Zamknięty przez: Nhadala Pią 27 Lip, 2012 13:54 |
Animacje na mapie |
Autor |
Wiadomość |
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 08:41
|
|
Animacje na mapie
|
Mam ostatnio problem w swoim projekcie z animacjami wyświetlanymi na mapie. Niezależnie na jakim zdarzeniu "rozkażę" pokazać animację, animacja zawsze pojawia się na środku mapy. Podejrzewam że to wina skryptu Requiem SBABS Standard, czyli walki w czasie rzeczywistym. To są tylko moje podejrzenia... |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 12:50
|
|
|
Animacje przystosowane są do pokazywania ich na środku. Wystarczy zrobić jakieś zdarzenie i ustawić, aby animacje na tym zdarzeniu pokazało, tak można wyznaczyć pozycję animacji, a innych sposobów na to w tej chwili nie znam |
________________________
|
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 13:08
|
|
|
W bazie danych w zakładce "animacje" przy wybranej animacji jest do ustawienia "position". Można ustawić, by było to przy głowie, przy tułowiu, przy nogach celu lub na całym ekranie. Musisz mieć najwyraźniej ustawioną tą ostatnią opcję ^^ Zmień ją a wszystko będzie grać |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 13:28
|
|
|
Rzeczywiście... To dlatego np. pięści pokazywało normalnie... Tak czy inaczej pomogły zmiany w bazie danych, czyli to co napisała Avara. Dzięki . |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
|