Zamknięty przez: Ayene Pią 04 Maj, 2012 16:38 |
Sposób na pewien bład. |
Autor |
Wiadomość |
Shadi
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 51
|
Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012 15:07
|
|
Sposób na pewien bład.
|
Witajcie. Używam standardowego systemu walki z rpg makera do mojej gry pokemon.
W zwykłych pokemonach, przeciwnik i gracz ma jednocześnie maks 1 poka na polu bitwy i zmieniają je. U mnie gracz może mieć wszystkich członków drużyny na polu bitwy(czterech) - co wynika z tego, że w makerze tak jest i mnie to nie przeszkadza. Po prostu tak to zostawiłem.Z kolei w związku z małą powierzchnią koła na którym są wrogie pokemony, postanowiłem, że przeciwnik będzie miał maks 2 poki jednocześnie na polu bitwy. Uznałem, że jednak walki w których walczymy zawsze przeciwko dwóm potworkom są zbyt łatwe i nudne. Zrobiłem mechanizm że jeżeli potwór przeciwnik zginie(Status Zemdlenie jest u mnie odpowiednikiem statusu Śmierć z makera), to kolejny się pokaże na polu walki( jest ukryty).
Tak to wygląda w makerze:
http://dl.dropbox.com/u/1...na%20Sailor.png
http://dl.dropbox.com/u/1...tronaSailor.png
http://dl.dropbox.com/u/1...tronaSailor.png
http://dl.dropbox.com/u/1...tronaSailor.png
Sęk w tym, że jeżeli pokonamy pierwszych dwóch "wrogów" to następni się nie pojawiają, a my wygrywamy walkę. Co jest nie tak? |
|
|
|
sieczken
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 31
|
Wysłany: Sro 18 Kwi, 2012 12:08
|
|
|
A ile chciałbyś tych potworków do zrespiania bo jak chcesz stworzyć np. 2 to musisz ustawić warunek że gdy zabijesz potwora nr 1 to pojawia się potwór nr 2, a i jeszcze jedno jak chcesz stworzyć że po zabiciu pierwszego potwora respi się drugi potwór to czy chcesz ustawić takiego samego.
Jak nie będziesz wiedział o co mi chodzi to napisz do mnie to zrobie tobie demko na XP |
|
|
|
Shadi
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 51
|
Wysłany: Pią 27 Kwi, 2012 12:31
|
|
|
Nieaktualne. Sam sobie poradziłem:D. |
|
|
|
|