Zamknięty przez: SaE Sro 08 Sie, 2012 11:32 |
Jedna animacja |
Autor |
Wiadomość |
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 13:26
|
|
Jedna animacja
|
Witam. Potrzebuję skryptu, który pozwalałby na wywołanie umiejętności, która zadziała na wszystkich wrogów a animacja umiejętności będzie "globalna" tzn. nie będzie powtarzana n razy w zależności od ilości przeciwników, tylko zadziała centralnie, jakgdyby na screen.
Najlepiej, jeśli byłaby możliwość wpisania odpowiedniej notki w noteboxie i wtedy skrypt dostaje sygnał żeby tak zadziałał.
Dla przykładu animacje summonów w większości części FF.
Pozdrawiam:) |
|
|
|
MrCorniszon
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 278 Skąd: w nim ta moc ?
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 14:15
|
|
|
eee.... przecież jak robisz umiejętność w bazie danych to tam wybierasz ilu przeciwników ma ranić i ustawiasz ,,wszyscy przeciwnicy". Ale to rani ich po kolei... |
________________________ User bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu ~ Piesze tak ten kto dostał ostrzeżenie
Nie liczy się ilość postów tylko ich jakość ~ Pisze tak ten kto ma 10, 20 %
|
|
|
|
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 14:19
|
|
|
Cytat: | eee.... przecież jak robisz umiejętność w bazie danych to tam wybierasz ilu przeciwników ma ranić i ustawiasz ,,wszyscy przeciwnicy". Ale to rani ich po kolei... |
Tak jest. Tylko że animacja umiejętności jest uruchamiana dla każdeo wroga z osobna, z minimalnym odstępem czasowym. A mnie chodzi o to, żeby odpaliła tylko jedna na początku a punkty obrażeń były przyznane na wszystkich. |
|
|
|
Viuu
Project-Ayus
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 06 Maj, 2012 23:56
|
|
|
flang3r napisał/a: | Potrzebuję skryptu, który pozwalałby na wywołanie umiejętności, która zadziała na wszystkich wrogów a animacja umiejętności będzie "globalna" tzn. nie będzie powtarzana n razy w zależności od ilości przeciwników, tylko zadziała centralnie, jakgdyby na screen. |
Przecież jak ustawisz "wszyscy przeciwnicy" to animacja uruchamia się raz, tylko przeciwnicy otrzymują obrażenia po kolej, więc nie rozumiem w czym problem... |
________________________
|
|
|
|
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012 08:53
|
|
|
Właśnie że nie uruchamia się raz, tylko na każdym przeciwniku z osobna. |
|
|
|
Viuu
Project-Ayus
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 106 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 07 Maj, 2012 10:35
|
|
|
No chyba, że masz jakiś inny system walki...
Sprawdzałem u siebie na zwykłym i na Melody i działa jak powiedziałem. |
________________________
|
|
|
|
flang3r
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lis 2011 Posty: 51 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 08 Maj, 2012 19:02
|
|
|
Wychodzi na to, że jest tak jak mówisz. System walki (Earthboundish) coś knoci z animacjami, dubluje je niepotrzebnie. Dzięki za zainteresowanie się problemem;) |
|
|
|
|