Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: SaE
Sro 08 Sie, 2012 11:32
Jedna animacja
Autor Wiadomość
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
  Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 13:26
Jedna animacja
Witam. Potrzebuję skryptu, który pozwalałby na wywołanie umiejętności, która zadziała na wszystkich wrogów a animacja umiejętności będzie "globalna" tzn. nie będzie powtarzana n razy w zależności od ilości przeciwników, tylko zadziała centralnie, jakgdyby na screen.
Najlepiej, jeśli byłaby możliwość wpisania odpowiedniej notki w noteboxie i wtedy skrypt dostaje sygnał żeby tak zadziałał.

Dla przykładu animacje summonów w większości części FF.
Pozdrawiam:)
 
 
MrCorniszon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 278
Skąd: w nim ta moc ?
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 14:15
eee.... przecież jak robisz umiejętność w bazie danych to tam wybierasz ilu przeciwników ma ranić i ustawiasz ,,wszyscy przeciwnicy". Ale to rani ich po kolei...
________________________
User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %

Spoiler:



 
 
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 14:19
Cytat:
eee.... przecież jak robisz umiejętność w bazie danych to tam wybierasz ilu przeciwników ma ranić i ustawiasz ,,wszyscy przeciwnicy". Ale to rani ich po kolei...


Tak jest. Tylko że animacja umiejętności jest uruchamiana dla każdeo wroga z osobna, z minimalnym odstępem czasowym. A mnie chodzi o to, żeby odpaliła tylko jedna na początku a punkty obrażeń były przyznane na wszystkich.
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 23:56
flang3r napisał/a:
Potrzebuję skryptu, który pozwalałby na wywołanie umiejętności, która zadziała na wszystkich wrogów a animacja umiejętności będzie "globalna" tzn. nie będzie powtarzana n razy w zależności od ilości przeciwników, tylko zadziała centralnie, jakgdyby na screen.

Przecież jak ustawisz "wszyscy przeciwnicy" to animacja uruchamia się raz, tylko przeciwnicy otrzymują obrażenia po kolej, więc nie rozumiem w czym problem...
________________________



Spoiler:



 
 
 
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012 08:53
Właśnie że nie uruchamia się raz, tylko na każdym przeciwniku z osobna.
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012 10:35
No chyba, że masz jakiś inny system walki...
Sprawdzałem u siebie na zwykłym i na Melody i działa jak powiedziałem.
________________________



Spoiler:



 
 
 
flang3r 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 51
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 08 Maj, 2012 19:02
Wychodzi na to, że jest tak jak mówisz. System walki (Earthboundish) coś knoci z animacjami, dubluje je niepotrzebnie. Dzięki za zainteresowanie się problemem;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene