Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 28 Gru, 2011 15:18
Nowy gauge
Autor Wiadomość
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
  Wysłany: Pon 21 Lis, 2011 19:25
Nowy gauge
Cześć. To znowu ja;)
Mam do was pytanie. Czy istnieje jakiś skrypt, w którym możemy ustawić dodatkowy pasek "punktów pancerza"?
Bardzo przydałaby mi się taka rzecz. Zależy mi na możliwości ustawienia wartości paska dla poszczególnego kombinezonu.
Przykład.
Mam kombinezon, który absorbuje element (atrybut) np lód, ale po jakimś czasie pasek armoru spada do zera i kombinezon jest bezużyteczny, tzn nie absorbujemy już lodu.
Innymi słowy pod wpływem obrażeń pasek spada do zera i ekwipunek traci na właściwościach.
Czy jest to wykonalne;>?
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 21 Lis, 2011 22:51
Możesz zastosować skrypt na zmienną w pasku i tą zmienną operować. Albo skopiuj wszystko, co odpowiada za HP, zmień wszystkio co trzeba na ARM na przykład i próbuj jakoś toto wywoływać/zmieniać. Może pomogą ci Statusbars Syvkala.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene