie zrozumiałem... wyrażaj się jaśniej
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
emek1992 



Dołączył: 08 Lis 2011
Posty: 27
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 19:39
Wczoraj 19:39
skopiowałem skrypt z tego dema co wyżej i pliki do tego folderu i wyskakuje błąd w skrypcie z tego dema. SideView 1 (3.4d) linia 502 NotMethodError occured

Wczoraj 19:57
dobra to inaczej zamieście skrypt który działa żeby atakować od boku i żeby animacje były przewnika że jest bokiem , efektów specjalnych nie trzeba nic

[ Komentarz dodany przez: Angius: Sro 09 Lis, 2011 23:36 ]
Nie chce mi się tego tripla nawet edytować. Jak kolega nie zmieni stylu wypowiedzi na zrozumiały dla kogoś poza nim samym i nie nauczy się edytować postów zostanie stosownie nagrodzony.

CrasheR:

Angiusowi się nie chciało, więc ja to zrobię :-P
Ostatnio zmieniony przez CrasheR Czw 10 Lis, 2011 18:48, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 20:02
To nawet nie był Double to był... Triouble? Nie wiem xD
Poczekaj, cierpliwość popłaca!
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene