Tytuł gry: System RPG XP - Wymiar X
Wersja makera: RPG Maker XP
Gatunek gry: RPG
System walki: Taktyczny
Kierownictwo produkcji: Ayene
Przewidywana premiera: sierpień 2015
Ograniczenie wiekowe: 16+
Świat Systemu składa się z wielu przylegających do siebie wymiarów, do których przejścia oficjalnie zostały zamknięte. W każdej nawet najbardziej uporządkowanej materii zdarzają się anomalie, które mogą prowadzić do poważnych konsekwencji. By uniknąć wszelkiej maści problemów związanych z zakłóceniem tzw. kontinuum czasoprzestrzennego Dawni Bogowie ustanowili Strażnika Czasu. Dotychczas ze swoich zadań wywiązywał się nienagannie. W wyniku potężnej ingerencji ów strażnik zaginął, a wielu mieszkańców Nowego Kontynentu stało się przypadkowymi ofiarami "międzywymiarowej" anomalii. Wśród nich znaleźli się poszukiwacze przygód, poznani w pierwszej części gry...
Po pokonaniu śmiertelnego wroga (Sephrona), bohaterowie pełni nadziei próbują wrócić do swojego wymiaru, licząc na to, że po wielu tygodniach tułaczki wreszcie ujrzą rodzinne strony. Korzystając z magicznego doświadczenia jednego z członków drużyny, opuszczają znienawidzony wymiar, by ostatecznie znaleźć się w miejscu, które ich domu nie przypomina. Szybko orientują się, że w licznej jak dotąd drużynie pozostały zaledwie trzy osoby, a towarzyszące im minorowe nastroje nieuchronnie psują koleżeńskie relacje. W konsekwencji dochodzi do rozpadu drużyny, dzięki czemu stajemy się świadkami i współuczestnikami zdarzeń z udziałem jednego z najbardziej nieokrzesanych bohaterów "erpegowych" – Olafa Midlusa aka Olafa Wielkiego, Pięknego Daniela, Jana Podpalacza, itd.
Bohater na własną rękę podejmuje próby powrotu do domu, nie wiedząc jeszcze, że przypadkowo trafi do tajemniczego Wymiaru X, miejsca zawieszonego w czasie i przestrzeni. Napotykając stopniowo członków starej gwardii, ponownie zasili szeregi wartkiej drużyny, która znajdzie się w samym centrum intrygi uknutej przez jej starych i nowych nieprzyjaciół.
Olaf Midlus – główny bohater
Choć ucywilizowany, wydaje się być bardziej barbarzyński niż niejeden barbarzyńca. Miłośnik dźwięków natury. Nieprzewidywalny i często problematyczny. Zazwyczaj działa spontanicznie i miewa absurdalne pomysły. Do jego mentorów – prócz dziadka i człowieka zwanego "Ziomem" – zaliczyć można Stary Dąb i Pielgrzyma Adama.
Gabriel (Arcy King)
Ostatni przedstawiciel walecznej i dumnej rasy Kingów. Na co dzień spokojny w obyciu, lubiący jedynie demonstrować siłę, która w nim drzemie. Wśród drużyny zasłynął jako "młotek", który aby otworzyć drzwi wyrywa je z zawiasu, zamiast nacisnąć klamkę. Przejawia skłonności narcystyczne do swojego wyrzeźbionego atletycznego ciała.
Riku Tiliaan (Eliss)
Niedoszła pani medyk, niebojąca się pracy i wyzwań. Próbuje pomóc w każdej sprawie, często jednak nadgorliwie. Drużyna zdążyła już przywyknąć do oczywistości jej wypowiedzi. Z niewiadomego powodu często narusza temat Arcy Kinga. Córka dwóch ojców, miewająca "błyskotliwe" pomysły.
Thrud Głazozgniot I (TMM – Thrud Medyk Matematyk)
Poczciwy ork alkoholik z irokezem, którego marzeniem jest posiadanie umiejętności wywoływania deszczu. Za swoje niepowodzenia często oskarża przedstawicieli innych ras, którzy według niego przynoszą pecha. Gdyby nie chęć otwarcia własnego biznesu "rikszowego" byłby prawie bezinteresowny. Często pracuje za kanapkę :P
Traisa Nilimith (Rasha)
Elfka urodzona w legendarnym lesie Loren. Mieszkająca niegdyś z krasnoludem, nieświadomie przejęła niektóre jego cechy, co ma odbicie w nietaktownym zachowaniu. Mówi szybko i często niezrozumiale. Jak na elfa grzesząca wiernością, matka gromadki dzieci. Nie wykształciła w sobie umiejętności odróżniania dobra od zła.
Craav (Jednooki)
Krasnolud, były żeglarz, któremu wydłubano oko w myśl kuriozalnej tradycji. Uczeń kowala w Klam i jego sumienny zastępca. Podobnie jak 99% krasnoludzkiego społeczeństwa jest bardzo łasy na pieniądze, a bardziej od swojego życia ceni sobie dobre opancerzenie. W każdej chwili gotowy jest sprzedać dzieci Traisy za koszulkę kolczą.
Selene Blighton (Xiao)
Prosta dziewczyna z ergardzkiej wsi, której na co dzień wytyka się wieśniackie pochodzenie. Braki w etykiecie często rekompensuje urokiem osobistym. Miłośniczka "wszystkiego co dobre". Często angażuje się zbyt emocjonalnie, niemniej szybko jedna sobie sojuszników. Pomimo swojej kobiecej postury walcząca sumo.
Lartarin Delier (Szeryf z Wieży)
Kobieta o egocentrycznych skłonnościach, zdolna do skrajnych zachowań zależnych od jej humoru. Uznawana jest powszechnie za ekscentryczkę. Posiada wysokoklasowe wychowanie, choć jej maniery często odchodzą od akceptowalnej normy. Aktualny wicemag miasta Klam, który często nadużywa swojej pozycji.
Jak wymieniono powyżej w grze przewidziano kilka atrakcji. Gracz oprócz akcentu batalistycznego natknie się również na rozgrywkę karcianą oraz quizy o różnym poziomie trudności, za które otrzymać może ciekawe nagrody.
System karcianki oparty jest na zasadach podobnych do Triple Triada znanego co niektórym z FFVIII.
Pierwszy filmik ukazujący fragmenty gry: TagTeam Card MiniGame - System Wymiar X Teaser
Celianna
Enterbrain
KGC
Mac
modern_algebra
Sheol
Zenith