Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Info Przedmiotu w Menu
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010 13:00
bionicl, a sprawdzałeś w czystym projekcie, czy skrypt działa? I czy jesteś pewien, że poprawnie skopiowałeś i wkleiłeś skrypt? Pytam tylko dlatego, że u mnie działa bez zastrzeżeń.
________________________


 
 
 
bionicl 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 99
Skąd: z Huty Mińskiej
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010 13:20
W czystym działa...
________________________
Gość, podoba ci się moja gra? ;)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010 14:16
A masz jakiś skrypt w swoim projekcie, który zmienia Przedmioty w Menu? Widocznie skrypt ten jest bliżej Main, nadpisuje definicje w Scene_Item, przez co nie może usunąć okienek, które nie zostały zaimplementowane w def Start.
________________________


 
 
 
Szczurek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Opole
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010 15:54
Ayene napisał/a:
jak jutro znajdę trochę czasu i nie będę miała 39 st. gorączki to spróbuję je dostosować.


Byłbym bardzo wdzięczny, bo ja nawet nie próbuję, bo jak narazie Ruby nie ujawnia żadnego pokrewieństwa logicznego z bardziej znanymi mi językami programowania :D
Poza tym Ty napewno zrobisz to 1000 razy optymalniej, mnie, nawet jeśli się uda, to skrypt utyje o 10 tys linijek :lol2:
________________________
Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY

 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 20:45
Cóż, próbowałam, ale nie udało mi się połączyć skryptów. W pierwszym momencie zastosowałam po prostu aliasy, ale nie zadziałało (wszystko ładnie wyświetlało, tylko okno potwierdzenia nie wyskakiwało). Niestety ale skrypt modern algebry jest dla mnie zupełnie nieczytelny. Zmiany jakie wprowadza kolejno odwołują się do nowych definicji a te do nowych - według mnie niepotrzebnych - zmiennych przez co, po pewnym czasie krążąc po skrypcie, człowiek się gubi i musi zaczynać od początku. Wiele fragmentów się powiela, nie ma jakiejś takiej spójności jak u innych twórców. Dlatego pasuję. Przykro mi, że nie mogę pomóc.
________________________


 
 
 
Szczurek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Opole
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:38
No trudno, doceniam, że próbowałaś :)
Wygląda na to, że muszę przemyśleć, co się grze bardziej przyda, niestety skrypt modern algebry narazie prowadzi, bo bez niego system depozytu nie ma większego sensu :)
________________________
Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY

 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 20:20
Ej a ja mam pytanko...
Dało by sie dać np obrazek 300x200 ????
Bo jak ja daje tomi go z 300x200 robi 200x200...
Pomoże ktoś???
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 21:46
Zmień (linijka 28):
Kod:
SZEROKOSC_OKNA = 280

na
Kod:
SZEROKOSC_OKNA = 340


Następnie zmień (linijka 226 i 227):
Kod:
x = (240 - bitmap.width) / 2
self.contents.blt(x, 40, bitmap, Rect.new(0, 0, 240, 360), opacity)

na
Kod:
x = (Ayene::SZEROKOSC_OKNA - 32 - bitmap.width) / 2
self.contents.blt(x, 40, bitmap, Rect.new(0, 0, Ayene::SZEROKOSC_OKNA, 360), opacity)


Po czym zmień (linijka 229):
Kod:
tx = (240 - cx) / 2

na
Kod:
tx = (Ayene::SZEROKOSC_OKNA - 32 - cx) / 2
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene