Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Sob 06 Lut, 2010 11:38
[SKRYPT] stan HP słownie
Autor Wiadomość
plasebo 



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 13
Wysłany: Pią 29 Sty, 2010 18:30
[SKRYPT] stan HP słownie
Witam!
Poszukuję sposobu by zmienić wyświetlanie wartości HP z liczb na słowne określenia pokazywane w Menu:
Kod:
PRZYKŁAD      POWINNO BYĆ
HP 100/100    Zdrowy
HP  90/100    Poobijany
HP  75/100    Lekko zraniony
HP  50/100    Ciężko poraniony
HP  33/100    i tak dalej...
Z góry dziękuję za pomoc!

/edit/
Cytat:
O coś takiego Tobie chodziło? Kolorki można zmienić, warunki dodać.

Dokładnie o takie coś mi chodziło! Zmianę kolorów i warunków załapałem. Jesteś świetna... Bardzo Ci dziękuję i ciepło pozdrawiam!
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 29 Sty, 2010 20:25
O coś takiego Tobie chodziło? Kolorki można zmienić, warunki dodać:
Spoiler:

Kod:
class Window_MenuStatus < Window_Selectable 
  def refresh
    self.contents.clear
    @item_max = $game_party.members.size
    for actor in $game_party.members
      draw_actor_face(actor, 2, actor.index * 96 + 2, 92)
      x = 104
      y = actor.index * 96 + WLH / 2
      draw_actor_name(actor, x, y)
      draw_actor_class(actor, x + 120, y)
      draw_actor_level(actor, x, y + WLH * 1)
      draw_actor_state(actor, x, y + WLH * 2)
      draw_hp_in_menu(actor, x + 120, y + WLH * 1)
      draw_actor_mp(actor, x + 120, y + WLH * 2)
    end
  end
 
  def draw_hp_in_menu(actor, x, y, width = 120)   
    if actor.hp == 0
       self.contents.font.color = Color.new(209,32,3,255)
       self.contents.draw_text(x, y, 120, WLH, "Nieżywy", 0)     
   
    elsif actor.hp <= (actor.maxhp * 33) / 100
       self.contents.font.color = Color.new(209,119,3,255)
       self.contents.draw_text(x, y, 120, WLH, "Bliski śmierci", 0) 
       
    elsif actor.hp <= (actor.maxhp * 5) / 10
       self.contents.font.color = Color.new(209,173,3,255)
       self.contents.draw_text(x, y, 120, WLH, "Ciężko ranny", 0)   
       
    elsif actor.hp <= (actor.maxhp * 75) / 100
       self.contents.font.color = Color.new(197,209,3,255)
       self.contents.draw_text(x, y, 120, WLH, "Lekko ranny", 0)     
       
    elsif actor.hp <= (actor.maxhp * 9) / 10
       self.contents.font.color = Color.new(153,209,3,255)
       self.contents.draw_text(x, y, 120, WLH, "Poobijany", 0) 
       
    elsif actor.hp <= actor.maxhp
       self.contents.font.color = Color.new(3,209,52,255)
       self.contents.draw_text(x, y, 120, WLH, "Zdrowy", 0)       
    end   
  end 
end


/edit/
Cieszę się, że mogłam pomóc :->
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene